Justlive Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1546 Join date : 13.05.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Sipoo
Hahmosivu Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah
| Aihe: Vs: Mistä minä pidän ja mistä en pidä Su Huhti 27, 2014 12:52 am | |
| En pidä: -Siitä kun mua käsketään -Siitä ettei mulla ole sanavaltaa, tarkoitan siis tällä ettei mun vastausta odotella
Pidän: -Yksinolemisesta -Hiljaisuudesta -Rauhallisuudesta | |
|
#R Aktiivisuus
Markat : - Viestien lukumäärä : 1 Join date : 22.06.2013
| Aihe: Vs: Mistä minä pidän ja mistä en pidä La Kesä 22, 2013 10:33 am | |
| En pidä:
- valehtelijoista, kiusaajista jne. typeristä tyypeistä - musiikista, jonka laulun sanoja ei mieluiten haluaisi tietääkään - ampiaisista
Minä pidän:
- kissoista (ja eläimistä muutenkin) - siitä kun onnistun jossakin XD - luonnosta - valokuvaamisesta ja taiteesta - lukemisesta - luotettavista ihmisistä - hyvistä leffoista - vuodenajoista <3 - omasta rauhasta | |
|
Elzuelly Aktiivisuus
Viestien lukumäärä : 24 Join date : 14.05.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Mistä minä pidän ja mistä en pidä Pe Toukokuu 24, 2013 1:01 pm | |
| En pidä -ötököistä -pimeästä -talvesta -ärsyttävistä ihmisistä -sateesta
Mistä pidän -kesästä -kavereista -helteestä -matkustelusta -lähes kaikista eläimistä,varsinkin hevosista -musiikista -bloggaamisesta | |
|
Justlive Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1546 Join date : 13.05.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Sipoo
Hahmosivu Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah
| Aihe: Mistä minä pidän ja mistä en pidä Su Toukokuu 19, 2013 12:55 am | |
| Tänne siis voi laittaa et mist pitää ja mist ei pidä (negatiiviset asiat enne positiivisia)
En pidä: -matelijoista, hämähäkeistä ja hyönteisistä -auroista -ukkosesta -valehtelijoista/pettureista/selän takan pahaa puhumisesta -talvesta
Mistä pidän: -eläimistä -kirjoista, leffoista -piirtämisestä -ystävistäni -yksin olemisesta aina välillä -musiikista -kesästä | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mistä minä pidän ja mistä en pidä | |
| |
|