Tervetuloa Joutsenlampeen !
Tervetuloa Joutsenlampeen !
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Joutsenlammen toinen sivusto !! --> http://joutsenlampixx.webs.com/
 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Haetaan työntekijöitä

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Niiskuneitixx
Aktiivisuus
Aktiivisuus
Niiskuneitixx


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 953
Join date : 05.05.2013
Ikä : 28

Hahmosivu
Hahmot: Kaspar , Elliot , Nora

Haetaan työntekijöitä Empty
ViestiAihe: Haetaan työntekijöitä   Haetaan työntekijöitä EmptyMa Toukokuu 13, 2013 2:29 pm

Mikäli haluaisit, ja sinusta tuntuisi, että sopisit johonkin alla olevasta listasta, niin laita viesti tulemaan minulle, moderaattorille.
Sinun tulisi kertoa viestissäsi,´seuraavat asiat : Mihin hakemassa, pelinimesi, ikäsi, kokemuksesi kyseisestä asiasta, sekä muuta, mitä vain suinkin keksit.
Paikat mihin haetaan työntekijöitä :

Valvojat - valvovat yleisesti foorumin toimintaa, että sääntöjä noudatetaan, enemmän tarina ja taide puolta.

Chat-valvojat - valvovat nimen mukaisesti chatissa, että kaikki menee niinkuin pitää, sääntöjä noudatetaan.

RoPe-valvojat - Kiertävät eri ropeissa, tekevät muuten samaa hommaa kuin edellisestkin, eli säännöt..

Kisa-valvojat - valvovat kisoissa.

Huomaathan, että tehtäväsi näissä hommissa on antaa varoituksia ja raportoida asioista minulle. Et saa ruveta uhkailemaan tilien-poistolla ym. Ennenkuin asia on käsitelty.




Viimeinen muokkaaja, Niiskuneitixx pvm To Toukokuu 16, 2013 8:32 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://joutsenlampi.foorumini.com
Canell
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Viestien lukumäärä : 4
Join date : 14.05.2013
Ikä : 23
Paikkakunta : Oulu/ Kiiminki/ Jääli

Haetaan työntekijöitä Empty
ViestiAihe: Vs: Haetaan työntekijöitä   Haetaan työntekijöitä EmptyTi Toukokuu 14, 2013 4:25 am

Minä kylläkään en ole kokenut, mutta RoPe-valvoja ois minulle varmaan sopiva Smile
Elikkä:
- Rope- valvojaksi
- Canell
- 12 vuotta
- Ei ole kokemusta asiasta, mutta osaan pitää huolen, että kiroilua ei tule ja en aijo ajaa ketään ulos sinun foorumistasi.

ps. Ei ole pakko ottaa minua. En suutu, enkä levitä väärää tietoa vaan koitan saada ihmisiä innostumaan sivustostasi Smile( Ymmärrän jos minua ei päästetä, sillä emme tunne kovinkaan hyvin ja olen kuitenkin vain 12v.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Niiskuneitixx
Aktiivisuus
Aktiivisuus
Niiskuneitixx


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 953
Join date : 05.05.2013
Ikä : 28

Hahmosivu
Hahmot: Kaspar , Elliot , Nora

Haetaan työntekijöitä Empty
ViestiAihe: Vs: Haetaan työntekijöitä   Haetaan työntekijöitä EmptyTi Toukokuu 14, 2013 4:28 am

Nuo hakemukset pistetään mieluiten ihan yksityisviestillä ;33 mutta tuo käy nyt kyllä : DD Laitan sinulle viestiä kohta tulemaan, koska en halua jutella tästä julkisesti täällä ;')
Takaisin alkuun Siirry alas
http://joutsenlampi.foorumini.com
Sponsored content





Haetaan työntekijöitä Empty
ViestiAihe: Vs: Haetaan työntekijöitä   Haetaan työntekijöitä Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Haetaan työntekijöitä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Lue nämä :: Ylläpidon ilmoitukset-
Siirry: