Savari
o Olen elänyt kaksi ja puoli kesää, joten olen n. kaksi ja puoli vuotta
o Sukupuoleni on narttu
o Rotuni on Huskyn ja Akitan sekoitus.
o Koko nimeni on Savarinna, mutta minua kutsutaan Sagaksi.
o Isäni nimi on Asak
o Emän nimi on Yilanna
o Sisaruksia minulla on viisi
o Pentuja on yksi
o Luonteeltani olen vahva ja utelias. En kestä kuitenkaan pentujen kuolemaa. Olivatpa ne minun tai jonkun muun pentuja, pyrin pelastamaan ne kuitenkin. Läheisistäni suurin osa on vielä elossa, mutta pentuja minulla on enää yksi. Puremia kestän todella hyvin, sillä olen uteliaisuuttani joutunut moniin taisteluihin. Isäni Asak on laumamme alfa. Olen erakko entisen puolisoni takia. En halua puhua enää kenellekkään ulkopuoliselle yksin, mutta jos joku kamuni tai perheeni jäsen on mukanani, niin silloin voin puhua kelle tahansa.
o Sisaruksistani kolme on minua vanhempia ja kaksi on nuorempia. Sisarukseni ovat Arrow, Gleo, Fruhli, Scoothen ja Angst. Pentuni nimi on Survivor ja tosiaan minulla oli viisi pentua, joista kaksi oli hengissä, mutta toinen kuoli hyökätessään joukkojamme vastaan isänsä kanssa
o Synnyin ihmisten kodissa. Minulla oli hyvä isäntä ja hänellä oli kaksi suloista lasta, jotka pitivät minusta todella hyvää huolta. Muita koiria ei siinä perheessä ollut. Vanhempani olivat jättäneet minut vuorille ihmisten hoivaan vähäksi aikaa, koska olin pieni ja heikko. Halusin aina karata, mutta vaistoni sanoi, ettei se ollut hyvä idea. Yhtenä kauniina kevätpäivänä karkasin. Itkin ja huusin, mikä koitui melkein kohtalokseni. Lauma villikoiria juoksi luokseni. Niiden alfa oli julma. Hänen laumassaan ei ollut yhtään narttua. Kai siksi hän halusikin minut laumaansa…tai itse asiassa sen takia että saisi jälkeläisiä. En tuolloin vielä tiennyt millainen hän todella oli ja siispä rakastuin häneen. Hänen luolansa oli tilava ja sotureita oli paljon. Koitti kevät, jolloin synnytin ensimmäisen pentueeni. Pentueessa oli viisi pentua joista yksi oli narttu. Hän oli heikoin. Pentuni pysyivät luonani ja heidän julma isänsä haki ruokaa minulle ja hänelle. Pennut jäivät ilman. Minulle hän antoi eniten, jotta jaksaisin synnyttää lisää pentuja seuraavana keväänä. Hän hoki koko ajan, että pentujen täytyy itse hankkia ruokansa. Kun hän antoi minulle eniten ruokaa, hän teki kamalan virheen. Minä annoin pennuille ruokaa siitä, mitä sain ja juomassa kävimme yleisesti. Ruoka ei kuitenkaan riittänyt ja minä ja pentuni menimme yhä huonompaan kuntoon. Silloin päätin, että otan pentuni ja lähden alas vuorilta. Alfa löysi minut kuitenkin ja aikoi rangaista minua. Ensin hän ajatteli, että tappaisi minut. Hän hoksasi kuitenkin, että mieluummin kuolisin kuin eläisin hänen kanssaan. Niinpä hän antoi minun tappaa pentuni, jotta saisimme uusia. En silloin suostunut enää mihinkään mitä hän sanoi. Hänen alaisistaan kolme kävi kiinni minuun. Tuo julma alfa aikoi tappaa pennut itse. Antamani ruoan ansiosta pennut jaksoivat liikkua vikkelästi. Heikoimmalle olin antanut eniten ruokaa. Huusin pennuilleni, että he lähtisivät pakoon, mutta yksi pennuista jäi siihen. Hän oli uskollinen isälleen ja halusi vain valtaa. Sen puolisoni säästi. Muut hän aikoi tappaa. Heikoin pentuni oli nyt vikkelin. Se juoksi pakoon, eikä kukaan saanut sitä kiinni. Se rauhoitti minua vähän. Loput kolme koittivat paeta, mutta alfan joukot saivat ne kiinni. Uskollisella pennulla oli mahdollisuus säästää henkensä. Alfan alaisista yksi toi alfan uskolliselle pennulle tämän vihaaman sisaren. Pentu tappoi vihollisensa heti. Minä itkin. Katsoin vierestä kun muut kaksi pentuani kuoli. Ne paholaiset päästivät minut pois, jotta saisin elää tämä harteillani. En voinut kuolla yhden pentuni takia, mutta en voinut elääkään. Päätin, että kuljen hiljaa, enkä puhu vieraille. Pian nuo hyökkäsivät kyläämme ja me onneksi voitimme. Viimein pentu joka oli säästynyt; kuoli. Itkin, mutta minusta se oli vain hyvä. Alfa jäi eloon sillä ei itse liittynyt taistoon, mutta siinä hän menetti väkensä.
o Väriltäni olen kullanruskea, kuten äitinikin. Minulla on jään siniset silmät ja tassuissani on valkoiset ”sukat”.
Painoa minulla on vähän, koska en saanut menneisyydessä kunnolla ruokaa. Pituutta minulla on n.86 cm. Arpia minulla ei ole. En ole joutunut suurempiin taisteluihin. Erikoismerkkejä en omista. Korvani päät vovat valkoiset, kuten myös kuononi on valkoinen.
~This is my story
~