Tervetuloa Joutsenlampeen !
Tervetuloa Joutsenlampeen !
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Joutsenlammen toinen sivusto !! --> http://joutsenlampixx.webs.com/

PääsivuGalleriaHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

But I Love You So Much (k 16)

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Seuraava
KirjoittajaViesti
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama

Markat : 10
Viestien lukumäärä : 1076
Ikä : 31

Hahmosivu
Hahmot: 5

But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptyLa Kesä 01, 2013 9:02 am

First topic message reminder :

But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 Dfrcg

Sisäoppilaitos Sugarhill

HUOM! koulu ja asuntolan ympärillä on kivi muuri jonka yli ja ali ei pääse mitenkään helposti ja portin ovi on lukossa,joten ihmiset eivät pääse karkaamaan helposti sisäoppilaitoksesta. Sisäoppilaitoksessa on iso piha ja mikä sen kivempaa kuin uima alllas terasseineen pihalla.

Idea :
Idea on vain , että roolimme sisäoppilaitoksessa , joka on tarkoitettu pojille sekä tytöille , ja jos haluat liittyä opettajillakin ropeen niin hekin ovat naisia ja miehiä! saas nähä rakastuvatko oppilaat toisiiinsa taikka rakastuvat opettajiin tai toisinpäin, no sen näkee roolipelaamalla!! Smile

Sisäoppilaitoksesta :

Koulu iso ja viihtyisä ,tilava, ja koulu Sugarhill On neljä kerroksinen ja ekasta kerroksesta löytyy iso liikka sali, terkkari, opettajien huoneet, ruokala ja kotitalous luokka. Tokasta kerroksesta ja kolmannesta kerroksesta löytyyy vain eri aineiden luokkia teoria ynm ja neljännessä kerroksessa on peli huone,kiska ja kirjasto. Koulun rakennus on väriltään beige ,sekä joka kerroksesta löytyy tietysti vessat,hissit ja portaat.

Asuntola: Kolmi kerroksinen ja vaalean sininen rakennus , viihtyisä ja tilavat kahden hengen huoneet löytyy, sekä olkkari, makkari,wc/suihku ja keittiö löytyy asuntolan jokaisesta huoneesta . Niin ja opettajatkin asuvat asuntolassa oppilaiden kanssa, voi sitä onnekasta jonka kohtalo on asua opettajan kanssa... heh : D

Opettajat:

Ichtaca Yuudai-Musiiki
Elliot-Matematiikka

Huoneet :
asuntola , huoneet :
Ykköskerros:
1. ? &
2. ?
3. ?
4. ?
5. ?
6. ?
7. ?
8. ?
9. ?
10.?

Kakkoskerros :
11. Tomorrow & Elliot
12. Nadia
13.
14. Ichtaca & Catherine
15.
16.
17.

Lisää tulee jos tarvis

SÄÄNNÖT :

- Hahmot pääsevät lomilla käymään välillä perheensä luona, viikon loppusin,juhlilla, ynm loma päivinä mutteivät läheskään aina.
-EI parin sanan/ yhden rivin rooleja ,Mielellään piiitkiä rooleja
-Ympäristöön mielikuvitusta kunhan ei ole pinkkiä lentäviä poneja , magiaa taikka fantasiaa,Pysytään realistisina
-EI autohittausta ilman -?- merkkejä
-EI tapeta toisten hahmoja ilman tapettavan hahmon roolipelaajan lupaa
- Draamaa,rakkautta ynm mukaan
- toivon mukaan myös oppilas ja opettaja suhteita : D
-normi rope säännöt!

HUOM! ilmoittakaa minulle viestiin kenellä liitytte tänne ropeeni ja mihkä kerrokseen hahmosi menee asumaan ja kenenkanssa jne : DD

Viimeinen muokkaaja, miciosama pvm La Kesä 01, 2013 11:59 am, muokattu 4 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas

KirjoittajaViesti
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 12:10 pm

•"no hyvä ,haluatko jutella näin muuten? Nuo ovat niin keskytteneitä että voimme jutustella näin muuten vain" ichi sanoi hymyillen ja miehestä huomasi että tuota kiinosti tavata ja tutustua uusiin ihmisiin•
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 12:02 pm

•poika oli keittänyt kahvit siinä ja lämmittänyt pullia,mitä oli yks kerta leiponut. Piakkoin saatuaan pulkat lämmitettyä poika laski sen lautasen pöydälle ja kaatoi sitten kahvia elliotille kuppiin ja samaten itselleen,ja vei kahvi kannun paikoilleen ja istahti miehen seuraan pöytään vasta päähän"no..ootas.."poika sanoi katsoen elliota ruskeilla silmillään "mä..tuota.. Sä.." poika sanoi ja kirosi itseään mielessään ,kun ei osannut sanoa asiaansa julki.. Se oli vaikeampaa sanottu kuin tehty,"mä tiiän että sä vihaat mua ja oon kauhee riesa sulle ja muillekkin... ei mun mutsikaan jaksanu mua.. kaikille olis varmasti hyvä jos nyt hyppäisin katolta alas..."poika sanoi katsoen miestä tarkkaan

" elliot.. Mä.... Mä tykkään susta..oon tykänny pidemmän aikaan... Siks oon. Hakenu sulta huomiota kiusaamalla sua... Etkö oo huomannut et oon alkanu enemmän ja enemmän kiusaa sua? Sori oikeesti... Mut tää on mun tapa näyttää kiinostukseni... Naura vaan.. Mut oon tossani tykkään susta.. Paljon.. Sussa on monia hyviä puolia, ja mussa taas ei oo mitään hyvää...mut mullakin on tunteet vaikka oon tällänen paskiainen.. Dokaava villi huligaani teini.." tomo sanoi katsoen miestä ruskeilla silmillään .

Ja haki elliotin kädet käsiinsä-?- "elliot... Rakastan sua , oon aina ajatellut sua ja tuppautunut sinne missä oot... joka ilta..mun tulee... No tiiät sä...vetää käteen, no onhan se mukava fantasioida... Vaik en saiskaa sua.." tomo kertoi mitä tuota on painanut harteilla ,ja jotka ovat tulleet pikku hiljaa kiusoittelulla ,nuo kiintymyksen osotukset " hakkaa mut vaa jos siltä tuntuu."tomo sanoi hiljaa ja vei kätensä hartioilleeen ja puristi laihaa olkapäitään siinä ja katsoi elliotia jokseenkin jännittyneena ja ujon olisena •
Niiskuneitixx
Aktiivisuus
Aktiivisuus
Niiskuneitixx

Viestien lukumäärä : 953
Ikä : 29

Hahmosivu
Hahmot: Kaspar , Elliot , Nora

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 11:40 am

* Elliot kuunteli toista hieman hämillään, heidän kävellessä asuntolaan päin. Tuo ei kuitenkaansanonut siinä vaiheessa mitään. Heidän saavuttua kämpälle ja Yomon kysyessä kahvista, hän nyökkäsi pienesti ' kahvi ja pulla olisi mukavaa ' sanahti siinä sitten, astellen huoneeseensa päin. Hän avasi huoneensa oven ja meni sisälle. Elliot laski laukkunsa työpöydälleen ja palasi sitten olohuoneeseen/keittiöön, istahtaen kädet niskantakana sohvalle . Siinä tämä sitten seurasi Tomoa katseellaan, odottaen mitä asiaa tuolla mahtoi olla *
http://joutsenlampi.foorumini.com
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus

Viestien lukumäärä : 1546
Ikä : 30

Hahmosivu
Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 11:36 am

* Opettaj tuli Rinin viereen istumaan, tyttö vilkai tuota. "Ihan hyvin oon viihtynyt, outoo kuitenkin olla koulussa jos pitää myös asua" tyttö vastasi Ichtacan kysymykseen oliko tyttö viihtynyt koulussa. #Jos tietäisit mitä suunnittelen varmaan antaisit jälkkään# hän ajatteli. Rin huokaisi hiljaan ja toivoi et koulu loppuisi jo tältä päivältä vaik ei siin mitää vikaa ollut sai ainakin musan tunneilla katella hyvännäköistä maikkaa. *
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 11:32 am

Tomo •poika katsoi opettajaansa ja hymyili tuolle ja auttoi miestä pakkaamaan ja nyökkäsi opettajalleen lähtien seuraamaan miestä. Opettajain huoneeseen miehen vierellä ja odotteli miestä rauhassa ja katsoi miestä kun käveli tuon kanssa asunnolle päin"elliot..sä oot ihan jees tyypppi.. Ja tiiäthän mä ähä yllätyin siitä et just sä muutit samaan asuntoon munkaa.."poika sanoi katsoen miestä ruskeilla silmillään #voi kunpa elliot tietäisi kuinka. Jees hän on... Ah... Komea ja se kroppa ,mikä aiheutttaa Minulle . Kivoja väristyksiä...# tomo ajatteli ja nosti katseen mieheen ja avasi tuolle heidän huoneen ovensa"otatko kahvia tai jotain?" tomo kysyi katsoen miestä ruskeilla silmillään siinä"kai haluat mielummin jutella kahvin ja pullan kera?" tomo kysyi kysyvänä katsoen lyhyempää•

Ichtaca •" okei no alottetaanpaS" ichtaca sanoi katsoen oppilautaan ja hymyili noille ja. Mennen rinin luo istumaan-?-"rin.. Oletko viihtynyt koulussa?" ichtaca kysyi ystävällisesti ja katsoi riniä ja sitten muitakin vilkaisi välillä•
Niiskuneitixx
Aktiivisuus
Aktiivisuus
Niiskuneitixx

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 11:20 am

* Elliot nyökkäsi pienesti sen merkiksi, että toinen voisi häntä siinä pakkaamisessa auttaa. Tuo katsoi poikaa vähän epäilevästi siinä. # Miten se yllättäin on noin kiltti.. sillä on varmasti koku kiusanteko taas mielessään # Hän ajatteli ja nosti laukkunsa hartialleen ' minun pitää hakea tavarani vielä opettajinhuoneesta..mutta sen jälkeen voimme mennä.' Tuo sanahti ja lähti siinä sitten kävelemään sinne opettajienhuoneeseen päin, Tomo perässään-?- .

Elliot keräsi kiireettömästi tavaransa opettajienhuoneessa, huokaisi sitten raskaasti ja lähti kävelemään Tomon kanssa asunnoille päin-?- *
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 11:12 am

* "Kuuntelen mielummin kun muut soittavat" Rin sanoi ja lähti uima-altaalle muiden perääsä kun ei keta oikein pystynyt lintsaamaan. #Just toivottavasti maikka ei pakota mua soittamaan tai mitään# tyttö ajatteli. Rin istuutui altaan reunalle, otti kenkänsä pois ja laittoi jalkansa veteen ja vilkaisi taivasta kunne siirsi katseensa muihin. *
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 11:08 am

Tomo•poika katsoi opettajaansa hymy huulillaan. Ja nousi ylös katsoen kun muut menivät. Luokasta pois ja tomo jäi luokkaaan open kanssa-?- ja käveli miehen luo"tarviitko apua..?" poika kysyi ystävällisesti opelta,tosissaan kysyi jos tuo tarvitsee pakkaus apua,kaippa poika ajatteli että toisen. Kiusaaminen riitti tältä päivältä..ja voisi nytten ilahduttaa jotenkin miestä... "hei elliot.. Mennäänkö nyt sinne asuntolaan jutteleen?" poika kysyi vakavana ,että tämä asia olisi hyvin tärkeä ,poika katsoi miestä ja auttoi toista pakkaamisessa-?- ja vilkuili mieheen välillä •

Ichtaca • miekkonen hymyili ja katsoi perässään tulevia oppilaitaan ja katsoi catharineen " no.. Miten ajattelit oppia soittamaan soittimia jos et kokeile? Mutta jis et soita voit kuunnella ja seurata muiden soittoa niin opit ensikerrallla " ichtaca sanoi ja meni uima altaiden luo oppilaiden kanssa istumaan lepolasse tuoleihin-?-•
Niiskuneitixx
Aktiivisuus
Aktiivisuus
Niiskuneitixx

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 10:58 am

ELLIOT
* Elliot hymähti ja katsahti lukujärjestykseensä ja käänsi sitten katseensa Tomoon, rapsuttaen leukaansa siinä ja sanahti sitten ' Ei tunteja tämän jälkeen... ' ja rupesi hitaasti pakkaamaan tavaroita, vilkaistessaan kelloa ja huomatessaan että se soisi kohta. Hetken päästä kello sitten soikin-?- ja oppilaita alkoi virtaamaan ulos luokasta *

NORA
* Nora hihkaisi, kun opettaja sanoi heidän pitävän tunti ulkona, hän nappasi kitaran käteensä. Tyttöoli ollut joskus hyvä soittamaan sitä vekotinta, mutta kuukauden jälkeen taidot oli päässyt vähän ruostumaan, nyt olisi tilaisuus saada taitoja hieman takaisin *
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 10:50 am

* Rin kirosi hiljaan mielessään kun sain Tomon viestin ja vielä enemmän kirosi kun maikka sanoi et tunnit pidetään yhteen. #Ihanaa ei täs parempaa tekemist ollutkaan# tyttö ajatteli. "Opettaja onko pakko ottaa kitara jos ei halua?" Rin kysäsi Ichiltä ennen kuin he alkoivat lähteä ulos -?-. *
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 10:46 am

tomo •poika hymyili siinä katsoen kun elliot luki lennokki viestiään ja hymyili huomaten miehen nyökätessä "monelta sulta loppuu työt ?" poika kysyi opelta kohottaen kulmiaan kysyvänä ja tapsutti laukaansa ja vilkaisi muihinkin ,kääntäen katseensa sitten tuohon komeaan opettajaan . "hei herra elliot monelta loppuu tunti?" poika kysyi ja säpsähti viestiä ja luki sen ja ja kirjoitti rinille //sori..tuli esto joudun puhuun open kaa mut mä soitan sit ku voit tulla tonne asuntolaani, saat hyvää alkoholia sitten// poika laittoi viestiin ja lähetti sen rinille kunnes tunki kännyn taskuun ja katsoi elliota siinä pieni hymy veistoksillisilla kasvoillaan •

Ichtaca• ichtaca naurahti suloisesti kuulessaan yhden innokkaan oppilaan vastauksen "menemme siis ulos,ottakaa kitarat käteenne ja mennään ulos " ichtaca sanoi "pidetään tunnit yhteen niin pääsettte hieman aikasemmin tunnilta pois" ichtaca sanoi lähtien oppilaitten kanssa ulos -?-•
Niiskuneitixx
Aktiivisuus
Aktiivisuus
Niiskuneitixx

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 10:31 am

ELLIOT
* Elliot säpsähti lennokkia joka osui häntä käteen-?- Katsoi Tomoa kulmiaan kohottaen hieman ja silotteli sen lennokin suoraksi eteensä pöydälle ja luki koko viestin ilmeettömästi. Nosti sitten katseensa Tomoon, leukaansa rapsuttaen. Hetken päästä tuo nyökkäsi pienesti, sen merkiksi että he voisivat jutella myöhemmin kämpillä. Sitten tuo tunki sen paperin taskuunsa, koska ei viittinyt sitä roskikseenkaan viskata jos joku vaikka innostuis penkomaan.. Siinä tuo sitten vilkaisi kelloa ja huokaisi, kun huomasi, että tunti loppuisi 10 minuutin päästä *

NORA
* ' ulkona ! ' karkasi tytön huulilta, ehkä hieman turhan lujaa ja tuo läimäytti kätensä suunsa eteen hieman punastuen ja toivoen, ettei kukaan huomannut mitään, olivat vaikka ajatuksiinsa vaipuneina tai jotain *
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 10:29 am

* Rinille oli ihan sama missä musa tunti pidettäisiin, tyttö ei aikonut tulla sinne. #Toivottavasti Tomo tulee sit siihen aulaan tai sit häivyn yksion dokaamaan# tyttö ajatteli. Hän käänsi katseensa opettajaan hymyili hieman ja otti muiden huomaamatta kännykän laukustaan esille ettei kukaan näkisi sitä ja laittoi Tomorrowille viestin/Nähdäänkö tän tunnin jälkeen aulassa?/ ja laittoi kännykän takas laukkuunsa. *
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 10:25 am

tomo• poika hymyili siinä viattomana ja nappasi jostain paperia ja kynän ja kirjoitti paperiin ja teki siitä lentokoneen ja heitti sen elliotille-?- missä luki näin//sori..mä vähä innnostuin..mut oot varsin söpö tapaus tuollei ja muutenkin..kyllä mä tiiän oon kauhee riesa,et oo ainoo kelle oon riesana..toiseksei mua enään haittaa että muutit luokseni..olit sitten pysyvästi kämppiksenäni tai niin... Kelpaako hieronta lepyttämään sut? No oli miten oli.. Mun on pakko tunustaa yks asia.. Puhutaan siitä enemmän asunnollamme../// tomo oli kirjoittanut lentsikka viestiin ja katsoi elliota hymyilllen tuolle lempeämmin kuin aikaisemmin ja rapsutti sitten päätään ja katsoi ympärilleen ja siitä opettajan pöytään katsoi •

Ichtaca•" okei..eli ette tiedä mutta ei se mitään.." ichtaca sanoi katsoen oppilaitaan "mutta niin ehdottakaa pidämmekö sisällä vai ulkona seuraavan tunrimme ?" ichtaca kysyi rapsuttaen päätään ja katsoi oppilaitaan palaten opettajan pöytänsä ääreen•
Niiskuneitixx
Aktiivisuus
Aktiivisuus
Niiskuneitixx

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 10:15 am

ELLIOT
* # mä mikään prinsessa ole # Elliot ajatteli happamasti ja tuo happaus näkyi myös tämän kasvoilla, kun katseli Tomoa siihen malliin, että olisi parasta mennä sinne omalle paikalleen. Tuntiessaan toisen puristavan tämän haaruksista Elliotin silmät oli pullistua päästä ja naama muuttui täysin punaiseksi. Toisen palattua paikalleen, tämä rykäisi ja yritti saada naamansa takaisin peruslukemille ja tasoitteli siinä hiuksiaan toisen pörrötyksen jälkeen, vältellen katsomasta Tomoa *

NORA
* Nora kohautti vain olkiaan, toisen kysellessä missä Tomorrow mahtoi olla. Tyttö hädintuskin tunsi koko tyyppiä. Ei ollut edes varma tunsiko ylipäätään, olihan sentään ollut kuukauden verran poissa *
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 10:10 am

* Opettajan kysyessä mis Tomo oli, Rin taisi tietää missä tuo poika oli mutta ei avannut suutaan kertoakseen, eihän nyt kaveria paljasteta. Tytön naamalla oli sellainen ilme ettei edes tiennyt ketä tuo maikka tarkoitti. #Mitä yks poissaolo haittaa?# Rin mietti mut ei sanonut mitään ääneen. *
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 10:05 am

•"aaw.. Pikku prinsessani punastui.." tomo sanoi virnistäen " mitäs mä sanoi...siitä pistän sun olos tukalaksi tavalla tai toisella..." tomo sanoi ja virnisti open työntäessä tätä " hei muru... Sori ku oon tällänen..mut tiiäthänsä imagon? No ymmärrät varmasti.." tomo sanoi elliotille kuiskaten ja muiden huomaamatta puristi kiusoittelevasti,mutta hellästi opea haaruksista-?- "hmm... Aika pienikaveri sulla tääl..." tomo kuiski elliotille ja pörrötti miehen hiuksia-?- ja hilautui sitten paikalleen ja katsoi ympärilleen ja katsoi opettajaa paikaltaan viaton hymy naamallaan•

Ichtaca• katsoi oppilaitaan ja kierteli luokassa katsoen oppilaittensa tehtäviä siinä "jos joku ei tule tunnille siitä tulee poissa olo...älkää missään nimessä ottako esimerkkiä tomorrowista..riittää yksi huligaani koulussa.." ichtaca sanoi katsoen oppilaitaan"ja tiedättekö missä herra tomo on?" ichtaca kysäisi rapsutttaen päätään ja katsoi oppilaitaan•
Niiskuneitixx
Aktiivisuus
Aktiivisuus
Niiskuneitixx

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 9:53 am

ELLIOT
* Elliot puditeli päätään ja katsoi toista kummissaan, kun toinen lähestyi sitä opettajanpöytää # Mitä se nyt oikein aikoo.. # hän ajatteli ja peruutti tuolillaan taakseppäin, kun poika istuutui hänen eteensä pöydälle. Tuon sitten näykätessä hänen korva lehdestä tuo irvisti ja työnsi poikaa kauemmas-?- ' tuota sanotaan ahdistelemiseksi...' nuori opettaja mutisi ja katsoi poikaa tuimasti ' mene istumaan takaisin paikallesi Tomo. Ja minun ei tarvitse vastata tuollaisiin kysymyksiin ' hän sanoi sitten, rypistellen kulmiaan siinä tuolle *

NORA
* Nora hymyili itsekseen ja kaivoi hetken päästään lukkarin, tarkistaen, että oliko heillä toinenkin tunti tuota, todeten mielessään että oli-?- # Ah, ihana pidempään silmän ruokaa # tuo ajatteli itsekseen, hymyillen siinä *
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 9:48 am

* Rin katsoi maikka hiljaan ja mietti oliko hänel muka tänään viel toinenkin tunti musaa. Jos on niin tyttöhän ei sinne mene vaikka ei maikassa mitään vikaa ollut, musiikki ei kinnosta Riniä samalla tavalla kuin joitakin muita. Tyttö saattaa kuunnella silloin tällöin musiikkia mut ei kuitenkaan hirveästi. *
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 9:44 am

Tomo •virnisti siinä"mitä vain kultaseni mitä vain sinulle..." tomo sanoi piruuttaan "no herreseni mikset vastaa kyaymyksiini,eikö open pidä vastata kysymyksiin mitä oppilaansa kysyy?" tomo kysähti katsoen miestä ja nousi ylös ja käveli muina miehinä elliotin pöydän luo ja istuutui siihen pöydälle tuon eteen-?- välittämättä muista oppilaista jotka varmasti katsoivat tomoa ihmeissään "no onkos olos tukala...?" tomo kuiski elliotille-?- näykäten tuota korva lehdestä -?- ja virnisti ja tapitti pätkää-?- sillä tomo oli jonkin verran pitempi opettajaa-?- siinä tomo tapitti miestä ruskeilla silmillään ,istuen ihan rauhassa siinä miehen työpöydän päällä•

Ichtaca•herra rapsutti hieman päätään ja hymyili oppilaille "no hyvä että teillä menee hyvin ja onko teillä ehdotuksia mitä haluatte tehdä tunnilla tänäänteillä on toinen tunti minua jos. Oikein muistan?" ichtaca sanoi katsoen oppilaitaan ja hymyili noille siinä •
Niiskuneitixx
Aktiivisuus
Aktiivisuus
Niiskuneitixx

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 9:32 am

ELLIOT
* Elliot pudisteli muka tuimasti päätään, mutta tämä joutui pinnistelemään todella, ettei hymy olisi hiipinyt miekkosen huulille. ' Nyt on oikein hyvä ' tuo tokaisi, vastaamatta Tomon muihin kysymyksiin ihan tarkoituksellaan. Elliot sitten siinä siirsi paperinsa sivuun ja nojautui hieman taakseppäin tuolissaan, katsellen muita oppilaita ja Tomoakin *

NORA
* Nora hymyili musiikin opettajalle, tuo oli aina ollut niin kiva, kun ei ollut ikinä teettänyt vaikeita tehtäviä tai mitään. ' hyvin..' tuo sitten mutisi, vaikka eihän tuolla täydellisesti mennyt, leukkauksestakun oli tullut kouluun... tosin viettänyt sairasloman välissä, mutta eihän sitä tuon tarvitsisi tietää *
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 9:28 am

* Rin seurasi tuntia ihan mielenkiintoisen näköisenä, halusihan tyttö tietää miten Ichi opetti luokkaansa. Opettajan kysyessä miten kaikilla menee tyttö vastasi "Hyvin" samalla väläytti Ichille hymyn. #Voisin joku päivä tai ilta kokeilla miten Ithtaca suhtautuu kun alan dokaamaan huoneessa# tyttö ajatteli. Rin toivoi et kaikki tunnit loppuisivat jo tältä päivältä, hän halusi nähnä uuden kaverinsa Tomon. *
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 9:23 am

•""niinkö? Alko sua häiriin puoli alastomuuteni?" poika kysäisi opelta virnuillen"entä jos oon alasti?" poika kysyi vetäen samalla sitä mustaa miesten toppiaan päälleen ja katsoi elliota virnistäen "meidän maikka ei kestä nähdä miehiä ilman paitaaa..varsinkaan housuitta.." tomo sanoi naurahtaen ja asetti ktensä rintakehälleen ja katsoi opea virnistäen"onkos herra nyt tyytyväinen?" tomo kysäisi kun oli laittanut paidan päälleen ihme kyllä ekalla kehotuksella,edistystäkö vai kiusoittelua? No tomista ei aina tiedä mitä tuo keksii...•

Ichtaca •miekkonen piti tuntia siinä ja katsoi oppilaitaan ja ei ichi vaikeita tehtäviä antanut semmosia vaikean ja helpon välillä olevia tehtäviä ja jotkin oppilaat soittivat luokan nurkassa kitaraa harjoitellessaan"mutta miten teillä kaikilla menee?" ichtaca kysäisi pirteänä. ja katsoi oppilaitaan hymy huulillaan •
Niiskuneitixx
Aktiivisuus
Aktiivisuus
Niiskuneitixx

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 9:09 am

ELLIOT
* Elliot hieman vaivaantui toisen tuijottelusta. 'ei todellakaan..' vastasi sitten toisen kysymykseen virnistäen happamasti ja tarkkailen vähän aikaa muka tärkeitä papereita, vaikka ei niissä mitään katsottavaa oikeastaan ollut. ' Ja Tomo ... laita se paita päälles ' tuo sitten sanoi, kohottaen hieman katsettaan tuohon ja virnisti *

NORA
* Nora nojasi kyynärpäätään pulpettiin ja leukaansa piteli kämmenellä. Opettejan tullessa luokkaan tuo mietti # En muistanutkaan kuinka söpö meidän musan ope on # virnistäen siinä itsekseen, muuten näyttämättä ajatuksiaan ulospäin *
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 8:47 am

* Rin vilkaisi luokassa olevia muita oppilaita, pari naamaa oli tuttuja matikan tunnilta mut suurinta osaa tyttö ei tiennyt. Opettajan tullessa luokkaan, tyttö laittoi kännykkänsä vähäksi aikaan takaisin laukkuunsa. *
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 7:04 am

Tomo•poika virnisti ollen siinä yhä treenattu ylä kroppa paljaana siinä istumassa matikan tunnilla ,sillä olihan riisunut paitansa peli huoneessa pois ja miesten toppinsa tomolla on kädesssään otteessaan ja katsoi oppilaita ja sitten elliota " tottakai..sun tunnit ovat yks parhaista.." elliot sanoi naurahtaen ja katsoi miestä " olikos opella itsellään ikävä mua?" tomo kysähti katsoen miestä ja nuolaisi snike bitesiään ja rapsutti päätäään ruskeiden silmiensä katse elliotissa ja tuijotti tuota. pitkään-?-•

Ichtaca• miekkonen säpsähti ja heräsi ajatuksistaan ja kirosi sillä oli pari minuuttia myöhässä tunniltaan ja kiireesti ichi juoksi. musiikin luokkaan ja sinne saapuen hieman puuskuttaen "anteeksi olen myöhässä,mutta niin kaikillle mahdollisille uusille oppilaille esittäydyn,olen ichtaca yuudai ja koulun musiikin opettaja " musta hiuksinen japanilainen hujoppi sanoi ja istahti pöytänsä ääreen ja alkoi valmistella tunnin alkua •
Niiskuneitixx
Aktiivisuus
Aktiivisuus
Niiskuneitixx

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 6:54 am

ELLIOT
* Elliot oli juuri mennyt tunnille ja tunti oli alkamassa, kun ovi pamahti auki. Nuoren opettajan silmät laajenivat kun tuo näki Tomon. Hän seurasi tuota katseellaan. Muut olivat jo aloittaneet tunnin ja pienen säikähdyksen jälkeen jatkoivat tehtäviensä tekemistä. ' Innostuitko noin kovasti matikasta ? ' Elliot kysäisi virnistäen ja kallisti hieman päätään ' mikä tunti sinulla on Tomo ? ' *

NORA
* Nora oli siis odottamassa Musiikin tunnin alkua siinä, huokaisten hiljaa ja nojaten kyynärpäillään pulpettiin tylsistyneenä. Olihan tuolla ikävä kouluun, mutta nyt hän toivoi olevansa vielä sairaslomalla *
Justlive
Aktiivisuus
Aktiivisuus

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 6:48 am

* "Juu, soitan jos tulee asiaa ja nähdään vaan aulassa tuntien loputtua" Rin sanoi, otti toisen numeron ja lähti musaluokkaan kävelee. Luokassa tyttö meni istumaan taakse, laittoi laukkunsa pöydälle ja otti kännykän esiin ja chattaili sil kavereidensa kanssa. *
miciosama
Aktiivisuus
Aktiivisuus
miciosama

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 6:43 am

•"jeps ja mul on varmaa musaa mit meen kiusa tota yhtä"tomorrow sanoi virnistäen ja tapitti riniä "opet kerjäävät hankaluuksia " tomo sanoi virnaksten ja katsellen riniä "mutta tavataan vaikka tuntien loputtua tuolla aulassa, mä meen kiusaan tuota kämppistä" tomo sanoi ja antoi lapun rinille missä on tomon puhelin numero"soita jos tukee asiaa " poika sanoi hymyillen ja ja lähti kipittämään kohti matiikan luokkaa ja sinne tullen oven avaten ryminällä-?- "hellou maakravut ,tuliks ikävä mua?" tomo kysähti ja. Suuntasi etu pulpetille ja virnisti herra opettajalle -?- ja nosti jalkansa pulpetille,ollen aivan väärässä luokassa ja tunnilla ,mutta kyllä. Tomo sen tietää,hän kun haluaa hieman tehä kiusaa elliotille heh•

Niiskuneitixx
Aktiivisuus
Aktiivisuus
Niiskuneitixx

Hahmosivu

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 EmptySu Kesä 02, 2013 6:26 am

ELLIOT
* Koe-tunti oli päättynyt ja Elliot käveli opettajien huoneeseen, kädet syvällä taskuillaan. Hän oli juonut niin monta kuppia sinä aamuna, että mahaan alkoi koskemaan, niinpä tuo jätti nyt kahvin juomatta, nappasi sen sijaan keksin keittön pöydän, keksi-purkista ja meni sitten omaan sopeensa, valmistumaan seuraavaan tuntiinsa *

NORA
* Nora asteli koulun käytävillä kohti luokkaa, missä tällä olisi tunti. Paikka tuntui oudolta, kun ei ollut käynyt sielä kuukauteen, joten hän meinasi kääntyä vääriin käytäviin pari kertaa, mutta lopulta löysi sen oikean luokan-?- ja asteli sisälle, istahtaen vakipaikalleen ovenpuoleiseen riviin *
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: But I Love You So Much (k 16)   But  I Love You So Much (k 16) - Sivu 12 Empty

But I Love You So Much (k 16)
Takaisin alkuun 
Sivu 12 / 15Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Roolipelaus :: Roolipelit-
Siirry: