Kirjoittaja | Viesti |
---|
Justlive Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1546 Join date : 13.05.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Sipoo
Hahmosivu Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 9:43 am | |
| * Rin ihmetteli hieman miksi toinen tuli lähemmäksi ja yllätty hieman kun toinen painoi huulensa tytön huulia vasten, suuteli ja irrotti huullensa tytön huulista. Tyttöllä kesti hetki tajuta mitä Ichi oli juuri äsken tehnyt. "Totako sä oisit halunnut tehdä? En kyl tarkottanut et oisit tehnyt vaan sanonut" Catherine vastasi toisen kysymykseen ja kysyi tuolta "Mitä sä oikein haluut?" Hän kaivoi tyynynsä alta toisen pullon, avasi sen ja otti huikan samalla tapitti Ichtacaa. Huikan otettua tyttö sanoi Ichille "Sun vuoros pyörrittä ja otan tehtävän" hieman hymyillen miehelle. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1076 Join date : 13.05.2013 Ikä : 31
Hahmosivu Hahmot: 5
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 9:35 am | |
| * ichtaca tapitti tyttöä ja hymähti siinä " olisi ollut mukavaa kuunnella musiikkia " ichtaca anoi katsoen tyttöä ja kontti lähemmäs tyttöä ja painoi huulensa tuon omia vasten -?- suueli tuota ja irrotti huulensa tuosta -?- ja kömpi omalle paikalleen "no..oliko tuo hyvä vastaus?" ichtaca kysäisi tapittaen riniä ja juoden juomaansa siinä* | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1546 Join date : 13.05.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Sipoo
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 8:49 am | |
| * "Jos sä saisit päättää ihan yksin kaikesta, mitä haluaisit tehdä nyt?" Rin esitti Ichille totuus-kysymyksen ja hymyili. Hän tapitti miestä kun tuo otti paitansa pois ja ajatteli #Wow... Ei yhtää pahemman näkönen sixpack#. Tyttö sirsi kuitenkin katseensa miehen sixpackista miehen kasvoihin ja hymyili. "Eiks ois saanut sammuttaa?" Rin vastasi toisen kysymykseen kysymyksellä. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 8:44 am | |
| * " olen olen.. nähnyt naisia kuin miehiä alastomina.." ichtaca vastasi " otetaan totuus.." ichtaca vastasi katsoen riniä siinä hymyillen "miks sammutit musiikin?" ichi kysäisi tapittaen riniä ja tapitti tuota siinä riisuen paitansa ollen puoli alastomana pelkät housut ja boksut päällään, pian miekkonen rapsutti sixpackiaan ja laski kätensä lattiaa vasten ja tapitti riniä juoden sitten lisää juomaa siinä kun rin tarjosi siinä * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 8:36 am | |
| * Rin katseli miestä ja huomasi et toisen katse oli hänen rinnoissaan -?-. "Mitä sä siinä tapittelet? Etkö oo ennen puolalastonta naispuolista ihmistä nähnyt?" tyttö kysäsi miheletä samalla kun puki päälleen vaatteet. Hän sammutti musan, pyörräytti pulloa ja kysyi Ichtacalta "Totuus vai tehtävä?" Rin ajatteli äskeistä #Eikö se tajuu et se on maikka vaik ei mul oo oikeastaa mitään sitä vastaa jos se haluais. Ainakin oli ihan kiva kun tuo piti kun strippasin sille.# Catherine tapitti miestä, otti huikan pullostaan ja tarjosi sitä Ichillekin, pullo oli melkein tyhjä. Pullossa oli enään noin muutama sentti salmaria. * | |
|
| |
Niiskuneitixx Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 953 Join date : 05.05.2013 Ikä : 29
Hahmosivu Hahmot: Kaspar , Elliot , Nora
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 8:31 am | |
| * Elliot piti toista siinä kainalossaan, toisen sinne kömpiessä. Elokuvan loputtua hän huokaisi ja mutisi hiljaa ' tyhmä nainen, kun ei vaan vetänyt sitä miestä sinne laudalle ' katsoen sitten poikaan hymyillen ' ei enää elokuvia.. ' hän sanoi, henkäisten sitten, kun tunsi toisen käden masunsa päällä, hymyillen sitten hiukan ilkikurisesti pojalle. ' söpö olet ' Elliot kuiskasi tuolle * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 8:26 am | |
| ichtaca * miekkonen katsoi riniä siinä ja katsoi tarkkaa toisen alkaessa strippaamaan siinä, miekkonen henkäisi katsoen hyvin tarkastikkin tytön riisuuntumista ja nojasi käsillään hieman pysyäkeen istuma asennossa nojautuessaan käsiinsä selällään ja hymähti saadessaan pusun poskelle " jos haluat...ei pakko.." ichtaca sanoi kun toinen kysyi että pitääkö tuon riisua kaikki vaatteet alus housuja myöten ja olihan miekkosella herännyt housuissaan jokin kun rinin strippaamista katsoi " eh... on todella hyvä..." ichi vastasi ja tapitti riniä siiinä katse valuen tuon rintojen kohdalle -?- ja katsoi tuon pukeutumista # olisit nyt vain ollut noin alkkareillasi...# ichtaca mietti ja tapitti riniä siinä *
Tomorrow * poika tapitti elliota ja oli kömpinyt tuon kainaloon -?-- ja katsoi elokuvaa ja jossain vaiheessa elokuvan loppuessa tomo katsoi elliotiin ja tapitti tuota ruskeilla silmillään " katotaanko me jotain muutaki .. vai haluuks tehä jotain+" tomo kysyi kuljettaen kättään miehen vatsalle paidan alle -?- ja silitteli tuon massua -?-* | |
|
| |
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 7:56 am | |
| * Elliot hymyili siinä Tomolle, joka istui hänen vierellään-?- Miettien mitä elokuvaa he voisivat katsoa ' no katsotaan vaikka se titanic... ' hän sanoi ja ajatteli samalla eokuvan loppu kohtausta, missä nainen antoi miehensä hukkua, vaikka olisi ihan hyvin voinut sen pelastaa, tyhmä leffa. Mutta silti hyvin tehty, loppu vain aika.... noh, tyhmä * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 7:49 am | |
| * "Vaihtoehtoni ovat siis strippaaminen ja sylitanssi?" Rin sanoi. Hän mietti jonkun aikaan ja otti mieheltä lasin pois -?- ja laittoi pullonsa peiton alle selkänsä taakse. #Strippaus vaiko sylitanssi?# tyttö mietti, ei haluaisi kumpaakaan tehdä mut jos kerta oli pakko valita. Rin laittoi musiikin päälle, sanoi Ichille "Ehkä sun ei kannata juoda enempään." Tyttö kuun teli hetken musiikkia ja alkoi strippaamaan ja samalla tanssi, hän meni Ichtacan luokse ja antoi tuolle pusun poskelle -?- meni kauemmaksi ja jatkoi strippaamista. Rin jätti alusvaatteensa päälle ja kysäsi opettajalta "Pitääkö mun muka alusvaatteenikin ottaa pois? Niit en sori nyt vaan ota." Hän meni paikalleen istumaan toista vastapäätä, tytöllä oli kuitenkin ne alusvaatteet päällä. "Onko hyvä?" tyttö kysäsi ja alkoi hiljalleen pukea vaatteitaan takas päälleen kun oli saannut vastauksen -?-. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 7:39 am | |
| Ichtaca •nyökkäsi "juu se on tehtävä.." ichtaca sanoi tapittaen siinä riniä ja katsoi tuohon "mhhh.. Tanssisitko miliemmun syli tanssia sitten?" ichtaca kysyi ja rapsutti päätään ja jatkoi juomista siinä sitten "anteeksi.. Syytä alkoholia.." ichtaca sanoi. Rinille • | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 7:07 am | |
| * Rin katsoi miestä silmin suurina kun tuo kertoi mitä hänen oli tehtävä. "Pitäiskö mun muka oikeesti stripata sulle? Sitä päivää saat kuule opdotella aika pitkään" tyttö sanoi Ichille ja jatkoi "Toihan on seksuaalista ahdistelua." Hän ajatteli #Pervo maikka. Sanoo et mulle tehtävän et mun pitäis stripata sille...# Tyttö otti huikan pullostaan, nousi seisomaan ja sanoi Ichtacalle "Voin kyl tanssia mut en todellakaan aio stripata sulle." * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 6:58 am | |
| Ichtaca •miekkonen virnisti ja tapitti riniä"itehän pyysit tanssia neiti hyvä.." ichi sanoi virnistäen ja katsoi riniä"hmmm... Strippaa ja tanssi... voit jättää alkkarit päälle,mutta ei minua haittaa vaikka riisuisit nekin pois..." ichi sanoi ja noh olihan miekkonen juonut yksin sen viini pullonsa joka oli aikas vahvaa prosentistakin ja lisäksi juonut rinin juomia joten juomat on noussut päähän,ja olihan ichi pienessä humalassa ,sillä ei strippausta ehdottelisi selvin päin" noh.. Rin" ichtaca sanoi katsoen tyttöä ja joi lasistaaan •
Tomorrow•tomo hymyili ja tapitti miestä ruskeilla silmillään ja seurasi tuota siinä ja hymyili tuolle ,ollen sitten toisen vetämänä olkkarissa ja tapittaen hymyillen onnellisena elliota vieressään" kauhuu,komediaa, rakkaus vai minkä laista leffaa haluat kattoo? Mulla löytyy kaiken laista elokuvia kyllä myös titanic löytyy" tomo sanoi ja virnisti silittäen miehen poskea -?-• | |
|
| |
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 6:46 am | |
| * Elliot hymyili toisen kietoessa käsiään hänen selän takaa ja huokaisi onnellisena. Hän istui siinä vielä hetken aikaa, saadessaan toiselta pusun poskelleen, nousten sitten ylös ja tarttuen pojan kädestä-?- Lähtien vetämään tuota kanssaan sohvalle, missä istuutui alas pojan kanssa ja tapitti tuota onnellisena, miettien ohimennen, mitä elokuvaa he voisivat katsoa. Hän itse ei ottanut asunnolle mitään elokuvaa mukaan, viime loman jälkeen * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 6:45 am | |
| * Rin katsoi kun toinen tanssi paraparaa ja hieman nauroi, olihan se hieman huvittavan näköistä kun mies tanssi paraparaa. "Kummankohan ottaisin..." hän mietti ääneen ja vastasi toisen kysymykseen "tehtävä". Tyttö otti uuden huikan pullostaan ja katsoi Ichtacaa hymyillen samalla ajatellen #Minkäköhän tehtävän hä'n mulle keksii?# * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 6:42 am | |
| •ichtaca kuunteli siinä riniä ja tuolle hymyili ja joi lasistaan joka oli pian tyhjä ja katsoi. Riniin naurahtaen "voi juma ..." ichtaca sanoi ja naurahti ja nousi ylös ja musiikin soidessa ichi tanssi paraparaa-?- niin hyvin kuin osasi ja katsoi riniin kun musiikki loppu ichi istui paikalleen ja pyöritti pulloa totuus vai tehtävä? Ichi kysyi kaataen lisää juomaa lasiin ja joi •
Tomorrow • poika nyökkäsi ja tapitti elliota "kelpaa mulle " tomo sanoi ja nousi ylös ja käveli elliotin taakse ja kietoi käsiään tuohon-?- ja laski päänsä tuon olalle-?- antaen sitten pusun miehen poskellle-?-• | |
|
| |
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 6:34 am | |
| * Elliot rapsutti leukaansa, miettien. Hän söi nuudelinsa loppuun, siemaisi juomalasista ja katsoi poikaa edessään-?- ' hmm.. olen vähän laiskalla tuulella.. jos vain 'oltaisiin' katsottaisiin se leffa tai jotain ' Elliot sanoi virnistäen siinä ja kaataen itselleen toisen mukillisen juomista, juoden sen pois ja tapittaen Tomoa * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 6:26 am | |
| * "Minkäköhän tehtävän keksisin sulle?" Rin mietti ääneen ihan tahallaan ja hymyili hieman. Hän mietti jonkun aikaan ja sanoi Ichtacalle "Sun tehtäväs on et..." piti pienen tauon ja jatkoi "saat luvan tanssia yksin paraparaa, laitan kyl musan päälle mut sä tanssi." Tyttö virnisti hieman miehelle ja laittoi musiikin päälle ja odotti et toinen alkaisi tanssimaan. #Saas nähä miten maikka osaa tanssia paraparaa# Rin ajatteli samalla hymyillen katsoen opettajaa ja otti huikan pullostaan. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 5:55 am | |
| •tomorrow katsoi siinä miestä ja nyökkäsi rapsuttarn päätään ja söi ruokaansa" no voidaan olla vaan tai kattoo leffa tai jotain" tomo sanoi "tai mennään pelaan tonne koulun peli huoneeseen pingistä tai shakkia" tomo sanoi tapittaen. Elliotia j jatkoi syömistä kunnes jonkun ajan päästä poika oli syönyt ja katsoi hissuksiin vanhempaa miestä • | |
|
| |
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 5:34 am | |
| * Elliot nyökkäsi hymyillen toiselle, kun tuo ehdotti laittavansa nuudeleitä ruuaksi. Hän seurasi tuon kokkailua ja istuutui sitten syömään. Nuori matikan opettaja söi rauhassa ja vilkuili silloin tällöin Tomoa, miettien mitä poika mahtoi oikein ajatella. ' en tiedä.. mitä sinä haluaisit tänään tehdä ? ' * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 4:40 am | |
| •tomo katsoi elliotia ja rapsutti päätään " no laitanko nuudelia tai jotain?" tomo kysäisi ja nosti reppunsa selältään lattialle kenkien lähelle riisuen kenkänsä ja katsoi sitten elliotiin alkaen keittämään nuudeleita siinä ja katsoi välillä elliotiin ja jonkun päästä sai ruuan valmiiksi laittaen hänelle ja elliotille kulhoon nuudelia-?- ja katsoi miestä " hyvää ruoka halua..niin mitä me tekisimme tänään? " tomo kysyi mieheltä ja katsoi tuota #sille akalle kyllä sanon että pysyy erossa mun elliotista...mukamas se nora mikä lie esittää niin viatonta.. pyh ja hitot..# tomo mietti rapsuttaen päätään ja alkoi syömään ruokaa katsoen elliotia • | |
|
| |
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 3:51 am | |
| * Elliot nousi siis Tomon kanssa ylös ja kohautti olkapäitään ' ei väliä, mikä tahansa käy ' hän totesi hymyillen ja lähti tuon kanssa kävelemään sinne asuntolalle päin. Kämpillä Elliot heitti sen nahkatakkinsa naulakkoon, siinä haisi Noran hajuvesi, eikä hän ollut kehdannut laittaa sitä päälleen, vaan kantanut kyynärtaipeellaan * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 2:05 am | |
| • tomorrow katsoi miestä ja nousi tuon kanssa ylös -?- ja tapitti elliotia " mitäs haluut syödä?" tomo kysyi katsoen miestä ja vilkaisi ympärilleen ja lähti miehen kanssa kävelemään kohti asuntolaa -?- ja katsoi miestä hymy huulillaan ja rapsutti päätään katsoen sitten elliotii saapuen tuon kanssa asuntolalle ja siitä heidän kämppään-?-• | |
|
| |
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 12:51 am | |
| * Elliot hymyili pojalle, vaikka vähän varautunut olikin, olivathan he aika julkisella paikalla, jos joku oppilas oli ollut menemättä tunnille.. tai opettaja, niin heidät nähtäisiin. ' on mulla vähän.. ' hän sitten sanoi irvistäen * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) To Kesä 06, 2013 12:11 am | |
| • tomorrow hymyili suudelman jälkeen ja tapitti ruskeilla silmillään elliota ja halasi miestä vielä" oot ihansn lämmi.." tomo sanoi henkäisten ja sulki silmänsä ollen vain siinä ja nauttien miehen läheisyydestä kunnes avasi silmänsä ja tapitti elliota " onko sulla nälkä? Teenkö ruokaa meille" tomo kysyi katsoen miestä sylissään• | |
|
| |
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) Ke Kesä 05, 2013 8:03 pm | |
| * Elliot huokaisi syvään, hän nautti olostaan toisen sylissä. Hän värähti mielihyvästä, tuntiessaan toisen huulet omillaan. ' kyllä.. ainakin minun puolestani ' Elliot vastasi hiljaa toisen kysymykseen, että seurustelvatko he vielä. Pikkuhiljaa Elliot irtaantui varovasti toisesta, katsoen tuota silmiin, hukkuen niihin omilla tummilla silmillään * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) Ke Kesä 05, 2013 12:53 pm | |
| •" en särje.." poika sanoi vastaten halaukseen tiukasti " mä rakastan sua niin paljon, en voi elää ilman sua.." tomo sanoi katsoen miestä ja painoi hellästi huulensa miehen huulille-?- " älä kosaaan lähde luotani pois.." tomo sanoi katsoen miestä " seurustellaanhan me vielä?" tomo kysyi mieheltä kuiskaten ja piti päätään miehen olkapäällä-?-• | |
|
| |
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) Ke Kesä 05, 2013 12:33 pm | |
| * ' mä ymmärrän kyllä. Toivoisin vain, että luottaisit muhun ' Elliot sanoi hiljaa ja rutisti Tomoa lujemmin-?- kun peläten tuon haihtuvan ilmaan. ' minä rakastan sinua Tomo, äläkä kodkaan kyseenalaista sitä. Älä särje sydäntäni ' hän pyysi, kuiskien pojan korvaan-?- lepuuttaen päätään tuon olkapäällä-?- * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) Ke Kesä 05, 2013 12:14 pm | |
| •"anteeks... elliot.. olin mustasukkainen.. Ja pelkäsin menettää sut.. Mut on petetty monesti... Ja siks mä epäilin sua..en sano et sä oisit samallainen kuin muut.. Meinaan et pelkään tulla petyks.." tomo sanoi katsoen miestä "saanko anteeks tyhmyydestäni sekä mustasukkaisuudesta jne?" tomo kysyi katsoen miestä "rakastan sua... Haluun olla näin sun lähelläs.." tomo sanoi halaten tiukemmin miestä-?-•
| |
|
| |
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) Ke Kesä 05, 2013 11:42 am | |
| * Elliot antoi pojan halata häntä, vastaamatta aluksi halaukseen mitenkään. ' en mä osaa vääntää teko itkua, enkä haluiskaan ' Elliot murahti ja yritti pyyhkiä kyyneleet pois, posket hiukan punoittaen. Hetken päästä hän vastasi pojan halaukseen, toivoen, että sellaisia väärin käsityksiä ei sattuisi enää koskaan, koska hän ei selviäisi enää toisesta sellaisesta. Miestä harmitti hiukan, ettei hän voinut jutella hirveesti muitten oppilaitten kanssa, muutakun koulu asioista, kun Tomo oli niin herkkä.. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) Ke Kesä 05, 2013 11:15 am | |
| •poika kuunteli miestä hiljaa kun tunsi tuon kosketuksen ja katsoi miestä hiasuksiin "mä mä haluun uskoa sua.." tomo sanoi katsoen miestä " mun silmis näytti et te oisitte ollu enempi kuin ystäviä..." poika sanoi katsoen miestä ja kietoi käsiään mieheen-?-" tiiäthän että mä rakastan sua enemmän kuin mitään muuta " tomo sanoi katsoen miestä" mä uskon sua että oot tosissaan munkaa ,kyynelistäs päätellen.." tomo sanoi"tuskin teet teko itkia vai teetkö?" poika kysyi hakeutuen elliotin halaukseen paremmin -?-• | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: But I Love You So Much (k 16) | |
| |
|
| |
| But I Love You So Much (k 16) | |
|