Tervetuloa Joutsenlampeen !
Tervetuloa Joutsenlampeen !
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Joutsenlammen toinen sivusto !! --> http://joutsenlampixx.webs.com/
 
PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Ninja Gaiden k16

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 18 ... 34  Seuraava
KirjoittajaViesti
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptyLa Heinä 13, 2013 3:24 pm

First topic message reminder :

Paikka: Konoha ja sen muu ympäristö,Japani

YMPÄRISTÖ:

Kaikki tapahtuu japanissa suuressa kaupungissa Konohassa sekä sen lähi ympäristösssä, metsissä,rannoilla, puistoilla ynm. Kadut ovat aika kapeita ja talot ovat meilkein vieri vieressä ja useimmat niistä ovatkin kerros taloja.I kadut ovat pitkään iltaan saakka aika täynnä ihmisiä ja omaa rauhaa ei melkeinpä tahdo löytää kuin omasta kodistaan jos sieltäkään, jokainen lapsi ja nuori täällä alkavat opiskelemaan Ninja akatemiassa.

IDEA:

Täällä kuljetaan jaloin,pyörillä yms, Mutta autoja ei ole eikä kännyköitä, niitä korvaakin radiopuhelimet. vaatetus on niinkuin ninjoilla/hahmoilla on ,Telkkarit ja videokamerat kyllä löytyy.
Idea : Aloitetaan roolipeli niin sanotusti alusta ennen naruton ja naruton kumppaneiden syntymää, palataan siihen aikaan kun Kakashi, rin,obito, maito gai, ynm ovat nuoria , eli Minato, kushina ynm ovat vielä elossa ainakin vielä.

Keksitään omaa juonen kulkua ropeen , mutta pysytään kumminkin myös hieman juonessa,elikkä meinaan hahmojen menneisyyden tapahtumissa, ja siitä roolitaan sitten eteenpäin aina tulevaan ja hahmoilla roolimme kuin hahmot ovat ja kuin heidän luonteensa kuuluu . Ei tehdä pelkkää rakkaus ropea vaikka hahmot tykkäisivätkin toisistaan, jännitystä ja fantasiaa mukaan koska hahmothan osaavat kaiken maailman elementin jutsuja kuten tuli pallo,rasengan iskuja ynm.

Hankitaan ystäviä,taistellaan kaveireita kuin muitakin vastaan, tehdään erinlaisia tehtäviä ynm jotta edettäisiin ninjan uralla.


SÄÄNNÖT:

- EI autohiittausta ilman -?- merkkejä
-EImucchausta
-Roolihahmot saavat kiroilla muttei kumminkaan koko roolia pelkkää kiroilemista xD
-EI taustan värjäämistä,
-EI tapeta toisten hahmoja ilman tapettavan hahmon roolipelaajan lupaa
- SAA liittyä ropeen omilla kuin Naruto Hahmoilla, ja meinaan noilla naruto hahmoilla kakashia,jirayaa,minatoa ynm , mutta nuoremmat naruto,sakura, sasuke ynm ei ole vielä tähän aikoihin syntynyt joten heitä ei oteta mukaan.
- laittakaa hahmonne tietoihin seuraavat asiat: Ninja arvo, oman tiimin jäsenet ja opettaja.
EI alle 300 merkin rooleja!

Ropeen voi tulla vain ja ainoastaan näillä seuraavilla hahmoilla: Kakashi hatake[Actor],Maito Gai, Jiraiya,Umino Iruka, Tsunade, Yuhi Kurenai, Orochimaru, Minato, Kushina Uzumaki[Justlive], asuma, kolmas hogake ynm vanhempi sukupolvi JA Omilla keksimällänne hahmoillanne : ) .

Muut hahmot:


ASEET:

ropessa ei ole pistooleita yms. Vaan heitto aseita kuten:
- Katana=kahden käden lyömä miekka
-Kunai=puukkoa muistuttava heitto ase. Voi myös käyttää puukon lailla, -
Pyydysverkko= kalaverkon tapainen
-Jousi=jousipyssy ja Marionetit=ihmisen kokoinen puinen nukke, jonka käyttöä osaa harva sillä se on hankalaa. Niiden sisällä on oikeastaan aina eri aseita joita voi käyttää nuken kautta.
- Savupommi=tiedätte varmasti mikä se on
- Shuriken=niitä on n. kämmenen kokoisia tähtiä ja paljon paljon suurempia ja vahingoittavampia
-Vaijerit&Siima=Ansojen virittämiseen ja vastustajan sitomiseen
-ja ei saa unohtaa hahmojen omia taitoja/Jutsuja kuten rasengan,tuli jutsut ynm elementin jutsut.

Ninja arvot:

Eli jokaisella on oma ninja arvo. ja tässä ne tulevatkin aloittelijasta mestariin järjestyksessä: Ninja-oppilas, Genin, Chuunin, Jounin, ANBU, Kage ja Sannin.

Hyviä rooli hetkiä toivottaapi Actor Ja Kakashi Hatake Smile


Viimeinen muokkaaja, miciosama pvm Ke Heinä 17, 2013 3:14 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas

KirjoittajaViesti
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptyMa Loka 14, 2013 7:11 am

* Pinkkihiuksinen kuunteli miestä hymyillen ollen hiljaa. He kiertelivät mökkiä sisältä, tyttö kääntyi katsomaan miestä ja pysähtyi. "Must on kiva hymyillä kun on aihetta. Rakastan sua Kakashi. Kahdestaan.. Kuulostaa hyvältä et ollaan täällä kahdestaan" Sakura sanoi ja antoi suukon miehen huulille -?-. "Mä pidän susta ja sun yllätyksistäs. Mitäköhän sitten keksisin sun synttäreille?" hän mietti ääneen samalla kun kietoi käsiään hopeahiuksiseen -?- hymyillen. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Loka 06, 2013 11:25 am

*"ei ollut muuta tässä sitten oli ne  synttäri lahjat kulta" kakashi    sanoi hymyillen  ja  käveli sakuran kanssa  käsi kädessä "    ihana nähdä kun hynyilet"kakashi sanoi sakuralle kun he kiertelivät mökkiä  sisältä "-?- ja kakashi käveli sakuran vierellä  "ja onneksi   olen tuonnut tänne ruokaa silloin kun järjestelin nämä kaikki ja no äitini ja perhe auttoivat myös ja olemme täällä kahdEN " kakashi sanoi  *
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Loka 06, 2013 11:17 am

* Pinkkihiuksinen kuunteli miestä kun tuota katsoi samalla. "Riippuu miltä talo näyttää sisältä. Okei kyl haluun olla sun kanssas täällä viikon" Sakura vastasi hymyillen ja kysyikin pian "Ollaanko me ihan kahdestaan, vain sinä ja minä?" Hän katsoi hopeahiuksista hymyillen, silmät loistaen. "Haluun sen hieronnan loppuun, mielelläni" tyttö vastasi ja käänsi katseensa portaisiin ja niistä sitten taloon. "Vai onko sul jotain muuta suunnitelmissa?" hän kysyi Kakashilta ja ajatteli #Hän on täydellinen, ainakin melkein, todella ihana ja kaikkee. Miten hän voi rakastaa mua? En välitä meidän ikäerosta, en enään. Rakastan häntä ja hän rakastaa mua, se on tärkeintä. Millaisia mahtaisivat olla meidän lapset jos saamme lapsia?# Sakura otti miestä kädestä kiinni ja lähti tuon kanssa kävelemään rappusia ylös talolle -?-. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Loka 06, 2013 11:09 am

* "hyvää syntymäpäivää rakas  "  kakashi sanoi suudellen sakuraa ja katdoi tuota tuon irrottautuessa suudelmasta   " miten on  haluatko olla täällä kanssani viikon?" Kakashi kysyi katsoen sakuraa " haluatko  hieronnan  kun se jäi  vielä kesken?"kakashi kysyi *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Loka 06, 2013 11:09 am

* "hyvää syntymäpäivää rakas  "  kakashi sanoi suudellen sakuraa ja katdoi tuota tuon irrottautuessa suudelmasta   " miten on  haluatko olla täällä kanssani viikon?" Kakashi kysyi katsoen sakuraa " haluatko  hieronnan  kun se jäi  vielä kesken?"kakashi kysyi *
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Loka 06, 2013 11:00 am

* Sakura kuunteli KAkashia hiljaan katsoen edelleen olkansa ylitse toiseen. Hän nousi sohvalta ja pakkasi niitä vaatteita mitä oli tuonut hopehiuksisen luokse ja saikin pakattua. Tyttö ei estänyt miestä kun tuo laittoi siteen tytön silmille, tyttö sulki silmänsä. #Minneköhän me mennään?# hän ajatteli kun toinen suukotti häntä. He lähtivät satamalle päin, pinkkihiuksisen oli hieman vaikea kävellä kun ei eteensä nähnyt. He menivät puuveneeseen matkalaukkuineen ja menivät veneellä saarelle, matka kesti noin puoli tuntia kun he saapuivat kauniiseen saareen. Sakura ei nähnyt mitään, ei ennen ku toinen otti siteen hänen silmiensä edestä. Tyttö katsoi eteensä, katsoi portaitta ja kylttiä yllättyneen sekä hämmästyneen näköisenä, suu auki. Pinkkihiuksinen ei saanut sanaakaan ulos suustaan katsoi vain eteensä kylttiin kunnes toinen suuteli häntä mihin tyttö vastasi. Sakura irrottautui suudelmasta jonkun ajan päästä, katsoi KAkashia yhä yllättyneen ja hämmästyneen näköisenä. "Mä rakastan sua Kakashi. Kiitos. Nää on parhaat synttärit ikinä" hän sanoi hopeahiuksiselle hymyillen ja suuteli miestä pitkään ja intohimoisesti -?-. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Loka 06, 2013 10:34 am

*"ei hätää olen järjestänyt meille loman ja kysynyt siihen lupaa.olemme siellä viikon ellet halua tulla takaisin kanssani aikaisemmin " kakashi sanoi kun olivat  pakanneet -?-   ja   kakashi sitoi  siteen sakuran silmille-?-"simmut kii ja näytän yllätyksen"kakashi sanoi suukottaen sakuraa-?- ja lähti tuon kanssa  satamalle  päin ja otti puu veneen ja meni sinne sakuran kanssa matkalaukkuineen-?-    ja menivät  veneellä  ja  puolen tunnin päästä olivat  kauniissa saaressa   ja kivi portaat johtivat    niis sanotusti mäen päällä olevaan   valkoiseen   mökkiin missä on 3 makuu huonrtta,olkkari,keittiö  ja  vessa . Kaashi avasi siteen sakuralta-?-  ja    mökin johtavalla   portaitten alussa on kaari ja kyltissä  luki   sakuran Paratiisi ja pienellä  rakkaudella kakashi"hyvää syntymäpäivää"kakashi sanoi hymyillen sakuralle ja suuteli tuota-?-*
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Loka 06, 2013 10:15 am

* Tyttö kuunteli hopeahiuksista hiljaan, kääntyi katsomaan tuota olkansa ylitse. "Lomalle? Minne? Miksi? Mihin toisetkin avaimet?" Sakura kysyi ihmeissään ja näytti olevan myös ihmeissään. Hän ei ollut varma kuuliko oikein. "Mutta entä tehtävät mitä meidän pitää tehdä ja harjoitukset?" pinkkihiuksinen kysyi mieheltä katsoen tuota yhä se hämmästynyt ilme kasvoillaan. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Loka 06, 2013 10:07 am

*kakashi hieroi sakuraa ja kuunteli tuota javhymisi  "mm kulta      rakastan  sinua   ja  teen mitä vain  että olet onnellinen " kakashi  sanoi tapittaen sakuraa "tässä toisetkin avaimet   sinulle ja minulle. Tulikin mieleen että  pakkaa  matkalaukkusi. Me lähdemme lomalle" kakashi sanoi  hymyillen  ja katsoi sakuraa *
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptyTi Loka 01, 2013 9:57 am

* Sakura sulki silmänsä kun Kakashi aloitti hänen hartioidensa hieromisen. Tyttö tunsi et jännitti ja yritti rentoutua ja pian siinä rentoutukin, nauttien samalla kun toinen hieroi häntä. "Mitä muita yllätyksii sul on vielä? Anna edes vihje" pinkkihiuksinen kysyi pitäen silmiään kiinni. Hän mietti mitä kaikkea hopeahiuksinen oli suunnitellut tuoksi päiväksi. Tyttö ajatteli #Oon 16.. Miks must tuntuu et oisin jo ollut jonkun aikaan 16?? Kakashi on ihana, kiltti ja huomaavainen vaikka välillä käyttäytyy huonosti ainakin äitiään kohtaa, mutta onhan se ihan ymmärrettävää ainakin luulen niin..# Sakura avasi silmänsä mutta sulki ne uudestaan. "Mitä kaikkea oot suunnitellut täksi päiväksi kulta?" hän kysyi hopeahiuksiselta. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptyTi Loka 01, 2013 9:42 am

* kakashi virnisti ja tapitti sakuraa ja aloitti hieromaan  tuon hartoita -?- "  tiedän kultaseni" kakashi sanoi hymyillen siinä ja hieroi sakuraa siinä yhä  *
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptyTi Loka 01, 2013 6:16 am

* Tyttö kuunteli toista hymyillen samalla kun tuota katsoi. "Vaikka hartia hieronnalla ja sit sen jälkeen selkä ja sit joka paikan hieronta" Sakura vastasi Kakashille ja antoi miehen ohjata hänet olohuoneen sohvalle istumaan. "Ei tarvitse tuoda mitän hyvää. Haluun nauttii siitä kun hierot mua. Rakastan sua Kakashi, kai sä sen tiedät?" pinkkihiuksinen sanoi miehelle. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptyMa Syys 30, 2013 11:42 am

*"onneksi on kylpy amme ja noh aloitetaan sinun hieronta  haluatko selkä ja   hartia  hieronnan vai joka paikan hieronta?" Kakashi kysyi virnistäen  ja tapitti sakuraa siinä  ja ohjasi tuon sohvalle olkkariin  istumaan-?-- "tuonko sinulle jotain hyvää samalla kun hieron?"kakashi kysyi *
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptyMa Syys 30, 2013 9:36 am

* Sakura kuunteli KAkashia hieman virnistäen mutta samalla hymyillen. "En tiennytkään. Mut ne kelpaa mulle todella hyvin. En haluu isompia juhlia, haluun olla vain sun kanssas" hän snaoi miehelle jatkaen hymyilemistä. Tyttö kuunteli mitä hopeahiuksinen puhui. "Voisit vaikka ekana hieroo mua. Kylpyamme olis kiva, saatais olla siin kahdestaan kuumassa kylvyssä. Mutta siis voisit tosiaankin ekana hieroo mua, myöhemmin syötdään jotain hyvää ja saatkin itse päättää miten sä mua hemmottelet" pinkkihiuksinen sanoi kun katsoi toista. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptyMa Syys 30, 2013 9:25 am

* kakashi kuunteli sakuraa ja hymyili tuolle ja  yllättyi " mitä... sinä osaat lukea minua, mistä tiesit että ajattelin hemmotella sinua ja olla kansasi koko päivän.. voin minä järjestää  isommatkin juhlat jjos haluat?" kakashi sanoi tapittaen sakuraa "  mistä  aloitamme  mitä haluat tehdä niin toteutan se " kakashi sanoi hymyillen ja tapitti sakuaa siinä*
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptyMa Syys 30, 2013 9:05 am

* Pinkkihiuksinen kuunteli miestä. "Paras lahja.. Se että saan olla sun kanssas ja siihen kuuluu hemmottelu ja kaikki muutkin" Sakura vastasi hymyillen Kakashille. Toinen suukotti tyttöä, mistä tyttö piti koska tunsi et häntä rakastettiin. He halasivat toisiaan yhä. "Sehän on kiva kuulla et tuoksun ihanalta enkä haise.. Säkin tuoksut hyvältä" pinkkihiuksinen sanoi hymyillen ja kysyi pian "Mitä se kaikkee kivaa on, tai siis mitä se pitää sisällään? Mitä me tehdään tänään? Saanko mä hieronnan ja hemmotteluoidon? Ollaanko me kahdestaan koko päivä? Et kai sä oo järjestänyt mulle mitään juhlia?" *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptyMa Syys 30, 2013 8:47 am

* " kylllä saat annan ne myöhemmin ja mikä olisi paras lahja?"  kakashu kysähti tapittaen sakuraa hymyillen ja suukotti tuota  -?-  ja halasi tuota yhä siinä -?-  "mm tuoksut ihanalta " kakashi sanoi sakurallle hymyillen " me teemme tänään kaikkea kivaa"

hiuksinen sanoi *
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Syys 29, 2013 9:04 pm

* Sakura kuunteli miestä ollen hiljaan ja katsoen tuota. "Nää on parhaat synttärini ikinä, ainakin luulen niin" hän sanoi hopeahiuksiselle hymyillen ja vastasikin toisen suudelmaan. Tyttö kietoi käsiään Kakashin ympärille samalla kun tuota halasi -?-. Suudelman loputtua -?- pinkkihiuksinen kysyi mieheltä "Mitä tänään on suunnitelmissa et mitä me tehdään tänään? Saanko mä mun loputkin lahjat? Arvaa mikä ois paras lahja ikinä." *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Syys 29, 2013 1:14 pm

*" on niitä   vielä jonkin verran"kakashi vastasi  katsoen   sakuraa siinä ja hymyili " halusin järkätä sinulle parhaat synttärit ainakin ihat synttärit "kakashi sanoi  ja halaili  sakuraa"hyvä kuulla että saan sinut onnelliseksi rakkaani"kakashi sanoi vastaten suudrlmaan ja suuteli tuota  pitkään siinä*
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Syys 29, 2013 1:08 pm

*Sakura katsoi toista rakstavaisesti, rakastihan hän kuitenkin miestä. Hän kuunteli mitä toinen sanoi ja mies laittoi sen kaulakorun tytön kaulaan. "Kuinka monta lahjaa aattelit oikein antaa mulle?" tyttö kysäsi kun hopeahiuksinen oli sanonut ettei lahjat vielä loppuneet. He tulivat miehen kotiin, pinkkihiuksinen katsoi sisällä ympärilleen suu auki. Hän vastasi hopeahiuksisen halaukseen. "Mitkä ne loput lahjat ovat?" Sakura kysyi Kakashilta, oli hetken hiljaan ja sanoi "Ei sun ois tarvinnut. Emmä ois tarvinnut mitään lahjoja, mul on nimittäin kaikki mitä tarvitsen. Minulla on sinut. Sä oot mulle tärkein koko maailmassa ja rakastan sua paljon Kakashi." Tyttö hymyili toiselle ja suuteli sitten tuota pitkään -?-. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Syys 29, 2013 12:56 pm

*kakashi hymyili ja napsi salakamerallaan kuvan sakurasta"noin kaunis hymysi ikuistettu"kakashi sanoi laittaen kameran  liivinsä taskuun ja katsoi sakuraa"ei kun se on avain sydämmeeni... no ei kyllä arvasit  oikein se on  avain minun luokseni"kakashi sanoi ja laittoi sakuralle kaulakorua-?- "älä luulekkaan  että lahjat tuohon loppuneet"kakashi sanoi naurahtaen ja tulivat kakashin kotiin missä olikin    koristeltu ainakin keittiö jossa odotti kakku kuvussa   ja pöytä oli koreana " toivottavasti maistuu leivoin kaikki itse "kakashi sanoi  ja katsoi sakuraa ja halasi tuota-?-
"Rakastan sinua sakura" kakashi sanoi  saat myöhemmin loput lahjat kakashi sanoi hymyillen *
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Syys 29, 2013 12:41 pm

* "Et edes yhtä pientä vihjettä?" Sakura kysyi ja he lähtivätkin pian Kakashin talolle päin. Tyttö sai hopeahiuksiselta pienen lahjan, tyttö otti sen vastaan ja avasi paketin. "Vau. Tää on kaunis.. Kiitos. Ei sun ois tarvinnut" pinkkihiuksinen sanoi kun huomasi hopeisen kaulakorun ja huomasi pian sen jälkeen avaimen ja kysyi mieheltä "Onko tää avain sun luokses?" Sakura katsoi miestä hymyillen piti lahjaansa kädessään. "Voisitko sä laittaa tän korun mulle?" hän kysyi mieheltä. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Syys 29, 2013 12:34 pm

*kakashi tapitti sakuraa ja pudisti päätään "ei en kerro  "kakashi sanoi virnistäen ja katsoi sakuraa ja vastasi  suukkoon ja naurahti kun toinen söi nopsaa"ohhoh sinähähän olet nopea"kakashi sanoi naurahtaen ja katsoi sakuraa siinä ja  virnisti    lähtien tuon kanssa pian    kakashin  talolle päin ja ojensi pienen lahjan taskustaan sakuralle-?- .paketissa   on hopea kaulakoru ja avain niin avain mihkä no se saa sakura arvata*
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Syys 29, 2013 12:16 pm

*Pinkkihiuksinen kuunteli miestä mennen keittiöön ruokapöydän ääreen. Sai halauksen äidiltää ja onnittelut kun äiti toikin tytön eteen aamupalaksi pannukakkuja ja mehua. Sakura ei kerennyt aloittaa aamupalan syömistä kun Kakashi ojensi hänelle kukkakimpun. "Kiitos" hän sanoi miehelle hymyillen ja antoi tuolle nopean suukon huulille -?-  äitinsä edessä. Pinkkihiuksinen alkoi syömään kun oli ensin ojentanut kimpun äidilleen joka laittoi kimpun maljakkoon ja pöydälle. "Sakura-chan saat lahjan minulta myöhemmin" äiti sanoi tyttärelleen ja poistuikin olohuoneeseen. "Etkö voisi antaa ees pientä vinkkiä?" tyttö kysäsi hopeahiuksiselta ja jatkoi syömistä eikä kulunut kauaankaan kun sai jo aamupalansa syötyä. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Syys 29, 2013 12:08 pm

*"enhän minä sitä kerro näet itse sitten"kakashi  vastasi katsoen sakuraa "syöppäs ensin aamu pala jonka äitisi laittoi kovalla vaivalla  ai niin joo odota " kakashi sanoi juosten  hakemaan kukka kimpun ja tuli takaisin kauniin kukka kimpun kanssa "hyvää syntymäpäivää rakas"  kakashi sanoi katsoen sakuraa ojentaen tuolla kukat-?- "saat kotona loput lahjoista "kakashi sanoi katsoen sakuraa *
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Syys 29, 2013 11:56 am

* Tyttö katsoi hopeahiuksista kuunnellen mitä tuo sanoi. He lähtivät alakertaan käsi kädessä. "Onks sul joku yllätys?" Sakura kysyi Kakashilla, tytön mielestä hänen 16-vuotissynttärit ei ole kovinkaan tärkeä tulee vain vuosi lisää. "Mihin me mennään?" pinkkihiuksinen kysäsi mieheltä, hän alkoi tulla uteliaaksi. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Syys 29, 2013 11:52 am

*"on synttärisi on hyvin tärkeä.luuletko että unohtaisin rakkaani syntymäpäivä?" Kakashi sanoi katsoen sakuraa siinä ja katsoi tuon perään istuen yhä lattialla kunnes nousi ylös sakuran tullessa takas"kyllä" kakashi sanoi katsoen sakuraa ja meni alakertaan tuon kanssa käsi kädessä-?-*
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Syys 29, 2013 11:43 am

* Sakura katsoi miestä kun tuo muksahti takamukselleen lattialle. Hän kuunteli hopeahiuksista hiljaan alkaen miettimään miksi tuo päivä mahtoi olla tärkeä. "Miks tänään on tärkee päivä? Muistan kyl et mul on synttärit mut tuskin se liittyy mitenkään tärkeeseen päivään" tyttö kysyi toiselta ja nousi kuitenkin sängylleen istumaan samalla kun miestä katsoi. "Enkö vaan vois mennä takas nukkumaan? Mul jäi unikin kesken.." pinkkihiuksinen sanoi, oli hetken aikaa hiljaan ja jatkoi "Okei vaihdan vaatteet ja mennään sitten." Sakura nousi ylös sängystä meni vaatekaapilleen, ottaen sieltä ninjavaatteensa, meni kylpyhuoneeseen siellä tehden asiansa ja puki vaatteensa ja tuli takaisin huoneesee. Hän otti pöydältään harjansa ja alkoi harjaamaan hiuksia samalla kun Kakashia katsoi. "Voidaan mennä" tyttö sanoi kun sai hiuksensa harjattua. *
Takaisin alkuun Siirry alas
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama


Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Join date : 13.05.2013
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: 5

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Syys 29, 2013 11:35 am

*  kakashi säpsähti ja muksahti akamuksilleen lattialle ja katsoisakuraaa hömistyneenä " mmh.. anteeksi  en saanut hertettyä sinua muulla tavalla kuin näin..." kakashisanoi katsoen sakuaa " tänään o täreä päivä ja aluan olla kanssai " kakashi saoi " tule  menemme ensin aakertaa ja sitten nätän inulle jotain  kakashi sanoi katsoen sakuraa *
Takaisin alkuun Siirry alas
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus



Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1546
Join date : 13.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Sipoo

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 EmptySu Syys 29, 2013 11:24 am

* Sakura nukkui eikä oikeastaan kuullut kun Kakashi puhui. Hän tunsi kuitenkin sen et mies vei kätensä pinkkihiuksisen pikkareihin ja et mies vei sormensa tutkimusmatkalle. Ei kulunut ku pari sekunttia kun tyttö tajusi ettei tuo ollut unta. "Mitä hel.. sä oikein teet pervo!" Sakura kääntyi nopeasti silmät auki katsomaan miestä sanoen tuon kuitenkin sillei ettei se kuulunut alakertaan. "Kakashi.. Mitä sä täällä teet? Ei tuolla tavalla saa herättää toisia.." hän kysyi mieheltä, näyttäen hieman suuttuneelta noh ei ollut mikään ihme kun toinen oli herättänyt hänet kesken unien. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ninja Gaiden k16   Ninja Gaiden k16 - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ninja Gaiden k16
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 34Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 18 ... 34  Seuraava
 Similar topics
-
» Ninja Gaiden k16

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Roolipelaus :: Roolipelit-
Siirry: