Joutsenlammen toinen sivusto !! --> http://joutsenlampixx.webs.com/ |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
miciosama Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1076 Join date : 13.05.2013 Ikä : 31
Hahmosivu Hahmot: 5
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Su Helmi 16, 2014 4:31 am | |
| * Kakashi oli yhä hämmentynyt, ja tuon mielessä pyöri silllä etkellä monia sioita ja kysymyksiä mutteivat ajatukset sitten tulleet ulos, ei hopea hiuksinen pystynyt vieä kyseklemään " en tiedä missä naruto on, ehkä hän on kavereittensa kansssa tai harjoittelemassa Jiraya sensein kanssa?" kakashi vastasi kushinalle ja minatolle ja katsoi sakuraan ja sitten minatoon ja kushinaan " hän on sakura..vaimoni ja meillä on yhteinen pieni poika nimeltään Haruki" kakashi kertoi. no eihän totuuden kertomisesta ole haittaa sillä onhan kushinalla ja minatolla silmät päässä että näkevät omin silminkin mitä on meneillään.
" teidän kuolemasta on noin 17 vuotta..." kakashi vastasi ja katsoi kushinaa ja minatoa " oh... onnea kakashi, oli sinun aikakin asettua paikoillesi ja no hankkia oma perhe " minato sanoi hymyillen " näin vain kävi, olen onnellinen sakuran ja poikamme kanssa, sillalailla olen asettunut paikoilleni mutta en ole lopettanut töitäni olen yhä jounin ninjana ja opettajana" kakashi vastasi minatolle katsoen sakuraa ja pussasi tuota otsaan -?- ja katsoi sitten minatoa ja kushinaa.
"hyvä.. ihanaa ja onnea teille kahdelle vielä , olenko minä sitten vaari?" minato kysyi samalla virnistäen " kakashi olet kyllä kasvanut viime näkemästä.. ja olet kuin isäsi, teissä on paljon samaa näköä" minato sanoi ajattelematta ja pörrötti kakashi hiuksia siinä hymyillen.
kakashi meni hiljaseksi kuunnellessaan minatoa, olihan isänsä kuolema kakashille vieläkin arka paikka ja sekin että kaksikko olivat kuolleet silloin monta vuotta sitten. kakashi katsoi sakuraa ,kushinaa ja minatoa hiljaa ja lähti siitä makkariin ja veti paidan ja maskin päälle ja vilkaisten Harukia ja hymyili nukkuvalle pojalle ja hipsi herättämättä harukia takaisin Minaton ,kushinan ja sakuran luo ja nuita tapitteli* | |
| | | Justlive Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1546 Join date : 13.05.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Sipoo
Hahmosivu Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Su Helmi 16, 2014 4:02 am | |
| * Sakura katsoi Kakashia vihreillä silmillään, silmät loistaen. Hän kuunteli hopeahiuksista hymyillen ja nyökkäsi myöntävästi tuon kysymykseen että valitseeko tyttö elokuvan jos mies tekee heille voileipiä ja teetä. Pinkkihiuksinen käveli miehen perässä keittiöön ja keittöstä käveli olohuoneeseen valitsemaann elokuvaa. Hän ei osannut päättää, katsoisivatko he draamaa vaiko komediaa. Sakura välillä vilkaisi keittiöön päin vain tarkistaakseen että Kakashi oli siellä. Hän katsoi kolmea eri leffaa miettien minkä niistä he katsoisivat, kunnes päätyi japanilaiseen komedia elokuvaan. Tyttö nousi lattialta, laittoi levyn soittimeen, että leffa olisi sitten valmiina kun toinen tulisi voileipien ja teen kanssa.
Sakura kuuli myös sen koputuksen, kääntyi katsomaan keittiön suuntaan ja katsoi miestä. "En tiedä" hän vastasi, ei neidillä ollut hajuakaan kuka ovella mahtaisi olla. Pinkkihiuksinen jäi sohvalle istumaan, ei oven avaamiseen nytte kahta tarvittaisi.
Ulko-oven avattua Kushina katsoi oven avaajaa, Kakashia. Punahiuksisen mielestä Kakashi oli vain vanhentunut mutta muuten näytti samalta kuin silloin viimeksi kun oli tuon nähnyt. Kushina oli hiljaa ja kuunteli mitä hopeahiuksinen puhui. Sakura tuli ovelle nopeasti kun kuuli lautanen osui lattiaan, oli aikeissa kysyä mieheltään mikä oli hätänä kun huomasi Kushinan ja Minaton. "Hei Kakashi" Kushina sanoi ja vilkaisi hopeahiuksisen viereen tullutta nuorta tyttöä. Sakura siityi myös että vieraat pääsisivät sisälle, ei sanonut mitään, katsoi vain noita, keltatukka näytti aivan Narutolta mutta vain vanhemmalta, pinkkihiuksisen mielestä siis. Sakura kuunteli mitä muut puhuivat, vilkaisi välillä Kakashia hämmentyneen näköisenä, aivan kun ei olisi tajunnut mistä oli oikein kyse, noh ei hän tiennytkään. "Kakashi missä Naruto on? Kuinka monta vuotta siitä on kun me Minaton kanssa kuolimme?" Kushina kysyi, vilkaisi uudestaan pinkkihiuksista tyttöä kunnes katsoi taas Kakashia. "Kuka hän on?" Kushina kysyi Kakashilta, tarkoittaen 'hän' sanalla Sakuraa. * | |
| | | miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Ma Helmi 10, 2014 9:44 am | |
| * kakashi hymyili sakurallle ja tapitti tuota " valitsetko elokuvan niin minää teen meille jotain pientä voileipiä ja teetä?" kakashi kysyi ja tapitti sakuraa ja suukotti tuota vielä ja kavellen sitten keittiöön päällään pelkästään siniset ninja housunsa , kun siinä oli paidatta, pian hopea hiuksinen alkoi tekemään leipiä keittiössä ja ne saatuaan valmiiksi kakashi vei voi leipä lautasen olkkariin päin kunnes pysähtyi kuullen koputusta " kukahan tänne tulee? " kakashi kysähti katsoen sakuraa ja nosti leipä lautasen toiseen käteensä ja avasi oven ja reagoinnista tipautti leipä lautasen vahingossa lattialle, joka tietty räsähti rikki, kakashi katsoi suuu auki saamatta sanaakaan nähdessään kushinan ja minaton edessään "s..s..sensei.... kushina?" kakashi sanoi ja hämmentyneenä ihmeissäään, " miten......äh... taidan nähdä näkyjä ja tulossa hulluksi.." kakashi sanahti ja hieraisi päätään ja ja sulki silmänsä ja avasi ne taas nähden yhä senseinsä ja kushinan siinä " te olette siinä oikeasti? miten ? , luulin teidän olevan kuollut" kakashi sanoi ja alkoi keräämään lasin sirpaleet lattialta saaden lautasen lasista viillon sormeensa ja ei ollut moksisaan haavasta siinä vain keräsi lasit väistyen kaksikon tieltä , jotta kushina ja minato pääsee sisälle -?- " entiedä kuka herätti meidät , anteeksi kakashi että säikyitimme, tämä on meillekkin kummallista kun olemme tässä yhtäkkiä "emme tiedä olemmeko pysyvästi elossa vai onko tämä vain hetkellinen juttu,en tiedä " minato sanoi ja kakashi vei lasit pois roskikseen ja leivät samaten ja tullen takaisin katsoen senseitään ja kushinaa hiljaa ja vilkaisten sakuraan ja sitten kaksikkoon , tietämättä pitäisikö heitä halata vai mitä tehdä tai sanoa * | |
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1546 Join date : 13.05.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Sipoo
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Ma Helmi 10, 2014 9:32 am | |
| * Pinkkihiuksinen katsoi poikaa, käänsi päätään että näki miehensä kasvot ja hymyili tuolle. "Minäkin rakastan sinua ja joo-o. Harukista tulee sinun kopiosi mutta hänellä onkin minun silmät" Sakura vastasi ja hihitti sitten. Hän katsoi kun hopeahiuksinen vei pojan pinnasänkyyn. Tyttö nousi ylös kun Kakashi nosti hänet käsistä seisomaan ja vastasi miehensä halaukseen kietomalla omat kätensä hopeahiuksisen ympärille ja painoi päätään miehen rintakehää vasten. "Mmm.. Sun kanssas on ihana olla.." pinkkihiuksinen mutisi eikä päästänyt toisesta irti.
Kushina kuunteli blondia miestään. "Mitenköhän Konoha on mahtanut muuttua?" hän ajatteli ääneen ja lähti Minaton kanssa kävelemään kylää kohti käsi kädessä. Naisesta oli jotenkin omituista olla taas maan pinnalla, oli tottunut jo olemaan kuolleena mutta kuka ihme oli kaksikon herättänyt henkiin. Kushina ei sanonut mitään ku he saapuivat kylään, jotkut kyläläisistä tunnistivat heidät. Kaksikko saivat vastauksen missä Kakashi asui ja lähtiävt kävelemään sinne -?-. Talon luokse saavuttuaan -?- Kushina katsoi Minatoa, huolestuneen näköisenä. "Mitä jos Narutolle on tapahtunut jotain kamalaa? Mitä jos hän ei halua meitä elämäänsä?" hän kysyi mieheltään ennen kuin koputti sitten oveen. *
| |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Ma Helmi 10, 2014 8:56 am | |
| * kakashi hymyili sakuralle ja tapitteli tuota silmillään ja pussasi sakuraa ja tapittaen sitten harutoa siinä " rakastan sinua sakura" kakashi sanoi onnellisena " ai että harukista tulee pikku kopioni?" kakashi kysähti tapittaen harukia hymyillen " on se vaan niin pieni...pojan putkahdettua maailmaan , olen tullut tälläiseksi pehmoksi.." kakashi sanoi hymähtäen ja nousi ylös vieden harukin pinna sänkyyn nukkumaan -?- ja tullen sakuran luo ja nosti tuon käsistä seisomaan ja kietoi käsiään sakuraan halaten tuota -?-
" en tiedä rakkaani...jos olemme kerta elossa voimme tutkia miten konoha on muuttunut poissa ollessamme? entä naruto ja kakashi, ovatkohan kaikki vielä elossa?" minato kysyi tapittaen rakastaan kävellen tuon kanssa käsi kädessä-?- " minä tunnen eläväni ,entäs sinä? olo ei ole kuin kuolleella" minato sanoi kävellen konohan kylään päin kushinan kanssa -?- ja kyläläiset katsoivat järkytyksestä että näkivätkö he aaveita vai olivatko kaksikko siinä todellakin oikeasti "hups.. anteeksi kyläläiset" minato sanoi hiljaa kun huomasi heidän ilmeet " emm.. minne menemme ensin? , Tiedättekö missä Hatake Kakashi asuu?" minato kysyi kyläläiseltä joka nyökytti ja neuvvoi sitten osoitteen kaksikolle ja minato katsoi kushinaan " käydäänkö kakashin luona? jos vaikka naruto on hänen luonaan?" minato kysyi * | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Ma Helmi 10, 2014 8:45 am | |
| * Sakura kuunteli hopeahiuksista miestään hymyillen samalla kun tuota katsoa tapitti onnellisen näköisenä. Onnellinen nuori nainenhan olikin. "Kyllä sinä keksit tekemistä, olen siitä aivan varma" hän sanoi miehelle ja antoi suukon tuon poskelle -?-. "Katsotaan leffa" pinkkihiuksinen sanoi.
Haruki alkoi itkeä, Sakurakin kuuli itkun ja käveli miehen kanssa Harukin luokse. Pinkkihiuksinen katsoi kun Kakashi otti pojan syliin ja vastasi miehen halaukseen. He istahtivat sängylle, Haruki oli heidän kummankin sylissä. Sakura kuunteli mitä Kakashi höpötti siinä. "Ja sinun hopeiset hiuksesi, luulen ainakin niin että pojalle kasvaa samanlaiset hiukset kuin sinulla on" neiti sanoi hymyillen ja nojasi päätään miehensä käsivartta vasten -?-, katsoen samalla pientä poikavauvaa.
Samaan aikaan, Konohan kylän ulkopuolella. Metsässä oli kaksi ihmistä, keltahiuksinen (blondi) mies sekä punahiuksinen nainen. He eivät näyttäneen kovinkaan vanhoilta, noin 30-vuotiailta. He puhuivat hiljaisella äänellään toisilleen. "Minato.. Joku on herättänyt meidät helnkiin. Mutta kuka?" punahiuksinen nainen kysyi mieheltä samalla katsoen blondia. *
| |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Su Helmi 02, 2014 12:18 pm | |
| * " mm joo katsotaan vain, vai tehdäänkö jotain tosin en osaa keksi mitään kivaa tekemistä... olen huono ideoimaan tekemistä" kakashi sanoi naurahtaen pienesti " niin, mutta on se hyvä suunitella etukäteen , annan harukille sen pienen miekan sitten kun hän on sopivan ikänen, miekka oli minulla kun olin pieni ja sen antoi isäni silloin aikoinaan, haruki on poikani päätti hän sitten isona tehdä työkseen mitä haluaa," kakashi sanoi tapittaen sakuraa " kyllä minä jotain haluan antaa sinullekkin lahjaksi " kakashi sanoi hymyillen " minulla on jo kaikki, uusi koti, perhe eli sinä vaimoni ja poikamme haruki ja ninjakoirani minulla on kaikki ,en tarvitse muuta, ja jos on pakko ostaa lahja niin jotain mistä on hyötyä" kakashi sanoi tapittaen sakuraa " minäkin rakastan sinua todella todella paljon.
kakashi halasi sakuraa siinä ja kuuli harukin itkevän-?- ja pian kakashi käveli sakuran kanssa harukin luo -?- ja kakashi otti poikansa syliin " shh.. eihätää isä ja äiti on tässä " kaashi lohdutti pientö vauvaa ja piteli poikaansa sylissään ja toiselllla kädellään halasi sakuraa istuen tuon kanssa sängyllä haruki heidän kummankin sylissä -?- " hänellä on sinun vihreät kauniit silmät " kakashi höpötti ja tapitti pientä valkea tukkaista poikaansa * | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Su Helmi 02, 2014 12:06 pm | |
| * Sakura kuunteli aviomiestään hiljaan ja naurahti iloisesti kun toinen sanoi voivansa halailla pinkkihiuksista 24/7. "Sä olet hassu" tyttö sanoi Kakashille ja antoi tuolle suukon suupieleen -?-. "Paistettua kalaa sekä keitettyä riisiä" hän vastasi kun he menivät keittiöön. Sakura nojasi tiskipöytään selällään ja katseli miestä hiljaan kuunnellen taas tuota. Hän käveli ruokapöydän luokse ja kävi pöydän ääreen istumaan. "Voitais vaikka katsoa joku elokuva tai tehdä jotain muuta kivaa. Onko ehdotuksia?" pinkkihiuksinen kysyi mieheltä ja jatkoi kuuntelemista. "Harukin synttäreihin on vielä pitkä aika. Voidaan miettiä lahjaa hänelle myöhemmin" Sakura vastasi Kakashille ja vastasi tuon halaukseen. "En tiedä.. Minulla on jo kaikkea mitä haluan. En tarvitse mitään synttärilahjaksi. Minunkin synttäreihin on vielä aikaa, tietääkseni.. Mitäs herra itse haluaa lahjaksi?" hän vastasi ja esitti samalla hopeahiuksiselle kysymyksen. Tyttö sulki silmänsä kun toinen silitti hänen poskeaan, se tuntui hyvältä. "Mmm.. Rakastan sinuu muru. Haluun vain olla sun lähelläs ja tietenkin myös Harukin" Sakura sanoi Kakashille hymyillen ja avasi hetkeksi silmänsä, katsoi toista hetken aikaan silmät vihreinä kirkkaina loistaen kunnes sulki ne uudestaan ja halasi miestä tiukasti -?-. * | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Su Helmi 02, 2014 11:50 am | |
| tilulilulii nyt se on auki nyt se on kii! :DD | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 La Tammi 18, 2014 10:49 am | |
| * kakashi kuunteli sakuraa ja nyökkäsi "no jaa mutta... jos iruka vielä ahdistelee tap..."kakashi sanoi melkei sanoi sanan tapan hänet, okei tuokin lause oli liikaa mutta kakashi sanoi nyt vain mitä ensimmäisenä tuli mieleen kun on suuttunut irukalle niin siksi sanoi tappavansa vaikkei sitä tosissaan tarkoittanutkaan.
"Mmm ihana lämmin olet... voisin halailla sinua 24/7" kakashi sanoi ja huokaisi ja oli siiinä ja nautti sakuran silittäessä häntä "nam mitä ruokaa?"kakashi kysyi ja meni sakuran kanssa keittiöön-?- ja kakashi otti ruokaa ja alkoi sitten suömään ruokaa katsoen sakuraa "kiitos että ymmärrät minua" kakashi sanoi sakuralle "niin ja hyvä että poika on ollut kiltisti,mutta niin mitä kivaa tehtäisiin sakura kultaseni?" Kakashi kysyi "sitten kun harukilla on synttärit niin mitä keksisimme hänelle lahjaksi?" Kakashi kysyi katsoen sakuraa siinä ja jossain vaiheessa sai ruuan syötyä ja keräsi astiansa ja pesi astiat ja laittoi ne kuivumaan ja pian mennen sakuran luo ja halasi tuota-?- "mitä sinä haluaisit synttäri lahjaksi"kakashi kysyi ja hymyili sakuralle ja silitti tuon poskea-?-* | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 La Tammi 18, 2014 10:36 am | |
| * Sakura kuunteli miestään hiljaan, kuunteli eikä keskeyttänyt toista kun mies kertoi tapahtuneesta. "Kyllä sinä tarvitset ystäviä vaikka sulla on mut ja Haruki. Iruka-sensei ei tehnyt oikein mutta tavallaan ymmärrän häntä ettei voi mitään tunteilleen.. Toivottavasti hän ei ahdistele sua enään" hän sanoi hopeahiuksiselle. Tyttö ei oikein tiennyt mitä ajatella. Hän jatkoi kuuntelemista. "Hyvin meillä on Harukin kanssa mennyt ja on poika opllut kiltisti. Kiltisti hän on nukkunut" Sakura kertoi, piti pienen tauon kunnes jatkoi "Ruokaa on kattilassa hellalla ja voidaan tehdä jotain kivaa tänään yhdessä." Hän vastasi miehen suudekmaan jatkaen hiusten silittelyä -?-. "Menehän syömään kun sulla on kerta nälkä. Söin itse äsken joten ruoka on vielä kuumaa" pinkkihiuksinen sanoi hymyillen. * | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 La Tammi 18, 2014 9:59 am | |
| *"rakastan sinua sakura rakastan hyvin paljon"kakashi sanoi "en halua menettää sinua " kakashi sanoi halatrn tuota tiukasti muttei liian kovaa että henki ei kulkis. Mietti sanoisiko mitään siitä että iruka kävi käsiksi tähän...seksuaalisesti tai no siis esileikillä,mutta kakashi tietenkin työnsi irukan pois sillä ei halunnut irukan tuottavan hänelle mielihyvää ja muutenkin kakashi on vältellyt irukaa vaikka se ei ole aina mahdollista työ tehtävissä.
"Suutut jos sanon... Vannon ja puhun totta minä en tehnyt alotetta..." kakashi sanoi " normaalisti tein töitä eli siivosin tsunade rouvan papereita isossa varastossa ja juttelimme kaiken laista irukan kanssa,tosin hän oli ainut joka puheli siinä siivotessamme ja raskas hylly meinasi rämähtää irukan päälle muttei kerennyt kun viskasin irukan kauemmas ja suoristin hyllyn ja pian tunsin hänen kädet kielletyllä alueellani , jähmetyin ja olin hämilläni ,ajatuksiin tuli katko ja tajusin nopeasti mitä hän teki nousin seisomaan nopsaa ja lähdin pois varastosta kiireesti,en halunnut olla hänen kanssan ja muutenkin olen vältellyt häntä, hän on kyllä ystäväni mutta vain ystävä enkä halua irukasta muuta,mutta hän sanoi rakastavansa minua vaikka hänellä on säätöä jonkun ryotaroun kanssa"kakashi kertoi yhteen putkeen
"Mutta ajattelin kiireesti kotiin lähdettyä että ,minun ja irukan ei kannata olla ystäviä edes,pistän lopun minun ja irukan ystävyydelle... en tarvitse muita kuin sinut ja haruton.. muilla on iha sama mitä tekevät ja elävät mutta minä haluan olla vain tämän meidän pienen perheen kanssa onnellisia ,rakastan sinua sakura . En halua irukaa haluan vain sinut sakura" kakashi sanoi ja katsoi sakuraa halaten tuota yhä "rakastan sinua sakura,en koskaan halua menettää sinua , rakastan sinua ja poikaamme hyvin paljon"kakashi sanoi katsoen sakuraa
" poltan kaikki irukaan liittyvät asiat ja Ei puhuta irukasta tai kenestäkään muusta...vaihdetaan puheen aihetta" kakashi sanoi "miten sinulla ja pikku prinssillämme on mennyt? Onko poika ollut kiltisti?" Kakashi kysyi"minulla on nälkä..oletko tehnyt ruokaa entä teemmekö jotain kivaa yhdessä?"kakashi kysyi ja suuteli sakuraa-?- ja katseli sitten tuota painaen päätän tuon olkaa vasten "äsköset olivat ilon kyyneleitä.. sillä olen onnellinen kun minulla on ihana vaimo ja lapsi, en ole koskaan ollut näin onnellinen "kakashi sanoi nostaen katseensa sakuraan* | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 La Tammi 18, 2014 9:32 am | |
| * Sakura ja KAkashi olivat ostaneet sen kauniin kaksikerroksisen talon ja siinä talossa oli kaikki tarvittavat. Talo oli suuri ja pinkkihiuksinen nuori äiti olikin jo päässytkin jonkun verran sisustamaan uutta kotia. Heillä oli laatikoita vielä purkamatta. Sakura nukkui sängyssä kyljellään kasvot hopeahiuksista miestä päin, kumpikin nukkui. Tyttö nukkui yhä silloinkin kun mies heräsi. Hän ei reagoinut mitenkään pusuihin mitkä sai Kakashilta, nukkui melko sikeästi.
Noin tunti sen jälkeen kun mies oli lähtenyt töihin, heräsi Sakura poikansa itkuun. Hän hoiti poikaansa, vaihtoi vaipat ja ruokki. Hän piti Harukia sylissään, silittäen poikansa poskea hellästi ja varovaisesti. Sakura laski pojan pinnasänkyyn nukkumaan ja meni keittiöön huomaten kirjeen jääkaapin ovessa eikä voinut olla hymyilemättä. "Aww.. Kakashi, olet rakas minulle. Voisin tehdä jonkun yllätyksen hänelle kun tulee kotiin" hän ajatteli ääneen, avasi jääkaapin oven ja otti voileivät sieltä mennen sitten pöydän ääreen syömään ja joi välillä teetä. Tyttö oli laittanut veden kiehumaan ennen kuin oli mennyt jääkaapille. Pinkkihiuksinen sai aamupalansa syötyä, korjasi astiat pois ja meni suihkuun. Sakura olisi voinut viipyä suihkussa vaikka muutaman tunnin mutta oli vain noin puoli tuntia. Hän piti siitä kun ei ollut kiire minnekään.
Pinkkihiuksinen tuli pois suihkusta, kietoi pyyhkeen ympärilleen ja meni makuuhuoneeseen pukemaan päällensä tummanpunaisen paitansa sekä mustat caprit ja vaalean ninjahameensa, vaikka ei ollutkaan lähdössä tehtävälle. Hän laittoi pyyhkeensä kuivumaan ja meni sängylle makaamaan kasvot pinnasänkyyn päin. Hän katsoi poikaa ja nukahtikin siihen pian.
Muutama tunti myöhemmin Sakura heräsi ja hoiti vauvaa, leikki pojan kanssa. Hän laski pojan takaisin pinnasänkyyn ja meni keittiöön tekemään ruokaa. Pinkkihiuksinen oli juuri saanut syötyä kun kuuli jonkun kompuroinneen sisälle eteiseen ja meni katsomaan. "Hei kulta" Sakura sanoi hymyillen Kakashille ja vastasi miehen suudelmaan melkein yhtä kiihkeästi. Hänellä oli ollut hopeahiuksista ikävä. Tyttö kuunteli Kakashia hiljaan, katsoen tuota vihreillä silmillään. Hiukset neidillä oli ihan sekaisin, ei ollut jaksanut harjata ja tytön silmät loistivat. "Minäkin rakastan sinua Kakashi" Sakura sanoi hiljaisella äänellä ja halasi tuota -?-. Toinen hautasi kasvonsa tytön olkapäätä vasten eikä tyttö estellyt, hänestä oli mukavaa olla toisen kanssa lähekkäin ja tunsi olonsakin turvallisesti. "Onko jokin hätänä?" Sakura kysyi Kakashilta hieman huolestuneisuuden vivahde äänessään kun silitti miehen hopeisia hiuksia -?- samalla kun mies halasi häntä. * | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 La Tammi 18, 2014 8:35 am | |
| | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Ti Tammi 14, 2014 9:11 am | |
| *kakashi oli ostanut sakuran kanssa hänelle,sakuralle ja heidän poikansa harutolle sen kauniin kaksikerroksisen talon-?- ralosta löytyy makuu huoneita paljon sekä olkkari,keittiö ,wc tilat,suihku , sisäsauna +suihku tila, kakashille ja sakuralle oma työ huone,leikki huone,komeroita,lattia kellari ja ynm tarvittavat oli kaksikerroksisessa talossa-?-
Takapiha ja iso etupihakin heillä on ,minnekkä varmasti tulee hieno puutarha jos sakura innostuu puutarha hoidosta. Vaikka he muuttivat pari päivää sitten taloon ,heillä on vielä joitain laatikoita purkaamatta-?- kakashi nukkui tuhisi sakuran vieressä-?- ja kakashi heräsi jonkin ajan päästä ja puki perus ninja vaatteensa päälleen ja veti sinisen maskin peittämään kasvojaan ja laittaen otsapannankin vinoon peittämään sharinganinsa.
kakashi vilkaisi harutoon joka nukkui heidän kanssa samassa huoneessa pinna sängyllä,kakashi antoi rakkaalle pojalleen pusuja "olehan kiltisti , isi rakastaa sinua" kakashi sanoi pojalleen lempeästi ja silittti tuon poskea sormellaan ja pian kakashi meni sakuralle antamaan pusuja-?- jonkin ajan päästä kakashi meni keittiöön ja teki nopsaa sakuralle valmiita voileippiä lautaselle jääkaappiin ja pian kakashi seisoi keittiön jaakaapin edessä kirjoittaen kirjettä sakuralle
"rakas sakura kun luet tämän olen jo työ tehtävässä,älä ole huolissasi tulen kotiin sinun ja rakkaan poikamme luo heti työn loppuessa,jääkaapissa on sinulle valmiiksi voileipiä, rakastan teitä ja olkaa kiltisti" kakashi kirjoitti jättäen lapun jääkaapiin mangneetilla.joitain minuuttien päästä kakashi tuli hokage talolle ja puhui tsunaden kanssa työtehtävästä
" hmm..niin tsunade-? Mikä on työtehtävänä? Kakashi kysyi" noh sinä ja iruka siivoatte ensin paperi ja käärö varaston, kaikki kääröt säästetään että niihin ette koske mutta noi tuhannet paperit siivoatte, sitten menette opastamaan tulevia acatemia laisia" tsunade sanoi
"eeeh... onko pakko voin mennä heti auttamaan lapsia..." kakasji sanoi ja oli kääntymäisillään ovelle"kakashi!...onko sinulla jotain irukaa vastaan tai työ tehtävää? "Tsunade kysyi sillä ei tiennyt kakashin ja irukan ollen yhdessä silloin aikoinaan. "Ei.. ei ...ei ole...kaikki on hyvin no ,missä iruka-senpai sitten on?" Kakashi kysyi, saaden pian vastauksen nähdessään irukan tulevan tsunaden toimistoon mies vieressään,ja pian irukan seuralainen häipyi ja kakashi katsoi irukaa tympääntyneenä "hei tsunade rouva ja kakashi senpai" iruka tervehti ja kakashi nyökkäsi tervehtien takaisin .varastossa kakashi ja iruka olivat kaksistaan isossa varastossa siivoamassa turhat paperit roskiin varaston ovi oli hieman raollaan ja siinä kaksikko siivosi"hmmp.. että osaa olla tympeä tehtävä..." kakashi mutisi
"kyllä...mutta ei auta valittaminen" iruka sanoi "iruka... kuka se mies oli?" Kakashi kysyi katsoen irukaa paperi pinon takaa"eh... hän on ryotarou,me tavallaan seurustelemme...olen jatkanut eteenpäin elämässä ja olen antanut sinulle anteeksi...vaikka se teki kipeää kun jätit minut sakuran takia... mutta en ole pitkä vihainen annan teille anteeksi ja teillä on yhteinen suloinen poika lapsikin, onnea kun sinulla on oma perhe" iruka sanoi hiljaa ja hymyili katsoen kakashiahopeatukka siivosi samalla kun kuunteli irukaa "ryotarou...voiko häneen edes luottaa? Oletteko jo tehneet sitä?" Kakashi kysyi kuiskaten irukalta joka hämmentyi "miksei voisi?hän on ihana ja huomaavainen ja herras mies ja emme ole en vielä uskalla hänen kanssaan sitä" iruka sanoi .
siinä kaksikkko puhui niitä näitä pimeässä varastossa jossa oli vain pari lamppua kun nuut olivat rikki ja kumpikaan ei huomannut että varaston ovi oli lukossa. Izumo ja kotetsu olivat menneet varaston ohi ja säätivät jotain kantaessaan kirjastoon kirjat ja olivat ohi kulkiessaan laittaneet vahingossa varaston oven lukkoon. Iruka onnistui töytäisemään hyllyä joka uhkaavasti kaatui irukaan päin muttei kerennyt kakashin tullessa hätiin pitäen irukaa toisella kädellä vastaan ja toisella hyllyä jota suoristi"senpai oletko kunnossa?" Kakashi kysyi irukalta joka tapitti kakashia ja nyökkäsi
"o..olen kiitos kakashi senpai" iruka sanoi kietoen käsiään kakashin ympärille ja veti miehen maskin pois ja suuteli häntä ja kAkashi hämmentyi ja hämmennyksessään vastasi suudelmaan vahingossa ,jossain vaiheessa suudelma muuttui kiihkeäksi. "Kakashi senpai...."iruka huokaisi suudelman välistä tehden kädellään työtä kakashin housujen sisällä,molemmilla on siis vaatteet päällä yhä
"i..iruka.. ah.. emme voi tehdä tätä" kakashi vinqahti " ovi on lukossa kokeilin sitä aikaisemmin... olemme kahden... minulla on ikäväo sinua.."iruka sanoi ja kakashi irottautui ja nousi nopeasti pystyyn ja veti housut paremmin päälleen siinä pilkko pimeässä varastossa yhden valon valaistessa "ei iruka ei! Minusta ja sinusta ei tule mitään...meillä oli silloin niinä vuosina todella kivaa mutta nyt olen sakuran kanssa ja minulla ja hänellä on pieni poika ,en ikinä halua menettää heitä en ikinä" kakashi sanoi
" enhalua menettää sinua iruka... tahdon että olemme vain ystäviä ei sen enempää..sinä ja minä ystäviä kuten ennenkin ennen vanhaan" kakasi sanoi rauhassa ja iruka nyökkäsi ja niiskaisi "ymmärrän... sinulla on rakastava perhe jota rakastat , en halua olla teidän onnen keskellä mutta rakastan sinua ja tulen aina rakastamaan... minulle kyllä riittää että olemme ystäviä, sillä en halua menettää simua kakashi senpai " iruka sanoi halaten kakashia ja pian kakashi irrottautui pyyhkien silmiään laittaen maskiaan paremmin naamaansa peittämään .
"Ynh...isot aikuiset miehet eivät itke..." kakashi kuiski itukalle ja molemmat naurahtivat pienesti ja pian kaksikko kokeili ovea joka oli yhä lukossa ja pian kakashi tiirikoi lukkoa saaden sen auki sidäpuolelta jännästi ja pian kakashi ja iruka pääsi vapaaksi varastosta ja kakashi juoksi pois ja kiirehti tulevia oppilaita opastamaan ja työn loputtua jossain vaiheessa kakashi kiirehti kotia sakuran ja haruton luokse .
#miksi iruka miksi... suurelit.. en voi olla ajattelematta sitä... ehkä olisi parempi ettemme ole enään ystäviä...ikävöin häntä...ei mitä minä puhun?! ei ei irukaa, vaan sakura ,sakura on kaikkeni, ik'v' sakuraa ja poikaani, mutta pian olen kotona heidän luonaan # kakashi mietti päässään ja saapuin kotia rymähtäen eteisen lattialle ja huokaisi, nousten ylös ja katsoi ympärilleen jos sakura näki hänen kompuroimusen kakashi tapitti sakuraa hetken ja meni suutelemaan tuota rakastavan kiihkeästi-?- pitäen toista hellästi halauksesta ettei vain menetä pinkki tukkaa
"rakastan sinua sakura ,olet koko maailmani,rakastan sinua ja harutoa ja pidän teistä huolta ja suojelen,en ikinä halua menettää teitä en ikinä!" Kakashi sanoi irrottautuen suudelmasta ja puri huultaa ja katsoi sakuraa silmiin silmät kiiluen rsuloisesti,mistä heijastui että kakashi on tosissaan sakuran kanssa ja ja että hän rakastaa pientä perhettää ja suojelee heitä hengellään.
Kakashi hautasi kasvonsa sakuran olkapäätä vasten-?- ja kastellen hieman tuon olkapäätä kyynelehdissään siinä,eikä hopea tukka voinut tunteen purkaukselle mitään,jälleen kerran viime aikaisesta itkusta on paljon aikaa ,hopea tukka ei tiedä koska viimeksi oli edes itkenyt,mutta nyt hän antoi ilon ja onnen kyyneleiden virrata.kyllähän kakashi on kova mies ulkoa päin mutta sisimmässään sisällä lempeä ja herkka pikku poika... siinä kakashi halasi sakuraa yhä rakastavasti-?-* | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Ma Tammi 06, 2014 6:23 pm | |
| JA Ja sorge ku skippasin pari kolme päivää eteenpäin....tuli vaa kauhee insppis kirjottaa roolia... :. D | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Ma Tammi 06, 2014 6:09 pm | |
| *kakashi oli ostanut sakuran kanssa hänelle,sakuralle ja heidän poikansa harutolle sen kauniin kaksikerroksisen talon-?- ralosta löytyy makuu huoneita paljon sekä olkkari,keittiö ,wc tilat,suihku , sisäsauna +suihku tila, kakashille ja sakuralle oma työ huone,leikki huone,komeroita,lattia kellari ja ynm tarvittavat oli kaksikerroksisessa talossa-?-
Takapiha ja iso etupihakin heillä on ,minnekkä varmasti tulee hieno puutarha jos sakura innostuu puutarha hoidosta. Vaikka he muuttivat pari päivää sitten taloon ,heillä on vielä joitain laatikoita purkaamatta-?- kakashi nukkui tuhisi sakuran vieressä-?- ja kakashi heräsi jonkin ajan päästä ja puki perus ninja vaatteensa päälleen ja veti sinisen maskin peittämään kasvojaan ja laittaen otsapannankin vinoon peittämään sharinganinsa.
kakashi vilkaisi harutoon joka nukkui heidän kanssa samassa huoneessa pinna sängyllä,kakashi antoi rakkaalle pojalleen pusuja "olehan kiltisti , isi rakastaa sinua" kakashi sanoi pojalleen lempeästi ja silittti tuon poskea sormellaan ja pian kakashi meni sakuralle antamaan pusuja-?- jonkin ajan päästä kakashi meni keittiöön ja teki nopsaa sakuralle valmiita voileippiä lautaselle jääkaappiin ja pian kakashi seisoi keittiön jaakaapin edessä kirjoittaen kirjettä sakuralle"rakas sakura kun luet tämän olen jo työ tehtävässä,älä ole huolissasi tulen kotiin sinun ja rakkaan poikamme luo heti työn loppuessa,jääkaapissa on sinulle valmiiksi voileipiä, rakastan teitä ja olkaa kiltisti" kakashi kirjoitti jättäen lapun jääkaapiin mangneetilla.joitain minuuttien päästä kakashi tuli hokage talolle ja puhui tsunaden kanssa työtehtävästä" hmm..niin tsunade-? Mikä on työtehtävänä? Kakashi kysyi" noh sinä ja iruka siivoatte ensin paperi ja käärö varaston, kaikki kääröt säästetään että niihin ette koske mutta noi tuhannet paperit siivoatte, sitten menette opastamaan tulevia acatemia laisia" tsunade sanoi "eeeh... onko pakko voin mennä heti auttamaan lapsia..." kakasji sanoi ja oli kääntymäisillään ovelle"kakashi!...onko sinulla jotain irukaa vastaan tai työ tehtävää? "Tsunade kysyi sillä ei tiennyt kakashin ja irukan ollen yhdessä silloin aikoinaan. "Ei.. ei ...ei ole...kaikki on hyvin no ,missä iruka-senpai sitten on?" Kakashi kysyi, saaden pian vastauksen nähdessään irukan tulevan tsunaden toimistoon mies vieressään,ja pian irukan seuralainen häipyi ja kakashi katsoi irukaa tympääntyneenä "hei tsunade rouva ja kakashi senpai" iruka tervehti ja kakashi nyökkäsi tervehtien takaisin .varastossa kakashi ja iruka olivat kaksistaan isossa varastossa siivoamassa turhat paperit roskiin varaston ovi oli hieman raollaan ja siinä kaksikko siivosi"hmmp.. että osaa olla tympeä tehtävä..." kakashi mutisi "kyllä...mutta ei auta valittaminen" iruka sanoi "iruka... kuka se mies oli?" Kakashi kysyi katsoen irukaa paperi pinon takaa"eh... hän on ryotarou,me tavallaan seurustelemme...olen jatkanut eteenpäin elämässä ja olen antanut sinulle anteeksi...vaikka se teki kipeää kun jätit minut sakuran takia... mutta en ole pitkä vihainen annan teille anteeksi ja teillä on yhteinen suloinen poika lapsikin, onnea kun sinulla on oma perhe" iruka sanoi hiljaa ja hymyili katsoen kakashiahopeatukka siivosi samalla kun kuunteli irukaa "ryotarou...voiko häneen edes luottaa? Oletteko jo tehneet sitä?" Kakashi kysyi kuiskaten irukalta joka hämmentyi "miksei voisi?hän on ihana ja huomaavainen ja herras mies ja emme ole en vielä uskalla hänen kanssaan sitä" iruka sanoi . Ja siinä kaksikkko puhui niitä näitä pimeässä varastossa jossa oli vain pari lamppua kun nuut olivat rikki ja kumpikaan ei huomannut että varaston ovi oli lukossa. Izumo ja kotetsu olivat menneet varaston ohi ja säätivät jotain kantaessaan kirjastoon kirjat ja olivat ohi kulkiessaan laittaneet vahingossa varaston oven lukkoon. Iruka onnistui töytäisemään hyllyä joka uhkaavasti kaatui irukaan päin muttei kerennyt kakashin tullessa hätiin pitäen irukaa toisella kädellä vastaan ja toisella hyllyä jota suoristi"senpai oletko kunnossa?" Kakashi kysyi irukalta joka tapitti kakashia ja nyökkäsi "o..olen kiitos kakashi senpai" iruka sanoi kietoen käsiään kakashin ympärille ja veti miehen maskin pois ja suuteli häntä ja kAkashi hämmentyi ja hämmennyksessään vastasi suudelmaan vahingossa ,jossain vaiheessa suudelma muuttui kiihkeäksi. "Kakashi senpai...."iruka huokaisi suudelman välistä tehden kädellään työtä kakashin housujen sisällä,molemmilla on siis vaatteet päällä yhä "i..iruka.. ah.. emme voi tehdä tätä" kakashi vingqhti " ovi on lukossa kokeilin sitä aikaisemmin... olemme kahden... minulla on ikäväo sinua.."iruka sanoi ja kakashi irottautui ja nousi nopeasti pystyyn ja veti housut paremmin päälleen siinä pilkko pimeässä varastossa yhden valon valaistessa "ei iruka ei! Minusta ja sinusta ei tule mitään...meillä oli silloin niinä vuosina todella kivaa mutta nyt olen sakuran kanssa ja minulla ja hänellä on pieni poika ,en ikinä halua menettää heitä en ikinä" kakashi sanoi" enhalua menettää sinua iruka... tahdon että olemme vain ystäviä ei sen enempää..sinä ja minä ystäviä kuten ennenkin ennen vanhaan" kakasi sanoi rauhassa ja iruka nyökkäsi ja niiskaisi "ymmärrän... sinulla on rakastava perhe jota rakastat , en halua olla teidän onnen keskellä mutta rakastan sinua ja tulen aina rakastamaan... minulle kyllä riittää että olemme ystäviä, sillä en halua menettää simua kakashi senpai " iruka sanoi halaten kakashia ja pian kakashi irrottautui pyyhkien silmiään laittaen maskiaan paremmin naamaansa peittämään .
"Ynh...isot aikuiset miehet eivät itke..." kakashi kuiski itukalle ja molemmat naurahtivat pienesti ja pian kaksikko kokeili ovea joka oli yhä lukossa ja pian kakashi tiirikoi lukkoa saaden sen auki sidäpuolelta jännästi ja pian kakashi ja iruka pääsi vapaaksi varastosta ja kakashi juoksi pois ja kiirehti tulevia oppilaita opastamaan ja työn loputtua jossain vaiheessa kakashi kiirehti kotia sakuran ja haruton luokse . #miksi iruka miksi... suurelit.. en voi olla ajattelematta sitä... ehkä olisi parempi ettemme ole enään ystäviä...# kakashi mietti päässään ja saapuin kotia rymähtäen eteisen lattialle ja huokaisi, nousten ylös ja katsoi ympärilleen jos sakura näki hänen kompuroimusen kakashi tapitti sakuraa hetken ja meni suutelemaan tuota rakastavan kiihkeästi-?- pitäen toista hellästi halauksesta ettei vain menetä pinkki tukkaa "rakastan sinua sakura ,olet koko maailmani,rakastan sinua ja harutoa ja pidän teistä huolta ja suojelen,en ikinä halua menettää teitä en ikinä!" Kakashi sanoi irrottautuen suudelmasta ja puri huultaa ja katsoi sakuraa silmiin silmät kiiluen rsuloisesti,mistä heijastui että kakashi on tosissaan sakuran kanssa ja ja että hän rakastaa pientä perhettää ja suojelee heitä hengellään.
Kakashi hautasi kasvonsa sakuran olkapäätä vasten-?- ja kastellen hieman tuon olkapäätä kyynelehdissään siinä,eikä hopea tukka voinut tunteen purkaukselle mitään,jälleen kerran viime aikaisesta itkusta on paljon aikaa ,hopea tukka ei tiedä koska viimeksi oli edes itkenyt,mutta nyt hän antoi ilon ja onnen kyyneleiden virrata.kyllähän kakashi on kova mies ulkoa päin mutta sisimmässään sisällä lempeä ja herkka pikku poika... siinä kakashi halasi sakuraa yhä rakastavasti-?-* | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Ke Tammi 01, 2014 7:54 am | |
| *kakashi katsoi sakuran kanssa taloja ja merkitti taskunstaan löytämällä kynällään kiinostavat talot ja merkitti selvemmin sen kaksi kerroksisen jossa on 4 makuu huonetta ja etupiha "kyl toi on hieno talo tämä mitä sanoit tää melko uus talo täs ilmoituksessa,siellä näyttää olevan sisä sauna toisin kuin noissa muissa taloissa ei ole saunan saunaa. Mutta mutta käydään vain huomenna katsomassa taloja "muutenkin eikös tämä uusi talo mitä sanoit olisi hyvä meille?"kakashi kysyi katsoen sakuraa siinä ja vastasi suukkoon.
*
// voit skipata siihen ku ne menee kattoo taloja tai nii jos haluat ,voit skipara siihen asti ku haluut jos skippaat : D | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Ke Tammi 01, 2014 7:36 am | |
| * Sakura meni takaisin Kakashin syliin ja he alkoivat katselemaan lehdestä niitä ilmoituksia. Neiti katseli niitä, yksi talo oli kaksikerroksinen ja siinä oli neljä makuuhuonetta sekä etupiha. Talo oli rakennettu vasta vuosi sitten ja sijaitsee melkein keskellä Konohan keskustaa. Pinkkihiuksinen kuunteli aviomiestään, oli kääntänyt päätänsä niin että näkisi miehen. "Merkataan vaan kynällä kiinnostavat talot, se on oikeastaan hyvä idea. Toinen noist on liian pieni, siin on vaan 2 huonetta.. Miten olisi tuo?" hän vastasi ja kysyi näyttäen sitä taloa minkä oli huomannut. "Ei sen oo ihan pakko olla kaksikerroksinen, kyl se voi olla ykskerroksinen mut mielellään kakskerroksinen.. Käydäänkö vaikka noita 6 taloa katsomassa sitten vaikka huomenna?" Sakura kysyi ja antoi suukon miiehensä suunpieleen -?-. * | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Ke Tammi 01, 2014 7:23 am | |
| *kakashi kuunteli sakuraa siinä ja hymyili tuolle suukotellen tuota "ihana.. ja katsellaan vain ja voidaanhan me lisää lapsia hankkia jos haluat" kakashi snoi katsoen sakuran perään kun tuo haki lehtiä ja hymyili tuon tullessa takas ja pian kakashi katsoi sakuraan tuon tullessa syliin ja katsoi tuon kanssa yhdessä taloja lehdestä-?- on se hyvä että on rikas,hopeahiuksinen kun ei ole tuhlaillut rahoja turhuuksiin ,ja rahaa jäisi paljon jäljellekkin vaikka talon ostaisi. Kakashi katsoi ilmoituksia vaimonsa kanssa bongaten lapsuuden kodinsa olevan myynissä myös se oli yksi kerroksinen . "Mitenkäs tuo tai tuo tai tuo?" Kakashi kysyi osoittaen sormellaan kaksikerroksia taloja missä oli taka ja etupiha " mitä jos merkataan kynällä kiinostavat talot ja menisimme katsomaan niitä sitten livenä?" Kakashi kysyi sakuralta.
"Hmm sauna olisi myös kiva ja oma työ huone" kakashi sanoi katsoen sakuraa . "Näköjään lapsuuden kotinikin on myynissä ,se on ollut kauankin korjattuna,mutta tuskin kukaan ostaa sitä " kakashi sanoi ja katseli sakuraa "noh millaisen kaks kerroksisen omakotitalon haluaisit? " kakashi kysyi . Ei kakashi kummituksia pelkää vaikka uskoisikin yliluonnollisiin muttei tuo varmaan niittä pelkäisi. * | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Ke Tammi 01, 2014 6:57 am | |
| * Sakura kuunteli Kakashia hiljaan. "Kyl me voidaan ostaa uusi talo.. Lapsillemme? Ai onko meille tulossa enemmän kuin yksi lapsi?" hän kysyi virnistäen samalla katsoen aviomiestään ja vastaten suukkoihin. "Katsotaan vaan. Ehkä sielt vois löytyykin sellanen ihana talo meidän perheellemme" tyttö vastasi, pian kuuluikin Haruton itkua. Sakura vain nyökkäsi ja nousi hopeahiuksisen sylistä pois. Hän katsoi miehen perään, toisen kadoten näkyvistä alkoi neiti korjaamaan miehensä astiat pois. Pinkkihiuksinen nojasi työpöytään selällään ja odotti että toinen tulisu takaisin. Mies tulikin takaisin ja nappasi Sakuran syliinsä. Neiti Kakashin sylissä, he menivät olkkariin ja mies istahti sohvalle. Pinkkihiuksinen katsoi aviomiestään hymyillen ja kuunnellen. "Mä rakastan sua Kakashi. Must on ihanaa olla sun sylissäs" Sakura sanoi Kakashillen ja suukotti toista -?-. Hän kietoi kätensä miehensä ympärille -?- ja suuteli toista pitkään -?-. "Katsotaanko me niitä asuntoja lehdestä?" neiti kysäsi ja menisi hakemaan keittiön pöydältä lehden ja tulisi takaisin sohvalle jos mies ei estäisi. Jos mies estäisi ni tyttö jäisi siihen toisen syliin. * | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Ti Joulu 31, 2013 3:22 pm | |
| *kakashi kuunteli vaimoaan siinä"hmm.. mitä jos ostettaisiin mielummin se uusi talo kaksi kerroksinen etu ja taka pihaineen ja niinkuin sanoit " kakashi sanoi katsoen sakuraa "samalla hinnalla saisi uuden talonkin kun korjauttaisi talon, ja ennen pitkään talo ahdas, onhanse nyttenkin hieman ahdas . Tuossa yhsessäkin huoneessa on joitain kamojani tungettuna vain sinne" kakashi sanoi katsoen sakuraa kun tuo tuli syliin .kietoen käsiään sakuran ympärille "isompi talo on kyllä parempi meille ja lapsillemme"kakashi sanoi hymyillen ja suukotti sakuraa-?-
"Rakastan sinua" kakashi sanoi suukottaen sakuraa siinä "mitä jos katsomme lehdistä niitä taloja vaikka tänään?muuttaa voimme sitten kun haluat" kakashi sanoi katsellen sakuraa siinä kuullen haruton itkevän-?-" voinko minä?" Kakashi kysyi meinaten että meni katsomaan harutoa . Jos kakashi pääsi siitä sakuran alta-?- ja meni katsomaan harutoa ja poikaa hyssyttteli ja saikin pojan nukutettua uudestaan ja antoi pojalle suukon ja katsoi pinnasängyssä nukkuvaa harutoa . Tullen sitten sakuran luo napaten tuon syliinsä -?- mennen sakura sylissään olkkariin ja istahtaen sohvalle-?- "poika alkoi uudestaan nukkumaan taisi nähdä unia" kakashi sanoi katsoen sakuraa siinä* | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Ti Joulu 31, 2013 3:04 pm | |
| * Sakura katsoi aviomiestään hymyillen. Hän oli onnellinen kun Kakashi oli palannut tehtävältään. Neiti ihmetteli miksi herra säikähti, kuunteli miestä hiljaan ja naurahti. "En tiedä mistä hiiri tuli.. Toivottavasti ei lahoa.. Pitäisikö pyytää jotakuta tarkastamaan talon kunto?" pinkkihiuksinen vastasi kysyen samalla ja katsoi kun hopeahiuksinen söi. Hän meni pöydän ääreen istumaan, katsoen koko ajan miestä. Sakura kuunteli Kakashia ja mietti. "En tiedä.. Ehkä ostamme jos tätä taloa ei saada sitten korjattua mitenkään jos tämä nyt on lahoamassa.. Haluaisin kaksikerroksisen, mis on tilaa ja ois ainakin 4 makuuhuonetta ja pitäis sit olla piha. Pihassa voisi olla keinu ja joku liukumäki" hän vastasi hymyillen. Tyttö nousi ja käveli miehensä luokse, kietoen kätensä tuon ympärille ja mennen tuon syliin istumaan -?-. "Millaisen talon sä haluaisit kulta?" pinkkihiuksinen kysyi aviomieheltään ja suukotti toista huulille -?-. * | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Pe Joulu 27, 2013 11:47 am | |
| | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 To Joulu 26, 2013 7:55 pm | |
| | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Ke Joulu 18, 2013 11:59 am | |
| *kakashi katsoi sakuraa ja seurasi tuota sitten keittiöön ja tapitti vaimoaan" kana ja riisi käy hyvin " kakashi sanoi ja katsoi sakuraa ja sitten ruokaan jota lämmitettiin ja kakashi sanoi ja säpsähti hiiren mennessä tuon jalkojen ohi "hitto kun säikähdin,olenpas minä typerä säikähdin pientä hiirtä " kakashi sanoi naurahtaen "mistä tuo hiiri oikein tuli ettei vaan talo lahoa käsiin?" Kakashi kysyi katsoen sakuraa siinä ja syöden ruokaa siinä sitten
"Kultaseni mitä luulet ostammeko uuden asunnon jos tämä lahoaa ? Millaisen omakotitalon haluat?"kakashi kysyi sakuralta Syöden ruokaa ja pian olikin jo syönyt ruuanbja katsoi sakuraan rapsuttaen päätään * | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Ke Joulu 11, 2013 11:41 am | |
| * Sakura kuunteli miestä hiljaan. Hän oli edelleenkin huolissaan Kakashista. "Kanaa ja riisiä, käykö se? Sitä oli eilen ruokana, hieman ehkä tulista se oli mutta ihan syötävää.." tyttö vastasi. "Tule mennään lämmittää sulle ruokaa" hän sanoi ja otti miehen kädestä kiinni ja lähti hopeahiuksisen kanssa keittiöön lämmitäämään miehelle ruokaa -?-. "Mitä haluaisit tehdä tänään?" pinkkihiuksinen kysyi aviomieheltään hymyillen kun nojasi keittiön tasoa vasten selällään. * | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Ke Joulu 11, 2013 11:25 am | |
| * " en ole käynyt sairaalassa,eikä tarvitsekkaan" kakashi sanoi tapittaen sakuraa " ja minulle kelpaa mitä vain ruokaa, mitä ruokaa eilen sitten oli? toki voin syödä eilistä" kakashi vastasi tapittaen sakuraa ja vastasi halli ja hymyili tuntiessaan sakuran kosketuksen "mmm rakas sakura " kakashi sanoi hymyilllen * | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Ma Joulu 09, 2013 8:44 am | |
| * Sakura kuunteli aviomiestään samalla tuota katsoen. "Oletko aivan varma että olet kunnossa? Oletko käynyt sairaalassa näyttämässä noita?" hän kysyi Kakashilta huolissaa ja näytti olevan huolissaan. Pinkkihiuskinen katsoi miestä tarkkaan, mutt katsoi toista silmiin kun mies silitti tytön poskea. "Onneksi olet kotona" tyttö sanoi ja halasi miestä mutta ei sillein että toista sattuisi -?-. "Mitä haluaisit ruuaksi? Tuolla oisi myös eilistä ruokaa.. Mutta voin tehdä sulle ruokaa mielellääni rakas aviomieheni" Sakura sanoi Kakashilla ja suukotti tuon huulia ja poskea -?-. * | |
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 Ma Joulu 02, 2013 8:51 am | |
| * " olen kunnossa" kakashi vastasi tapittaen sakuraa siinä "terkkuja myös äidillesi kun näemme hänet seuraavan kerran ja on minulla hieman nälkä ja minulla on nytten töitä täällä konohassa opettamassa kakaroita akatemiassas " kakashi kertoi tapittan sakuraa ja katsoi sakuraa tuon poskea silittäen -?- " rakastan sinua " kakashi sanoi hymyillen sakurallle * | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Ninja Gaiden k16 | |
| |
| | | | Ninja Gaiden k16 | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|