Justlive Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1546 Join date : 13.05.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Sipoo
Hahmosivu Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah
| Aihe: Vs: Anime & Manga Su Loka 06, 2013 4:02 am | |
| Kesän jälkeen on tullut muutama uusi manga lisään kirjahyllyyni sekä pari animee mitä seuraan netistä :)Mangat joita oon ostanut kesän aikana ja jälkeen ovat Vampire Knight, Naruto, Romeo x Julia, Maaginen suklaapuoti ja Olet vampyyriorjani. Suunnitelmissa olis jonain päivänä lähtee käymään Helsingin Fantasiapelit-kaupassa jos sieltä löytyis uusia mangoja mut en oo päässyt vielä sinne asti. Sit ne animet mitä oon nyt kattonut netistä ovat Diabolik lovers, Hiyokoi ja muita en nyt muista XD | |
|
Niiskuneitixx Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 953 Join date : 05.05.2013 Ikä : 29
Hahmosivu Hahmot: Kaspar , Elliot , Nora
| Aihe: Vs: Anime & Manga Ti Kesä 18, 2013 12:34 pm | |
| Manga
- Fruits basket - Naruto - Luna - Vampire knight - Karin
Anime
Fruits basket Naruto Vampire Knight Karin Fortune Arterial Ghost Hunt | |
|
Sniffy Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 31 Join date : 27.05.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Kalajoki
Hahmosivu Hahmot: 2
| Aihe: Vs: Anime & Manga Pe Toukokuu 31, 2013 2:44 am | |
| Animet: Hopeanuoli Weed Prinsessa Mononoke D.N Angel
On niitä varmaan muitaki mut en muista D:
Mangat: K-On! Riki Ghost! Princess Princess Vampire Knight Finlandia Tokyo MewMew Kuroshitsuji - Piru hovimestariksi Yotsuba Soul Eater Nana
Näitäkin on varmaan paljon muitakin mutta en vain muista kaikkia xd
Viimeinen muokkaaja, Sniffy pvm La Heinä 20, 2013 11:27 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
Justlive Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1546 Join date : 13.05.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Sipoo
Hahmosivu Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah
| Aihe: Vs: Anime & Manga Pe Toukokuu 31, 2013 2:29 am | |
| Animet joita katon/oonkattonut -Naruto -Vampire Knight -Fruits basket
Mangata joita luen/oon lukenut (ei oo varmaan kaikkia ees) -Naruto -Time stranger Kyoko -Fruits basket -Nana -Kitchen princess -Vampire Knight -Vampire hunter D -Azumanga Daioh -Bleach -Ranma ½ -Cherry Juice -Full Moon wo sagashite -Fushigi Yuugi -Princess Ai -Sugar Sugar Rune -Tokyo Mew Mew -Orange planet -J-Pop idol -Finlandia -Ghost! -Princess princess -The gentlemen's alliance cross -Kamikaze Kaitou Jeanne -Alice 19th -Dream Kiss -Horoskooppimysteerit -Karin -Oh! My Goddess -Pika-aikuinen -Pichi Pichi Pitch -Power!! -Salapoliisi Conan -Emma -K-On!
Siin oli kai kaikki mitä oon lukenut/nähnyt en oo kyl ihan varma XD | |
|
miciosama Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1076 Join date : 13.05.2013 Ikä : 31
Hahmosivu Hahmot: 5
| Aihe: Anime & Manga To Toukokuu 30, 2013 9:42 am | |
| elikkäs mitäs anime elokuvia,sarjoja seuraatte ja mitä manga kirjoja luette? eli keskustelkaamme vapaasti Animesta ja manga kirjoista!
ties vaikka sattuis kiinostumaan jostain animesta & mangasta mistä kerrotte : D
ite omistan kirja hyllyllisen manga kirjoja ja niitä on jotain 270 kpl
animeekin minulla on jonkin verran ja listaankin tähän mangat ja animeni >>
MANGAT :
Naruto kuroshitsuji La Esperanca Princess Princess Orange Planet Cherry Juice Tyrant Fals Love (yaoi) Private Teacher (yaoi) vampire Crisis Yotsuba Fruits basket Puheenjohtaja ja kissanpentu twiitataan rakkaani Love Celeb Kekkaishi Olipa kerran me Etsiväkoira Sherdog Bleach Teiniagentti luna Odota että rakastun Trinity blood Riki weed Hopeanuoli Soul eater Vampire Night Pet shop of honors Vartijat Model Ghost! Finlandia Hey class president( yaoi) Temperature Rising (yaoi) fallen moon Devils Bride The golden prince and argent King Yonen Buzz Doubt At Laz meridan Rinne J-pop idol Chis Sweet home Wolf rain Hopeanuoli SHingaiden-sankari tarinoita Basilisk Navi luna Monster Hunter kirottu suudelma
Animet mitkä mulla on:
Naruto Kuroshitsuji Fruits Basket Basilisk weed Hopeanuoli Trinity blood
Hayo Miazaki( en osaa kirjoittaa nimee) anime leffat kaikki tähän asti ilmestyneet mul on paitsi ei nousicaa ja se joku panda animé Pompoko? ne kaksi oli minusta todella tylsiä ja pitkästyttäviä joten laitan ne myyntiin.
ja animet joita seuraan netissä täl hetkel on --->
tyrant fall in love papa no kiss in the dark gintama Naruto shippuden
koko ajan tulos uusii ja uusii mitä seuraan : D
: D | |
|