Kirjoittaja | Viesti |
---|
Justlive Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1546 Join date : 13.05.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Sipoo
Hahmosivu Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Su Syys 01, 2013 7:59 pm | |
| * Pinkkihiuksinen kuunteli mitä mies vastasi, oli itse hiljaan ja käänsi päänsä ettei enään katsonut olan yli eikä edes katsonut miestä, katsoi keittiöön päin. Hän sulki silmänsä uudeestaan ja piti niitä kiinni kun hopeahiuksinen jatkoi hieromista. "Mihin aikaan meidän pitää huomenna lähteä vahtimaan niitä lapsia?" tyttö kysyi toiselta pitäen yhä silmiään kiinni ja nauttien toisen antamasta hieronnasta. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1076 Join date : 13.05.2013 Ikä : 31
Hahmosivu Hahmot: 5
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Su Syys 01, 2013 2:08 pm | |
| + kakashi hieroi siinä sakuran olkia ja hymyili tuolle kuunnellen tuota " minusta sillä ei ole väliä kunpi aloittaa kun kerta rakastavat toisiaan"kakashi sanoi "minusta ainakin se on kiva juttu että te tytötkin uskallatte pyytää treffeille tai teette aloitteen" kakashi sanoi " ja minäkin rakastan sinua sakura "kakashi sanoi jatkaen hierontaa .
* | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1546 Join date : 13.05.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Sipoo
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Su Syys 01, 2013 11:54 am | |
| * "Voit hieroo mun hartioita tai selkää" tyttö vastasi ja sai sitten toiselta pusun poskelle. Pinkkihiuksinen katsoi miestä ennen kuin toinen alkoi hieromaan häntä. "Tuntuu hyvältä kun hierot mua. Kakashi mä rakastan sua paljon mut taisit sen jo tietääkin" Sakura sanoi ja nautti siitä kun mies hieroi häntä. Hän sulki silmänsä ja nautti, avasi pian silmänsä ja kääntyi katsomaan Kakashi olan yli hymyillen. "Onko susta okei et nainen pyytää miestä treffeille tai et tekee aloitteen?" pinkkihiuksinen kysyi mieheltä kun katsoi edelleen olkansa yli toiseen. Tyttö mietti siinä samalla kaikenlaista, suunnitteli tavallaan heidän tulevaisuutta tai oikeastaan kuvitteli. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Su Syys 01, 2013 11:44 am | |
| *" kyllä voin mistä haluat hieronnan?" kakashi kysyi tapittaen sakuraa siinä ja käänsi päätään sakuraan ja pussasi tuota poskelle -?- ja tapitti tuota hymyillen siirtyen hieman ja alkaen hieromaan sakuraa sieltä mistä toinen halusi hieronnan -?-* | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Su Syys 01, 2013 1:19 am | |
| * Sakura hieroi miestä yhä, samalla katsoi toista ja kuunteli. "Säkin oot rakas. Oot mulle todella tärkeä" tyttö sanoi hopeahiuksiselle hymyillen ja lopetti hieromisen, jättäen kätensä miehen hartioille. Hän katseli miestä hiljaan samalla miettien miten onnellinen hän oli. "Voisitko sä hieroo mua?" Sakura kysyi Kakashilta. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 La Elo 31, 2013 2:59 am | |
| *"kyllähän minä muistin tosin on ollut paljon mietittävä tässä näin että en hetken muistanut... mutta muistan kyllä "kakashi sanoi tapittaen sakuraa ja henkäisi tuon hieroessa tätä ja kuiskaessa "mmm..ihana" kakashi sanoi nauttien sakuran touhuista ja silku silmänsä nauttiessaan tuon touhuista siinä yhä " olet rakas ja kaunein "kakashi sanoi hymyillen ja avasi simmunsa * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 La Elo 31, 2013 2:04 am | |
| * "Et tainut muistaa vai?" Sakura kysäsi katosen toista edelleen. Hän katsoi kun hopeahiuksinen riisui paidan, alkoi sitten hieromaan toista. "Pitäiskö mun kuiskii sun korvaas jotain tuhmaa?" tyttö kysäsi Kakashilta, melkein oikeastaan kuiskasi. Pinkkihiuksinen halusi kiusata miestä mutta ei ollut varma miten voisi kiusata. Hän hieroi hieman kovemmin miestä nytten -?- ja kysyi normaalilla äänellä "Onko hyvä?" Sakura tapitti KAkashia hymyillen ja pian antoikin miehelle suukon poskelle -?- ja niskaan -?-. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 3:20 pm | |
| *kakashi katsoi sakuraa tuon puhuessa ja mietti hetkisen muistaen "niinhän se olikin..katsoin vain muistitko.."kakashi sanoi virnistäen vaikka itse ei muistanut hetki sitten sitä,kaippa kakashi on miettinyt kaiken laista ettei heti muistanut sitä iltaa "se oli ihanaa se voitas ottaa uusiksikin.."kakashi sanou virnistäen ja riisui paidan ja katsoi sakuraa istuen sohvqllla hierottqvana-?- * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 12:05 pm | |
| * Sakura oli hiljaan ja kuunteli mitä Kakashi puhui. "Ööö.. Hetkinen.. Onks sul muistikatkos tai jotain? Etkö sä muista mitä me tehtiin silloin yhtenä iltana? Annoin sun viedä neitsyyteni, me oltiin silloin sängyssä" tyttö sanoi, oli hetken hiljaan miettien samalla oliko toinen jo unohtanut sen illan ja jatkoi puhumista "Et sä pakota mua mihinkään. Mä oon itse halunnut ja tuun haluaamaan sua." Hän tapitti yhä hopeahiuksista ja jatkoi kuuntelemista. "Ehkä oon oppinut jotain susta, ehkä osaan tulkita sua tai jotain" pinkkihiuksinen sanoi. He saapuivat sohvan luokse, Sakura työnsi hellästi Kakashin sohvalle istumaan -?- ja sanoi "Paita pois ni alan hieroo sua ellet haluu tehdä jotain muuta." * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 11:41 am | |
| *kakashi kuunteli sakuraa ja hymähti " hmm totta suojelen tätä kylää ja teitä kaikkia hengelläni ja niinkuin sanonta kuuluu .. Those who betray ninja rules are trash… but those who betray their comrades are worse than trash."kakashi sanoi pienen viisauksen tosin tuota sanaa obito käytti.
"Ehkä.. jiraya taasen paljon pervompi kuin minä"kakashi sanoi virnistäen "no te naiset osaatte varmasti kiusata miehiä kuiskimalla korvaan kaikkea pervouksia tai tekemällä jotai kiusoittelua kuten no sitä ...pitkitellen"kakashi sanoi ja naurahti "niin ja ei meillä ole kiire seksiin...odotan kyllä siihen kun olet itse valmis.. muista en pakota sinua "kakashi sanoi katsoen sakuraa
"Mm.. no niin sinä tietysti ymmärrrät ja tunnet minut lähemmin kuin toiset.muut pitävät mysteerinä tai jotain ja naruto taasen luulee että lähentelisin häntä. Mutta se ei ole totta ,olen vain kehunut pitävän hänestä melkoisesti ystävä merkissä"kakashi sanoi naurahtaen ja tapitti sakuraa ja vastasi sitten sakuran touhuun ja silittteli tuon selkää * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 11:41 am | |
| *kakashi kuunteli sakuraa ja hymähti " hmm totta suojelen tätä kylää ja teitä kaikkia hengelläni ja niinkuin sanonta kuuluu .. Those who betray ninja rules are trash… but those who betray their comrades are worse than trash."kakashi sanoi pienen viisauksen tosin tuota sanaa obito käytti.
"Ehkä.. jiraya taasen paljon pervompi kuin minä"kakashi sanoi virnistäen "no te naiset osaatte varmasti kiusata miehiä kuiskimalla korvaan kaikkea pervouksia tai tekemällä jotai kiusoittelua kuten no sitä ...pitkitellen"kakashi sanoi ja naurahti "niin ja ei meillä ole kiire seksiin...odotan kyllä siihen kun olet itse valmis.. muista en pakota sinua "kakashi sanoi katsoen sakuraa
"Mm.. no niin sinä tietysti ymmärrrät ja tunnet minut lähemmin kuin toiset.muut pitävät mysteerinä tai jotain ja naruto taasen luulee että lähentelisin häntä. Mutta se ei ole totta ,olen vain kehunut pitävän hänestä melkoisesti ystävä merkissä"kakashi sanoi naurahtaen ja tapitti sakuraa ja vastasi sitten sakuran touhuun ja silittteli tuon selkää * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 10:51 am | |
| * Tyttö katsoa tapitti yhä hopeahiuksista hymyillen. "Miten sua voi kiusata? Mikä sun mielestä on kiusaamista?" Sakura kysäsi Kakashilta ja kuuunteli mitä toinen sanoi. Hän mietti jonkun aikaan miehen kysymystä luonteesta kunnes sitten vastasi "Saa jonkun verran, luulisin.. Sä oot kiltti, huomaavainen. Suojelet itsellesi tärkeitä helnkilöitä ja muitakin. Pidät huolta itsestäs sekä muista. Oot pervo, mut eiks kaikki oo ees vähän pervoja? Osaat säikäytellä ja pelästyttää muita. Olet herrasmies." Pinkkihiuksinen hymyili yhä, antoi nopean suukon miehen huulille -?-, käveli taakse päin sohvalle päin vetäen toista mukanaan -?-. "Hierotaanko sua vai haluutko tehdä jotain muuta?" Sakura kysyi Kakashilta. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 10:42 am | |
| *"kiitos sakura .. "kakashi sanoi tapittaen sakuraa ja tunsi kuinka housuissaan alkoi heräilemään pikku hiljaa tai no olise jo hieman pystyssä toisen läheisyyden takia..." miten vain voit kiusata riippuu mitä meinaat kiusaamisella"kakashi sanoi virnistäen "hmm hierontaa ...jelpaa minulle"kakashi sanoi tapittaen sakuraa " mitä hyvää luonteessani on,saako luonteestani edes mitään selvää?" Kakashi kysyi virnistäen ja tapitti sakuraa siinä* | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 10:27 am | |
| * "Miten sua saa kiusata?" Sakura vastasi Kakashin kysymykseen kysymyksellä hymyillen samalla hieman ilkikurisesti. Hän rakasti toista ja se loisti tytön silmistäkin, hymystä ja käytöksestä. "Mmm.. Voin hieroa sua jos haluut. Vai onko ehdotuksii miten hemmottelen sua?" tyttö sanoi hopeahiuksiselle kun toinen kietoi kätensä tyttöön. Pinkkihiuksinen vain jatkoi tapittamista, kun kuuli miehen kehuvan häntä kauniiksi tyttö vain sanahti "Kiitti. Sun kasvos on edelleenkin kauniit mut ite oot kokonaisuudessa komea ja hyvännäköinen. Sul on hyvä luonne ja siks rakastankin sua KAkashi." * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 10:12 am | |
| *"enkai minä nyt niin kaunis ole? Uh millä lailla kiusata?"kakashi kysyi samalla "olisihan se kivaa jos hemmottelisit minua..."kakashi sanoi vetäen maskiaan alas ja tapitti sakuraa siinä kietoen its3kkin kätensä sakuraan ja tuota tapitti "sinä se kaunis olet " kakashi sanoi * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 9:20 am | |
| * "On ne kauniit. Mikset voi uskoa? En puhu höpöjä, puhun totta. Sun kasvosi on kauniit" Sakura sanoi KAkashille hymyillen kun toinen pörrötti hänen hiuksiaan. Tyttö oli unohtanut et hänellä oli päällään tummansininen mekko. "Ehkä on parempi et meen sit yksin, voit kyl jäädä ulos odottamaan jos haluat mut mietitään sitä vast huomen. Mennään vain samaa matkaa niitä lapsia vahtimaan" hän sanoi hopeahiuksiselle. Miehen kotiin tultua, pinkkihiuksinen riisui kenkänsä eteisessä, jätti kengät eteiseen, tapitti toista takaisin. "On paljon asioita mitä haluaisin tehdä" Sakura sanoi hymyillen samalla kun kietoi käsiään miehen niskan taakse -?-. "Mitä sä haluaisit tehdä?" hän kysäsi Kakashilta, oli hetken hiljaan katsoen miestä ja sanoi "Haluaisin.. kiusata sua, hemmotella sua.. Olla sun kanssas.." * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 8:51 am | |
| *" kauniit? äh puhut höpöjä" kakashi sanoi pörröttäen hieman sakuran hiuksia -?- " kyllä se käy tuunko tueksi? vai ootanko sua siellä pihallanne niin kauan, ku jos menemme samaa matkaa sinne vahtimaan?" kakashi kysyi katsoen sakuraa siinä ja kotona, kakashi jätti kengät eteiseen ja tapitti sakuraa "mitä haluaisit tehä? " kakashi kysyi tapittaen sakuraa * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 8:44 am | |
| * Pinkkihiuksinen kuunteli miestä hiljaan. "Sun kasvos on kauniit ja tuskin kukaan on osannut varautua näkemään kasvosi" Sakura vastasi hymyillen, oli jo jotenkin tottunut näkemään Kakashin kasvot. "Ei meidän oo pakko emnnä jos et haluu" hän sanahti hopeahiuksiselle mutta he lähtivät kävelemään kotiin päin. Tyttö mietti kaikenlaista siinä samalla kun käveli. "Huomenna ennen ku tuun sun mukaas vahtii niitä lapsii, käyn kotona ja kerron äidille meistä. Kai se sulle käy?" Sakura sanoi KAkashille. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 6:27 am | |
| *kakashi katsoi inoa huomaten vaalea tukan ilmeen ja katsoi tuon perään kunnes katsoi sakuraan" niin pidänkin..huvitti vain tietää miten hän reagoi...mutta niin en tiedä mikä kasvoissani on niin kiehtovaa että te jotka olette nähneet kasvoni hämmästytte ja ette saa sanaa suusta?" Kakashi kysyi "no mennään vain kotiin jos halust "kakashi sanoi lähtien tuon kanssa kävelemään kotia-?- * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 6:14 am | |
| * "Todella huonosti" Ino sanoi miehelle, hän ei tiennyt pitikö tuosta vaiko eikö, halusi kuitenkin et ystävä olisi onnellinen. Vaaleahiuksinen suu loksahti auki kun näki miehen kasvot, ei ollut osannut odottaa mitään tuollaista. "Mun pitää mennä.. Sakura nähään joku päivä, muutkin haluu tietää mitä sulle kuuluu" Ino sanahti ja lähti takaisin muiden luokse.
Sakura katsoi ystävänsä perään, oli huomannut tuon ilmeen kun hopeahiuksinen oli paljastanut kasvonsa. Hän kääntyi katsomaan miestä ja tapitti tuota. "Yleensä sä pidät maskiasi naamallas. Miksi nyt yhtäkkiä näytit Inolle kasvos? Hänen naamansa.. Ino ei osannut odottaa et paljastat kasvosi hänelle" tyttö sanoi hopeahiuksiselle. Hän vilkaisi Inoon ja muihin mutta katsoi taas Kakashiin. "Mennäänkö kotiin? Vai haluutko mennä jonnekin, jäädä tänne tai jotain?" pinkkihiuksinen kysyi toiselta. He pitivät toisiaan yhä kädestä kiinni. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 5:39 am | |
| *kakashi nyökkäsi ja katsoi eteensä ja katsahti sakuraan kysyvänä"lapsia? Sanoin vain että ne kuolaavat" kakashi sanoi katsoen sakuraa kysyvänä ja katsahti sitten inoon kuunnellen tuota "hmm...ja kuinka huonosti minulle käy? Ja ei hätää en loukkaisi sakuraa , rakastan häntä ja tahdon tehdä hänestä onnellisen naisen" kakashi sanoi maskinsa takaa ja hymyili ja kakashia huvitti tietää miten ino reagoisi jos hän näkisi kakashin kasvot. Pian kakashi veti maskiaan alas paljastaen sirot komeat täydelliset kasvonsa ja katsoi inoa "hmm? Kakashi sanahti vetäen maskinsa takaisin kasvoilleen ja piti otsapantaansa yhä suorassa ettei se peittänyt sharingania. Pian kakashi katsoi sakuraan "oli ihan pakko kokeilla..." kakashi kuiski sakuralle että hopea hiuksisella oli ihan pakko tietää miten ino reagoi. No eihän kakashi ole näyttänyt kasvojaan muille kuin raamen kokille,terkkarille ja sakuralle ja nytten inolle niin ja tietty irukakin oli nähnyt kasvot mutta moni muu ei.
siinä kakashi piti sakuraa kädestä * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 5:39 am | |
| *kakashi nyökkäsi ja katsoi eteensä ja katsahti sakuraan kysyvänä"lapsia? Sanoin vain että ne kuolaavat" kakashi sanoi katsoen sakuraa kysyvänä ja katsahti sitten inoon kuunnellen tuota "hmm...ja kuinka huonosti minulle käy? Ja ei hätää en loukkaisi sakuraa , rakastan häntä ja tahdon tehdä hänestä onnellisen naisen" kakashi sanoi maskinsa takaa ja hymyili ja kakashia huvitti tietää miten ino reagoisi jos hän näkisi kakashin kasvot. Pian kakashi veti maskiaan alas paljastaen sirot komeat täydelliset kasvonsa ja katsoi inoa "hmm? Kakashi sanahti vetäen maskinsa takaisin kasvoilleen ja piti otsapantaansa yhä suorassa ettei se peittänyt sharingania. Pian kakashi katsoi sakuraan "oli ihan pakko kokeilla..." kakashi kuiski sakuralle että hopea hiuksisella oli ihan pakko tietää miten ino reagoi. No eihän kakashi ole näyttänyt kasvojaan muille kuin raamen kokille,terkkarille ja sakuralle ja nytten inolle niin ja tietty irukakin oli nähnyt kasvot mutta moni muu ei.
siinä kakashi piti sakuraa kädestä * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 5:27 am | |
| * Sakura kuunteli Kakashia hymyillen, tapitti edelleen toista. "Ei kolmevuotiaat enää kuolaa, ei ainakaan mun tietääkseni. Ei ne lapset tuol mis olin ei ne kuolannut, 0-1½ vuotiaat kuolasivat kyl. Lapset on usein kilttejä niille joista pitävät" hän sanahti jatkaen edelleen tapittamista. "Harjoitusta? Et kai sä vielä haluu lapsii?" pinkkihiuksinen kysyi hieman ihmeissään. Tyttö kääntyi katsomaan Inoa ja muita kun hopeahiuksinen tervehti Inoa.
Ino kääntyi katsomaan ystäväänsä ja tuon senseitä, mietti hetken menisikö noitten luokse halusi nimittäin tietää mitä pinkkihiuksisen ja miehen välillä oikein oli ja jos oli jotain niin miksei ystävä ollut kertonut mitään. Vaaleahiuksinen lähti sitten kävelemään ystäväänsä ja hopeahiuksisen luokse, sinne saavuttuaan hän katsoi ystäväänsä kysyvästi. "Hei Sakura ja Kakashi-sensei" Ino tervehti, huomasi et nuo pitivät toisiaan kädestä kiinni. "Onko sul suhde häneen?" vaaleahiuksinen kysäsi ystävältään ja Sakura nyökkäsi myöntävästi et oli suhde Kakashiin. Ino katsoi ystäväänsä ja miestä, sanoi miehelle "Sulle käy huonosti jos satutat tai loukkaat Sakuraa." * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 5:03 am | |
| * kakashi kuunteli sakuraa ja naurahti " tietenkin tulet ,pelastat minut kuolaavilta riiviöiktä.."kakashi sanoi virnistäen ja tapitti sakuraa kun tuo veti tämän maskia alas ja vastasi sakuran suudelmaan kun tuo sitten suudelman loputtua laittoi miehen maskin takaisin paikoilleen " kumminkin he tukistavat ja repivät ja kuolaavat päälleni ja sotkevat"kakashi sanoi leikillään "molempien kannalta toivotaan parasta että he ovat kilrtejä ja rauhallisia pikku enkeleitä joillekka olisi mahdoton suuttua"kakashi sanoi virnistäen " hyvää harjoitusta jos meillekkin joskus tulee lapsia"kakashi sanoi huomaamatta mitä puhui kun se tuli niin nopeasti sanottua "yo! Ino-kun "kakashi tervehti ja nosti kättään ylös tervehtien blondia ja pian katsoen sakuraan pitäen tuota kädestä yhä* | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 4:40 am | |
| * Pinkkihiuksinen kuunteli miestä hiljaan samalla kun katsoi tuota. "Ei haittaa. Haluun olla sun kanssas ihan julkisesti ja me oleme julkisesti yhdessä" Sakura vastasi ja jatkoi kuuntelemista. "Pikkulapset.. tykkäävät musta?? Tuskinpa vain. Emmä oo hyvä lasten kaa, kait. Mul menee hermot niitten kaa, ehkä. Mut voin kyl tulla sun mukaas hoitaa niit lapsii jos vain haluat" hän sanoi hopeahiuksiselle ja vastasi halaukseen. Tyttö katsoi yhä Kakashia, liutti tuon maskin alemmaksi -?-, antoi suukon miehelle -?- ja veti maskin takaisin paikoilleen -?-.
Ino huomasi ystävänsä rannalla, oli juuri alkaessa huutamaan pinkkihiuksiselle tervehdystä mut huomasi myös hopeahiuksisen ystävänsä vieressä, joten ei huutanutkaan. #Mitä ihmettä Sakura tekee Kakashi Hataken kanssa?# vaaleahiuksinen ihmetteli mielessään. Hän kääntyi katsomaan muita ja näytti miettelijäältä. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 4:24 am | |
| *"en tiedä mutta tehtävien suorittamisestä saa rahaa... no ehkä olen luotettava jounin ninja muiden ollessa muilla tehtävillä..no jokanen joutuu välillä tekemään ei mielyttäviä tehtäviä mutta niin sinun pitäisi kysyä enemmän hokagelta" kakashi sanoi tapittaen sakuraa "haittaako jos he näkevät luulin että olemme julkisesti?" Kakashi kysyi tapittaen sakuraa "en edes tiedä mitä lasten kanssa oikein tehdään... ja no sinä olisit sopiva hoitamaan lapsia koska olet niin ihana ja mukava ja kaikki pikku lapset varmasti tykkää sinusta " kakashi sanoi sakuralle maskin takaa ja halasi sakuraa-?-* | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 3:47 am | |
| * Sakura kuunteli miestä, hänen hymynsä leveni. "Et pärjää? Mun on jotenkin vaikea uskoa ettet pärjäisi heidän kanssaan. Kylhä sä pärjäsit meidänkin kanssa ku oltiin viel akatemiassa.. Okei tiiän et se on hieman eri asia mut tavallaan melkein sama asia" tyttö sanoi, oli hetken hiljaan ja jatkoi "Ei mul oikeastaan oo mitään tekemistä huomenna eli kyl voin tulla sille tehtävälle. Miks sulle annettiin tehtäväks vahtimaan niitä kaksosia?" Pinkkihiuksinen vilkaisi Inoa ja muita, katsoi sitten taas miestä. "He varmaan huomaavat meidät pian" Sakura sanahti hiljaan, tarkottaen et Ino ja muita. Toisaalta hän ei halunnut et toiset huomaisivat häntä ja hopeahiuksista, kun pelkäsi hieman mitä muut sanoisivat heidän suhteestaan mutta oli tyttö kuitenkin päättänyt ettei antaisi muiden mielipiteiden vaikuttavan hänen ja Kakashin suhteeseen. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 3:28 am | |
| *"tule vain ,haluatko tulla kanssani huomenna tehtävälle ,en välttämättä pärjää 3 vuotiaiden kanssa...kyllä minut käskettiin vahtimaan kokonaisen yön kahta lasta ja kaiken lisäksi kaksosia tyttö ja poika,heidän vanhemmat menevät jonnekkin päivän matkalle että niin...."kakashi sanoi ja huokaisi ja katsoi sakuraan ja sitten katsoi ympärilleen huomaten inon ja muut ja katsoi sitten sakuraan hymyillen* | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 1:39 am | |
| * "Mennään vain" tyttö sanoi ja nousi itsekkin ylös, he lähtivät ulos ravintolasta. He kävelivät käsi kädessä kohti rantaa, pinkkihiuksinen mietti mitä hauskaa he voisivat tehdä. "Kerron myöhemmin" Sakura sanoi, häntä hieman harmitti et toisella oli seuraavana päivänä tehtävä. He saapuivat rannalle -?-, tyttö huomasi et Ino ja muut olivat rannalla -?-. "Haluutko et tuun sun luokses yöks?" hän kysäsi Kakashilta samalla kun katsoi tuota. Pinkkihiuksinen joutui katsomaan ylöspäin kun mies oli häntä pidempi. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Elo 30, 2013 12:21 am | |
| *"mennään vain rannalle ja tai olla tehtävä huomenissa " kakashi vastastasi tapittaen sakuraa siinä ja nousi ylös katsoen sakuraa "menemmekö?" Kakashi kysyi ja lähti sakuran kanssa ulos ravintolasta-?- ja kakashi veti mask7nsa kasvoilleen ja käveli käsi kädessä sakuran kanssa-?- kohti rantaa -?-" mitö hauskaa haluat tehdä ?" Kakashi kysyi * | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 | |
| |
|
| |
| Ninja Gaiden k16 | |
|