Tervetuloa Joutsenlampeen !
Tervetuloa Joutsenlampeen !
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Joutsenlammen toinen sivusto !! --> http://joutsenlampixx.webs.com/
 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 But I Love You So Much (k 16)

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Seuraava
KirjoittajaViesti
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyLa Marras 01, 2014 11:27 am

* Marcus kuunteli toista. Darion oli hänen mielestä ihana ja mielenkiintoinen. "On mul ihan hyvät välit mun perheeseen. Parhaimmat välit kuitenkin nuorimpaan isosiskooni sekä pikkusiskooni" nuori mies kertoi. "Totta kai tulee ikävä sua. Ei kaikil oo parempi jos sua ei olis. On sulla varmastikin sellaisia ihmisiä jotka jäis kaipaamaan sua mun lisäksi" hän sanahti Darionille. Blondi jatkoi toisen kuuntelemista hiljaan katsoen samalla toista. "Kuules nyt. Mä en ole aina kiltti. Osaan mäkin olla ilkeä jos vain haluan" Marcus sanoi virnistäen. Hän tarkkaili toisen kasvoja kun toinen puhui. "Oijoi mihin sekaannunkaan.. Luuletko sä et se mua haittaa et sä oot peppuneitsyt? Sehä on iha normaalia, kaikki on joskus olleet neitsyitä. Eikä siinä ole mitään noloa" Marc sanoi toiselle, oli arvellut toisen olleen nolona kun oli kertonut olevansa peppuneitsyt. "Mmm.." Marcus mumisi ja kallisti päätään katsoen Darionia edelleen. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyLa Toukokuu 31, 2014 8:51 am

*darion katsoi   marcusta  tuon kertoessa itsestään" onks sul hyvät välit perheesees?mulla on   ihan hyvät  välit veljeen ja äitiini" darion sanoi katsoen blondia "mmh...  tuleeko?  Ja kyllä minä luulen et kaikil olis parempi jos mua ei oo..." darion sanahti katsoen marcusta "emt onko menos parempaan  vai huonompaan suuntaan mut   viimeks  yritin itsaria kuukaus sitte.et emmä joka päivä tee... enimmäkseen pahaa oloani purkaan käsiini"darion sanoi  "mmh...  oot ihan liian kiltti tälläselle ilkimykselle..." darion sanoi naurahtaen ja halasi    marcusta " mä... oon  neitsyt..  peppuneitsyt.en ollo miestenkanssa sillai..." sarion kertoi nolona marcukselle"eh...ei sua varmaan kiinosta mut tiedäppähän vain.." darion samahti*
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyLa Toukokuu 31, 2014 8:12 am

* Blondi kuunteli Darionia samalla toista katsoi kasvoihin. Hän virnisti kun kuuli toisen sanovan että vihreähiuksinen on ilkimys. "Ilkimys taidat ollakin mutta suloinen sellainen" Marcus sanahti hymyillen. Hän nuolaisi huuliaan ja vilkaisi ympärilleen kunnes katsois itten taas Darionia. "Oon tällänen puoliks britti ja puoliks suomalainen.. Mul on 3 isosiskoa, 1 pikkuveli ja 1 pikkusisko.. Vanhempani ovat eronneet. Äitini on suomenruotsalainen joten oon puoliks suomenruotsalainen.. Soitan kitaraa silloin tällöin.. Mitäs muuta?" hän vastasi toiselle. Nuori mies ei pitänyt siitä kun toinen kertoi et viilteli ja et silloin tällöin yrittää tehdä itsaria.. Marcus halasi Darionia varovasti -?- ja kuiskasi tuon korvaan "Älä tee itsaria.. Mul tulis sua ihan hirveen ikävä.. Kuka sit mulle ilkeilis ja ketä mä sit kiusaisin? Sitä paitsi haluun oppii tuntemaan sut paremmin." Hän antoi pusun vihreähiuksiisen poskelle -?- ja irrottautui toisesta. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyTo Toukokuu 29, 2014 8:49 am

* Darion tapitti  marcusta istahtaen sohvalle ja katsoi poikaa tuntien kun tuo silitti tämän kättä peukaloillaan " hmmm... no mul on äiti  jaa pikku veli,  faija on vankila  maapallon toisella puolen... oon täällä sillä äippä ei oikiein jaksanut kattoo mun perään ja ku se ite  on alkanu juoppotteleen...  mitä muuta en tiedä mitä kertoisin itestäni? oon vaan tällänen  ilkimys "  darion sanahti katsoen marcusta "  no soitan joskus kitaraa  ja viiltelen.... mitä nyt sillon tällön yritän tehä itseria" darion sanoi katsoen  marcusta siinä " entäs sä?"*
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyTo Toukokuu 29, 2014 8:28 am

* Marcus kuunteli toista, kyllä hän ymmärsi ettei toinen ollut valmis tulemaa ulos kaapista taino siis julkisesti hiplailemaan tai mitään.. Kyllä se blondia hieman harmitti mutta minkäs hän sille voi, ei mitään. Marc hymyili pienesti kun sai pusun huulilleen. Kaksikko meni heidän yhteiseen huoneistoonsa, blondi johdatti toisen sohvalle -?-. Hän kävi istumaan ja katsoi toista pieni hymy huulillaan. "Hmm.. Voisin haluta tietää susta enemmän. Voit kertoo itsestäs jotain tai sit voit keksii mitä tehtäis" Marcus sanoi Darionille hymyillen samalla silittäen peukalollaa toisen kättä -?-. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyTo Toukokuu 29, 2014 8:12 am

* " no joo mut... meinaan etten oo valmis julkisesti hiplaileen sua tai mtn... tiiäthän"  Darion vastasi  " hmmm.. kyl mäki haluun tutustuu suhu... " darion sanoi katsoen marcusta, kävellen tuon kanssa käsi kädessä  sisälle  ja katsoi marcusta  ja pussasi tuota pikaisesti huulille   ja mennen pojan kanssa heidän yhteiseen huoneistoonsa-?- " noooh mitäs sä haluat sitte tehä?" darion kysäisi *
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyTo Toukokuu 29, 2014 8:08 am

* Blondi katsoi toista silmiin. "Niin osaavatkin" hän sanahti hiljaan eikä kääntänyt katsettaan pois toisesta. Nuori mies kuunteli Darionia päätä hieman kallistaen. "Etkö sä vai haluu et sut nähdään mun kaa?" hän kysäsi mutta lähti vihreähiuksisen kanssa käsi kädessä sisälle -?-. "Darion.. Mä tarkotin mitä mä sanoin, haluun oikeasti tutustua suhun. Kaverina, kämppiksenä ja muutenkin" Marcus sanoi samalla jos he kävelivät sisälle. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyTo Toukokuu 29, 2014 8:01 am

* darion tapitti marcusta siinä  ja kuunteli tuota  värähtäen tuon kosketusta poskellaan  " hmm... ihmiset osaa olla idiootteja... välil" darion sanahti ja tapitti   poikaa  ollen yhä paidatta siinä toisessa kiinni " mmh... mennäänkö sisälle..ennenkuin kaikki näkee meidät tälleen?" Darion kysähti katsoen marcusta kysyvänä *
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyLa Toukokuu 17, 2014 9:46 pm

* Marcus kuunteli Darionia hiljaan samalla tuota katsoen sinisillä silmillään. "En oo kova jätkä vaikka kuinka yritän olla.. Se on vain pelkkää pintaa ja se on vain kovettunut mun ihoni päälle kun olen aikaiseemin esittänyt kovista.. Emmä aina ole kova jätkä, joskus päästin ihmiset liian lähelle ja he satuttivat mua, siitä se kova pinta on tullut, tavallaan kuin olisi joku haarniska tai naamio päällä.." hän sanoi hiljaan katsoen samalla edelleen toista. Mies kuunteli toista taas. "En tiedä.. Varmaan se ettet näytä mitenkään kiltiltä ja varmaan myös sun käytökses.. Haluun tutustuu suhun ihan oikeasti" Marc vastasi vihreätukkaisen kysymykseen pienesti hymyillen. Hän nosti toisen kätensä Darionin poskelle -?- ja alkoi silittämään sitä hellästi -?-. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyPe Toukokuu 02, 2014 8:22 am

*" ei naiset oo mua sillai  paljoo liikuttanut..."  darion sanoi  ja katsoi  marcusta  " et oo kova jätkä?  oot sä must aika kova jätkä... "  darion sanoi vastaten haliin katsoen marcusta " emt  ehk un pitää vaan tutustuu suhun enempi...en tiiä ees millanen oot.. tai sillee en tunne sua hyvin" darion sanoi katsoen poikaaa " en tiiä mikä sus  vetää niin puoleensa... mikä mussa sit vetää sua puoleen?" darion kysäisi *
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyTo Toukokuu 01, 2014 9:37 am

* Marcus tunsi toisen halauksen takaapäin. Hän ei yrittänyt kääntyä vaan oli hiljaan kuunnellen toista ja paikoillaan. "Hyvällä vaiko huonolla tavalla ärsyttävin ihminen jonka tiiät?" blondi kysäsi virnistäen eikä vieläkään kääntynyt katsomaan toista. "Kyl sä voit ihan hyvin olla onnellinen rakkauselämässäs ainakin jos oot bi.. Mistä sitä koskaan tietää jos löydät sen unelmiesi prinsessan muttet prinssiä" hän sanoi. Ei Marcin ollut tarkoitus kiusata toista tai olla ilkeä. Mutta tottahan se oli et jos oli bi ni on enemmän vaihtoehtoja tavallaan ja saattaa löytää sen oikean. "Ei kaikki oo kovia jätkiä ja mäki vaan oikeastaan esitän kovaa vaikka välillä tekis mieli vaan käpertyy sohvalle kattomaan romantttista komediaa tai draamaa herkkujen kera sekä nenäliinapaketin kanssa" Marcus sanoi ja kääntyi ympäri, katsoi sitten Darionia hiljaan. "Sä saat olla ihan minkälainen haluut mut älä valehtele ittelles se vaan murtaa sut kokonaan jonain päivänä" hän sanoi vihreähiuksiselle ja halasi tuota -?-. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyTo Toukokuu 01, 2014 9:18 am

*darion kuunteli marcusta siinä ja katsoi tuohon kun tuo pakotti hänet katsomaan "tiiän...  "poika sanoi  keksimättä mitä sanoisi poika lähti sitten siinä marcuksen perään ja pysäytti tuon halaten tuota takaa päin  " oot  ärsyttävin ihminen jonka tiiän..." darion sanahti "en oo varmaan koskaan  onnellinen ainakaan rakkaus elämässä..."darion sanahti ja katsoi poikaa " ei varmaa kukaan voi auttaa mua..  ,en tiiä  kai mä pelkään..." darion sanahti hiljaa   " pitää olla kova jätkä et pärjää maailmassa" darion sanahti*
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyTo Toukokuu 01, 2014 8:56 am

* Marcus katsoi toista ja kuunteli tuota. Hän oli hiljaan kun vihreähiuksinen mumisi siinä jotain. "Jos et hyväksy sitä et pidät jätkistä ni et varmaan tuu ikinä olee onnellinen.. Sust tulee vaan vihainen sitten vanhana pappana ja kiroot sillon sitte mitä et oo tehnyt vaan sen takii ettet hyväksynyt itteäs sellasena ku oot" blondi sanahti. Hän vilkaisi ympärilleen mutta katsoi sitten taas Darionia. "Jos ei itse hyväksy itteään sellasena kun on ni ei kukaan muukaan.." nuori mies sanoi katsoien toista ja kohotti kädellään toisen kasvoja et toisen oli pakko katsoa blondiin -?-. "Mä tulin ulos kaapista melkein vuos sitten.. Oon tiennyt jo pari kolme vuotta et oon bi mut vast melkein vuos sitten vast uskalsin myöntää sen muille. Se on vaikeaa tulla ulos kaapista ja on se vaikeeta myöntää itselleen mikä on mut sit ku on hyväksynyt ittensä sellasena ku on ni voi oikeasti elää ja tulla onnelliseksi. Silloin tietää ketkä ovat todellisia ystäviä ja ketkä ei" Marcus kertoi ja samalla silitti Darionin poskea hellästi -?- kunnes lähti kävelemään sisään asuntolarakennukseen ja menisi huoneistoonsa ellei toinen estäisi. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyTo Toukokuu 01, 2014 7:32 am

*  Darion säpsähti kun toinen juoksi hänet kiinnni ja käänsi pojan itseensä päin ja darion käänsi katseensa maahan  pian tuntien pojan  hakevan suudelmaan, pienesti siihen vastatteenkin ja toisen kysyessä mitä  suudelma tarkoitti, Darion katsoi takaisin  maahan , kääntämättän katsettaan  marcukseen " ei mitään..." darion vastasi  hiljaa " äh...en tiedä... en tiedä mistään mitään.." darion mumisi " oon tajunnu kauan aikaa...miesten kiinostavan minua... mutta ei  mä oon esittänyt heteroa ja hyvin oon onnistunutkin, en mä voi olla homo kun olen elänyt koko elämäni heterona, en yksinkertaisesti  hyväksi sitä tosi asiaa mitä oikeasti olen.. " Darion mumisi ja vilkaisi Marcukseen *
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyTo Toukokuu 01, 2014 7:18 am

* Marcus katsoi kun Darion tuli hänen luokseen, toinen oli nähtävästi seurannut häntä mutta miksi? Hän yllättyi kun vihreätukkainen otti blondin kauluksesta kiinni kuten aiemmin. Nuori mies yllättyi kun toinen painoi huulensa hänen huuliaan vasten. Eihän toisen pitänyt olla kiinnostunut miehistä... Marcus vastasi siihen suudelmaan, toinen hellitti suudelmaa ja otettaan hänestä. Blondi kietoi toisen kätensä Darionin hiuksiin ja toisen Darionin selälle -? samalla veti tuota lähemmäs itseään -?-. Marcus katsoi vihreätukkaista kun tuo irrottautui, katsoi hetken aikaan kun toinen lähti kävelemään sisälle. Hän juoksi Darionin kiinni, otti tuota kädestä kiinni kääntäen tuon ympäri -?- sillei et toinen katsoisi blondiin. Nuori mies katsoi toista sinisillä silmillään hetken kunnes suuteli tuota -?-. Hän tiesi kyllä mitä oli tekemässä mutta sitä ei tiennyt miksi toinen veti häntä puoleensa, joo olihan Darion hänen mielestään hyvännäköinen mutta silti, toisen käyttäytyminen oli aika huonoa blondin mielestä. "Kerroppas mitä se suudelma oikein tarkotti" Marcus sanahti Darionille. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyKe Huhti 30, 2014 10:04 am

* Darion hätkähti  ja katsoi  Marcukseen " emmää oo tylsää seuraa..." poika sanoi ja katsoi marcuksen perään ja jostain syystä juoksi pojan peräään  # hitto mitä mä teen ei mun sen luo pitänyt mennä...# poju mietti kun olijo myöhäistä kääntyä kun jo olikin jossain vaiheessa ulkona, ja paidatta käveli marcuksen luo ja tuota katsoi  ja murahti ja mumisi tuolle  kunnnes otti poikaa kauluksesta kiinni kuten aikaisemmin-?-  ja  pian painoi agressiivisesti huulensa pojan omia vasten -?-  pian   hellittäen suudelmaa ja otettaan pojasta-?- kunnes irtaantui toisesta ja pian darion mumisi ja   lähti kävelemään takaisin laitoksen sisätiloihin ja astuisi sisällle ellei marcus estäisi....# hitto  hitto hitto!! vajakki  hiton hitto miks??! mä en  ooo hom... en voi olla en vaan voi olla!#  Darion    mietti   päässään ja katosi sisälle nojaten  aulan seinää vasten ja huokaisi hilautuen istumaan lattialle, pään painaen polviinsä *
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyKe Huhti 30, 2014 9:54 am

* Marcus kuunteli toista. Hän oli hiljaa ja katsoi samalla televisiota. Nuori mies haukotteli pari kertaa, ei häntä väsyttänyt mutta tylsää oli. "Taidan mennä ettimään parempaa seuraa kun sä oot tylsää seuraa" blondi sanahti ja nousi ylös. Hän otti paitansa sohvalta, puki sen päällensä ja meni keittiön oven suuhun, puki fatkkunsa jalkaansa ja otti avaimensa ennen kuin lähti pois huoneesta. Kun hä oli sulkenut oven takanaan, jäi nuori mies oven luokse hetkeksi kunnes lähti ulos koko rakennuksesta ja menikin puun alle istumaan. Siellä hän huokasi ja katseli ympärilleen. Miten elämä saattoikaan joskus olla niin tylsää. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyKe Huhti 30, 2014 9:25 am

* " kysyimpähän vaaan..." poju sanoi  " jaa-a taidat olla paha poika, tosin sen sä todistit tuolla ulkona.." darion sanoi ja  ähkäisi kun jalkansa joutuivat lattialle  , poju katsoi  marcusta sitten  simmuillaan  "oon liian villi maailmalle..tappelut ynm.. tosin ei sullekkaan kuulu mun asiat sanonkin lyhyesti että  kaiken maailman ongelmien takia.." darion sanahti  ja katsoi telkun  ruutua  "jos mun kämppiksenä olis nainen, niin luonnossakin maksu käy..." darion sanahti  ja  haukotteli *
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyKe Huhti 30, 2014 9:20 am

* Blondi nuorukainen katseli televisiota ja kuunteli samalla toista. Hän kääntyi katsomaan Darionia kun tuo esitti kysymyksen et miksi blondi nuori mies oli tullut laitokseen. "Se ei kuulu sulle" Marcus sanahti mutta jatkoi pian "Ei oikeastaan ollut itään syytä.. Faija vaan halusi et joku pitää mulle jonkunlaista kuria ku mutsi ei siihen pystynyt.." Hän katsoi vihreähiuksisen kasvoja jonkun aikaan. "Miks sä oot tänne joutunut?" blondi kysäsi toiselta. Nuori mies katsoi toista vielä hetken aikaa kunnes käänsi katseensa television ruutua päin. Hänen ajatuksensa pyörivät päässä. Marcus sai Darionin jalat syliinsä, kääntyi katsomaan vihreätukkaista ja tönäsi tuon jalat lattialle -?-. "Ja mitenköhä sä aattelit et muka maksaisin? Ja mistä kivusta?" hän kysäsi Darionilta samalla katsoen tuota sinisillä silmillään. "Ei minulla mitään taka-ajatuksia ole ja kai nyt saa virnuilla omille ajatuksilleen" Marcus sanahti ja kääntyi katsomaan telkkaria. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyTi Huhti 29, 2014 9:29 am

* Poju katsoi  telkun  ruutua ja huokaisi " eipä niin näytä  tulevan... " darion sanahti ja rapsuttii päätään ja katsoi Marcukseen  " sanos miksä tulit tänne?  eli miks jouduit tänne?" Darion kysähti uteliaisuuttaan äänessään vaikka tuon piti kuulostaa   tympeältä, mutta uteliaisuus voitti.


Darion katsoi  käsiinsä, ranteittensä vaaleita arpia  ja sipaisi sormellaan yhtä arpea ja pian laski kätensä rennosti syliinsä ja katsoi telkun  ruutua kunnes kääntyi  istumaan sohvalle niin että  laittoi jalkansa marcuksen syliin -?-  " saat luvan maksaa... aiheuttamastas kivusta, tai luonnossa " Darion sanahti näyttäen  poskeaan ja katsoi Marcusta kellertävillä silmillään kulmakoholla  "mitäs sä siinä  virnuilet... jotain taka ajatuksia ?" darion kysähti  , poju  haukotteli hieman ja katsoi telkkuun sitten *
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyTi Huhti 29, 2014 9:22 am

* Marcus surffaili kanavilla, etsi jotain kattomisen arvoista kunnes päätyi katsomaan jotain romanttista komediaa. Hän piti romanttisista komedioista mutta ei mielellään myöntänyt sitä muille koska muut saattaisivat alkaa kiusaamaan sen takia. Poika piti myös komedioista, kauhusta, toiminnasta ja trillereistä. Blondi vilkaisi Darionia kun tuo tuli sohvalle istumaan. Hän nousi istumaan siihen sohvalle ettei veisi koko sohvaa. Marcus katsoi televisio ruutua, vilkuillen välillä sivulleen. "Ei oikein.." hän sanoi ja piti katseensa televisiossa. #Hmm.. Ärsyyntyiskö tuo homehiuksinen jos iskisin jonkun homon tuolta käytävält ja toisin sen tänne iltaa viettämään? Mitenköhän tuo reagois siihen jos jonkun tytön kaa vehtailisin tääl meiän sohvalla? Ei hitsi.. Haluun nähä ton ilmeen kyl. Hehe# nuori mies ajatteli ja virne oli hänen kasvoillaan. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyTi Huhti 29, 2014 8:20 am

* Darion kuunteli poikaa samalla vaikkei katsonut tuohon  kun siinä  raaputti päytää veittellä  ja tuhahti  " enkä pitänyt.." Darion sanahti mumahtaen  # vajakki...kaivaaks se  verta nenästään?#  Darion mietti ja huokaisi  jättäen veitsen rauhaan pöydälle ja vilkaisi Marcuseen tuhahtaen.


 "  ihme pervo olet.." Darion mumisi   ja  pian meni etsimään ne lääkkeensä  ja löysi ne jossain vaiheessa  ja nakkasi suuhunsa rauhoittavia ja laittoi  purkin piirongin päälle ja  pian  Darion meni sohvan luo  ja istahti sohvalle ja vilkaisi  marcuseen, pian kääntäen katseensa telkkuun  laittaen kätensä puuskaan,ollen yhä yläosattomissa istuskelemassa sohvalla  " tuleeko telkusta ees mitään kiinostavaa.." Darion sanahti  tapitellen telkkua kellertävillä silmillään.  #hitto... vaikee olla kattomatta marcusta.... se   häirittee mua komeudellaan... hei hetkinen mitä mä mietin!!!? # darion mietti påäässään ja   pudisti pääätään ajatuksista pois  ja nyrpisti nenäänsä *

*
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyTi Huhti 29, 2014 8:10 am

* Marcus katseli siinä ovensuussa toista. Hän kuunteli vihreätukkaista hiljaan. "Kyllä muuten vastasit ja taisit pitääkin siitä" blondi sanahti virnuillen, hän ehkä vähän kiusasi toista mutta minkäs sille mahtoi kun sai siihen tilaisuuden. "Ai mitä mä sun persettäs katon? KAton ku se on niin hyvännäköinen ja tekis mieli puristaa sun persettäs" nuori mies sanoi, ei hän kaivannut verta nenästään, innostui vain härnäämään toista. Marcus vilkaisi ympärilleen kunnes katsoi Darionia ja riisui farkkunsa jättäen ne siihen ovensuuhun mutta nuori mies itse lähti kävelee kohti sohvaa. Saisipahan toinen silmäruokaa jos vaikka olisikin kiinnostunut miehistä. Blondi kävi siihen sohvalle makaamaan ja avasi television alkaen katsomaan sitä. Hän mietti miten vielä voisi härnätä toista. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyMa Huhti 28, 2014 7:49 am

*  darion murahti ja pian silppusi sen lehen pieniin osiin käsillään , niin pieneksi silpuksi kun vain sai. " ihan sama, ihan ku mua kiinostas, tiädän kyllä mikä on bi ja mikä on homo, emmä mikään idioottikaan oo joka ei tietäs mistään mitään" Darion huikkasi Marcukselle.

 Darion kääntyi katsomaan marcusta siinä ,tuota vilkaisten päästä varpaisiin ja tuhahti " tottakai ole varma, tiedoks oon hetero "  poju sanoi rapsuttaen päätään  ja haki vesi lasillisen ja joi sitten lasista kylmää vettä ja katsoi Marcukseen "enpäs vastannut suudelmaan " poju väitti ja kääntyi takaisin nojailemaan keittiön pöytään   kyynerpäillään  ja katsoi pöydän pintaa huomaten pöydällä veitsen ja terävällä ruokaveitsellä raaputti pöydän pintaan jotain kuvioita  tylsistyneenä

"Ja suhunko  muka pitäs tottua? Nee e... " poju sanoi ja vilkaisi marcukseen "mitä sä mun persettä katot?" Darion kysäisi ,kun luuli toisen tuijottelevan häntä .

pian darion katsoi takaisin pöytään   raapyttaen pöydän pintaa veitsellä,miettien samalla kaikenlaista.vanhempiaa, isäänsä joka on kaukana  maan toisella puolen  vankilassa ja äitiään joka on  uuden  miehen kanssa kotona darionin pikku veljien kanssa  

Darion  sai pöytään raaputettua woodoo ukkelin *
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptyMa Huhti 28, 2014 7:37 am

* Marcus kuunteli vihreätukkaista. Olihan se jollakin tavalla mielenkiintoista kuunnella toista. "Bi ja homo ei ole sama asia, ne on kaks eri asiaa jos et sitä sattunut tietämään. Homo on sellanen joka on vain kiinnostunut samasta sukupuolesta ja bi on kiinnostunut sekä samasta että vastakkaisesta sukupuolesta. Ihan niinku tiedoks vaan" hän sanahti ja äänensävy oli sellainen kuin kertoisi jollekin pikkulapselle et miten jokin toimii. Blondi oli huvittunut. Hän nousi istumaan siinä sohvalla ja vilkaisi keittiöön katsoen Daeionia. "Katotaan kuka tekee ja kenenkin päivistä painajaisia" nuori mies sanahti virnistäen. Marcus vilkaisi ympärilleen ja riisui paitansa ollen siinä sohvalla istumassa ilman paitaa. Hänestä huomasi et oli käynyt treenaamassa, kroppakin oli sen näköinen.

Marcus nousi ylös sohvalta, jätti paitansa sohvalle ja käveli keittiöön nojaten ovenkarmiin. Hän katsoi Darionia hetken aikaan hiljaan. "Ootko ihan varma ettet oo homo tai bi? Ainakin vastasit siihen suudelmaan.. Miks edes sitten vastasit siihen suudelmaan?" Marcus kysäsi toiselta samalla katsoi tuota. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptySu Huhti 27, 2014 11:36 am

darion kuunteli poikaa ja odotti toisen häipyvän muttei toinen näyttänyt ottaa sanoja kuuleviin korviinsa " ihansa  homo mikä homo.." darion sanahti "valittaa reksille? pidätkö mua ihan  mammanpoikana? kh.. saan sut ulos ilman mitään reksiä" darion murahti  " teen sun päivistäs painajaisia.. niin  kohta itket ja anot toista huonetta" Darion sanahti   ja katsoi marcucseen ja murahti lähtien  heidän yhteiseen keittöön ja siellä kaapista etsi lasin ja kaatoi siihen vettä  ja nojasi  kyynerpäillään pöytään ja juoden vettä katsoen plydällä olevaa  lehteä, nojaillen pöytään niin  pylly pystyssä tai no ei nyt niin pystyssä muttah ieman.

Darion rapsutti selkäänsä kädellään hieman kunnes  laski kätensä takas pöydälle ja selasi lehteä  ärtyneen oloisena , juoden vettä lasista.  darion murahteli  # miks just  tänne.. ihmee vajakki..# darion mietti ja mumisi *
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptySu Huhti 27, 2014 11:25 am




* Blondi makoili siinä sohvalla katsoen kattoon. Hän säpsähti kun kuuli Darionin äänen, ei ollut tiennyt että toinen oli hänen huoneessaan. Nuori mies nousi istumaan ja katsoi vihreätukkaista. "Tää on kuules mun huone. Tainiin siis asin täällä sen aikaa kun oon täällä" Marcus sanahti ja katsoi toista virnistäen. Toinen näytti vihaisenakin hyvältä, tai niin ainakin blondi ajatteli. "Jos sul on jotain sitä vastaan ni mee valittaa reksille. Ehkä se osaa auttaa sua sun ongelmissas. Ja ihan tiedoksi vaan et oon bi en homo" Marcus sanahti ja kävi uudelleen makaamaan selälleen. Hän katsoi kattoa hetken aikaan kunnes sulki silmänsä mutta ei kuitenkaan nukkunut. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptySu Huhti 27, 2014 11:15 am

* vihreä tukkanen kuuli kun   marcus huusi tämän perään ja kuli aikasemmankin  lauseet " pidä hyvänäs, en tarvii tabuja " Darion sanahti ja oli kadonnut  laitoksen sisätiloihin  ja lähtenyt  huoneeseensa ja  heittänyt takkinsa sänfylleen ja vetäen paidan pois heittäen senkin sängylleen ja mennen sitten huoneistonsa vessaan pesemään naamansa ja katsoi itseään peilistä  ja pyyyhkien kasvonsa pyyhkeeseen, naama joistain kohtia punasena sillä olihan saanut  turpaan.

pian  Darion tuli vessasta pois   kävellen paidatta kohti huonettaaan ja säpsähti Marcusta  "mitä hittoo sä teet mun huoneessa homo!?!"  Darion huudahti osoittaen sormelllaan poikaa  " eti oma huone, sun läsnä olos  mädännyttää ilman ja huonekalut " darion sanahti  " meetkö pois vai pitääkö ottaa kovemmat otteet?!" Darion kysähti katsoen marcusta vihaisena  ja piti käsiään lantiollaan ja odotti että toinen häipyisi . ei darion tiedä että toinen on hänen kämppiksensä..*
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptySu Huhti 27, 2014 11:05 am

* "Mitä mä sun lääkkeilläs teen?" Marcus kysyi virnistäen. Hän huomasi kun Darion vastasi siihen suudelmaan mutta pian hänet tönäistiin kauemmaksi. Blondi katsoi toista otsa hieman rypyssä, ei ymmärtänyt toista koska toinenhan oli vastannut siihen suudelmaan. "Ootkos aivan varma? Kyl sä taidat pitää miehistä" Marcus sanoi kiusoitellen ja nuolaisi huuliaan, hänen kasvonsa olivat joistakin kohti punasiet siitä kun oli saanut turpaan. Nuori mies katsoi toisen perään ja huusikin vielä "Sä unohdit sun tabletit." Hän poimi maasta sen lääkepurkin ja katsoi purkkia lähtien se kädessään kävelemään asuntolalle päin ja saapuikin huoneeseensa. Marcus jätti purkin lipaston päälle ja heittäytyi sohvalle makaamaan katsoen kattoon. Mitä ihmettä hän olikaan tehnyt kun tuosta noin vain oli suudellut tuntematonta.. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) EmptySu Huhti 27, 2014 10:56 am

* Darion  tappeli  marvuksen kanssa siinä ja sai osuman tuolta välillä ja oonnistui joitain väistämäänkin  ja hätkähti kun kierähti toisen pääältä pois  ja nousi pian seisomaan hieraisten poskeaa,veri valuen sillä olihan saanut iskun laukaansa ja purrut kieleensä siinä  samalla.

Darion katsahti poikaan suoristaen takkiaan ja  kokeili takkinsa taskua  löytämättä purkkia kun kuuli toisen sanovan lääkkeistä  " pidä ne, en tarvii niitä.." Darion murahti   ja säpsähti kun tunsi toisen huulet omillaan, vastaten siihen vahingossa  ja pian tönäsi  toisen pois itsestään -?- " hullu mitä sä teet?!" Darion huudahti marcukselle ja  pyyhki suutaan  takkiinsa käsivarteensa  " mä en oo homo" Darion sanahti,okei  kyllä hän on muttei Darion  ole myöntänyt sitä eikä myöskään itselleen vaikka tiedostaisi sen muttei   silti tunnusta homoutaan itselleen " hanki lääkitys ku tolleen  alat  toisia suuteleen.." Darion sanahti murahtaen.  ja lähti kävelemään hiljakseen  laitoksen sisä tilooihin ellei Marcus estä, Darion mumisi   ja hieroi poskeaan, ja eikä ollut lääkkeitään ottanut mukaansa*
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





But  I Love You So Much (k 16) Empty
ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
But I Love You So Much (k 16)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 15Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Roolipelaus :: Roolipelit-
Siirry: