Kirjoittaja | Viesti |
---|
miciosama Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1076 Join date : 13.05.2013 Ikä : 31
Hahmosivu Hahmot: 5
| Aihe: Vs: the unknown To Heinä 25, 2013 12:07 pm | |
| *"mmm haluan..mut jos sä haluat. Ichi sanoi ja tapitti riniä hymyillen"oot söpö ihanan. Ja kaunein" ichi sanoi ja suukotti riniä" Kyl mä haluun boksut Mut kyl neehtii myöhemminki saada" ichi sanoi virnistäen ja tapitti riniä hymyillen siinä* | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown To Heinä 25, 2013 12:06 pm | |
| *"mmm haluan..mut jos sä haluat. Ichi sanoi ja tapitti riniä hymyillen"oot söpö ihanan. Ja kaunein" ichi sanoi ja suukotti riniä" Kyl mä haluun boksut Mut kyl neehtii myöhemminki saada" ichi sanoi virnistäen ja tapitti riniä hymyillen siinä* | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1546 Join date : 13.05.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Sipoo
Hahmosivu Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah
| Aihe: Vs: the unknown To Heinä 25, 2013 3:38 am | |
| * "Hemmottelu kuulostais ihanalta mut kidnappaus ei. Huoltajani huolestuis jos kidnappaisit mut" Rin sanoi hymy huulillaan ja vastasi miehen kysymykseen unesta "En haluu kertoo. Joo oon pitänyt susta kauan mut en oo voinut kertoo ku sä olit mun maikka ja oot kyl edelleen mut se on eria asia nytten." Hän ei halunnut kertoa aikasemmin, pelkäsi melkein ensimmäistä kertaa mitä toiset mahtoivat ajatella ja oli kaikenlaista siinä, luokalle jääminen ja muutakin. Tyttö hymyili miehelle, tunsi Ichin kädet pakaroillaan, toinen puristeli niitä hellästi ei tyttö tehnyt mitään estääkseen. Catherine tunsi kun Ichtacalla alkoi heräilemään, virnisti hieman miehelle. "Taidat haluta jotain.." hän sanoi Ichille kysäsi sitten "Haluutkos ne sun boksus takaisin?" Tyttö voisi ehkä antaa toisen boksut takaisin tai sitten toinen voisi itse ottaa ne jos haluaa. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown To Heinä 25, 2013 3:13 am | |
| •" joo kidnappaan ja hemmotteen sua, jakaisin mielelläni kanssas omakoti taloni,ei siel oo yksin kiva asua" ichi sanoi ja virnisti ja kuunteli riniä "oh..ooks sä pitäny musta noin kauan? Ja mitään et oo kertonu " ichi sanoi virnistäen "millasta unta ootnähny musta? Jotain pervoa? " ichi kysyi uteliaana riniltä" nam oot söpö ja ihuna" ichi sanoi vieden kätensä tytön pakaroille ja niitä puristeli hellästi käsillään-?- ichillä alkoi heräilemään ja toinen saattoi tuntea sen-?-• | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1546 Join date : 13.05.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Sipoo
| Aihe: Vs: the unknown To Heinä 25, 2013 3:04 am | |
| * Tyttö kuunteli Ichtacaa hiljaan. "Otat vai? Miks sä otat mut sit sun kämppääs? Kidnappatko sä vai mut? Mitä jos en suostu tulee sun kämpälles?" hän kysyi kun toinen kävi hietikolle makaamaan tyttö sylissä. Rin vilkaisi ympärilleen kunnes taas katsoa tapitti miestä jonka sylissä oli. "Mun täytyy myöntää et sillo ku tavattiin ekan kerran ni pidin susta ja ku kävin sun tunneillas oikeastaan ihastuin suhun ja... Tota noin.. Oon nähnyt.. Unta susta" hän kertoi Ichille hymyillen ja punastui kun kertoi et oli nöhnyt toisesta unta joskus. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown To Heinä 25, 2013 2:52 am | |
| •"emmäää tiiä se riippuu siitä mitä sä haluut mun tekevän" ichi vastasi. Tapittaen riniä ja. Nauttien tuon kosketuksesta ja kaikesta"niinpä...sit mä otan sut mun kämppään " ichi sanoi ja virnisti tapittaen riniä ja kävi hietikolle makaamaan rin yhä sylissään-?-• | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown To Heinä 25, 2013 2:36 am | |
| * "Mikä se melkein mitä vain on? Mitä et suostuisi tekemään?" Catherine kysyi, tunsi sitten mihehen huulet kaulallaan, nautti kun Ichi suuteli hänen kaulaansa ja antoi tuon tehdä fritsunkin. Hän tapitti miestä edelleen hymy huulillaan. "Kunpa vaan päästäis täält jo pois.." tyttö huokaisi. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown To Heinä 25, 2013 2:26 am | |
| •" no niin olenkin.. Muttamutta mrnnään silti treffeille , ja eihän meilllä nyt niin iso ikä ero ole ku oon 22 v" ichi sanoi katsoen riniä " sanoinhan etttä melkein mitä vain" ichi sanoi vastaten suukkoon ja vei huuulensa rinin huulille ja tuon kaulaa suuteli tehden fritsun-?-• | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ke Heinä 24, 2013 2:12 pm | |
| * Rin virnisti kun mies sanoi et Elliotilla oli Minoru lemmikkinään. Tyttö hymyili kun Ichi suukotteli hänen huuliaan, oli hiljaan tapitti toista ja kuunteli. "Mennään vaan treffeille sit jonnekin. Paitsit et sähä oot mun opettaja, koulussa ei taideta kuitenkaan meitä hyväksyä. Mut en välitä siitä" hän sanoi toiselle, antoi suukon miehen huulille -?- hymyillen edelleen. Catherine tapitti niillä vihreillä silmillään Ichtacaa ja muisti ettei ollut viel antanut oiselle anteeksi kysyi siis "Mitä sä olitkaan valmis tekemään et saat anteeksi?" * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ke Heinä 24, 2013 1:47 pm | |
| * toisaen lopetettua kielarin ichi hymyili rinille ja tapitti tuota " mm sillähän on se minoru lemmikkinäään.. jos se viettää aikaa sen muukalaisen kanssa.." ichi sanoi virnistäen ja suukotteli rinin huulia -?- " söpö olet, ja ku päästään saarelt pois mennään treffeille jonnekkin " ichi sanoi ja virnisti tapittaen riniä * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ke Heinä 24, 2013 1:34 pm | |
| * Tyttö tunsi kun Ichi kietoi käsiään häneen, antoi miehen vetää tytön miehen syliin. Miehen vaihdettua suudelma kielariksi, Rin vastasi siihen. Hän oli mielellään toisen sylissä ja jossakin vaiheessa lopetti kielarin -?-, katsoi miestä hymyillen. "Ehkä tääl ei ookkaa niin kamalaa ku sä oot täällä" tyttö sanoi Ichtacalle hymyillen ja antoi tuolle suukon -?-, sanoi sitten "Ei taida Elliot keretä mulkoilemaan meitä pahasti, ainakaan ei oo sanonut mitään." * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ke Heinä 24, 2013 1:17 pm | |
| * "niin mäki susta" ichi sanoi toisen huulia vasten jatkaen yhä suudelmaa ja kietoi itsekkin käsiään riniin -?- ja veti tuota samalla hellästi syliinsä sitten -?- vaihtaen suudelman kielariksi -?-* | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ke Heinä 24, 2013 1:01 pm | |
| * Rin katsoi miestä ja tunsi sitten tuon huulet omillaan. Toisen alotettua suudelma, tyttö vastasi siihen ja kietoi kätensä miehen ympärille -?-. #Onko tää totta vaiku unta?# hän mietti, ei ollut varma asiasta. "Ichi.. Mä tykkään susta paljon" Rin kuiskasi toisen huulia vasten ja jatkoi suudelmaa -?-.* | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ke Heinä 24, 2013 12:47 pm | |
| * ichi tapitti riniä ja hymyili tuntiesssaan tuon posken omalla poskellaan ja hymyili tuolle ja painoi huulensa rinin huulia vasten -?- aloittaen suudelman -?- antaen sillä vastauksen rinille tuon kysymyksestä että kuinka paljon ikhi tykkää hänestä * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ke Heinä 24, 2013 4:54 am | |
| * Toinen kantoi tytön laukun luokse ja istahti tytön viereen. "En. Ellei jostain läydy venettä tai jotain lauttaa. Tuskin me jaksettais uidakkaan pois täältä" Rin vastasi Ichille samalla kun katsoi tuota. Hän ei oikein tiennyt mitä tekisi, ei pystynyt kävelee eikä jalkansa takia voinut tehdä oikein mitään muutakaan. Tyttö tapitti miestä vihreillä silmillään, nosti käden Ichin poskelle ja alkoi silittämään toista -?-. "Kuinka paljon sä must tykkäät?" hän kysyi toiselta hieman hymyillen. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ke Heinä 24, 2013 4:46 am | |
| •ichi tapitti siinä riniä ja nyökkäsi"okei ja juu" ichi sanoi kantaen riniä tytön laukun luo-?- ja istahti siinä sitten rinin viereen-?- ja tapitti tuota siinä hissuksiin"keksiks sä mitään millä pääsis täält saarest pois?" ichi kysäisi katsoen riniä • | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ke Heinä 24, 2013 4:25 am | |
| * Tyttö katsoi Ichtacaa ja oli hiljaan samalla kun kuunteli mitä mies sanoi. "Ei. Halusin vaan vastauksia kysymyksiini" Rin vastasi miehelle ja mietti samalla #Nora lähti. Se rakastaa Ichii mut mä tulin niitten väliin kait, varmaankin Noran mielestä tulin heidän väliin..# Hän katsoi miestä ja kysäsi "Voitko viedä mut takas mun tavaroitten luokse?" * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ke Heinä 24, 2013 3:08 am | |
| •" se sanoi rakastavansa mua, en tiiä oikee mikse sit lähti.. Ja susta tykkään" ichi vastasi tapittarn riniä pitiks mun autyaa sua jossain ku kutsuit?" ichi kysyi tapittaen riniä siinä sinisillä silmillään • | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ke Heinä 24, 2013 3:08 am | |
| •" se sanoi rakastavansa mua, en tiiä oikee mikse sit lähti.. Ja susta tykkään" ichi vastasi tapittarn riniä pitiks mun autyaa sua jossain ku kutsuit?" ichi kysyi tapittaen riniä siinä sinisillä silmillään • | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ke Heinä 24, 2013 2:56 am | |
| * Rin katsoi miestä kun tuo tuli hänen luokseen ja nappasi hänet syliinsä. "Miks Nora lähti? Okei tiiän et saatoin olla hieman ilkee sille mut sellasta se elämä on. Kummasta sä pidät enemmän musta vaiko Norasta?" tyttö kysäsi Ichiltä, halusi tietää nimittäin jos toinen pitäisi toisesta tytöstä enemmän ei uskoisi et heillä kahdel vois olla mitään, olihan Rin jonkun verran mustasukkainen. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ke Heinä 24, 2013 2:40 am | |
| •ichi. Makoili hietikollla ja katsoi siinä taivaalle ja nousi istumaaan katsoen riniä hieman naurahtaen toisen rapu kävelylle"mitä rin?" ichi kysäisi ja meni rinin luo tuon napaten syliinsä siinä-?- ja tapitti riniä • | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ke Heinä 24, 2013 1:56 am | |
| * Tyttö kääntyi katsomaan Elliotia ja Minorua. Hänellä oli huono omatunto siitä et Nora oli lähtenyt, olisi halunnut pyytää anteeksi käyttäytymistään. #Minneköhän se tyttö lähti? Toivottavasti saan joskus pyydettyy anteeks...# Rin ajatteli ja lähti sillein hienosti kävelemään käsillä ja terveellä jalallaan vähän niinkuin rapukävelyy laivalle päin. "Ichii?" hän kysäsi. * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 2:44 pm | |
| * ichi istahti hietikolle ja kävi siitä sitten makaamaan ja tapitti taivasta mumisten kunnes meni katsomaan laivaan irtoneita osia joita voisi koota yhteen ja rakentaa lautan jos ne pysyisivät pinnal ,muttei herra vielä löytänyt sopivaa laivan palasta.
Minoru naureskeli kun elliot hypytti häntä " elliot kulta" poika sanoi hymyillen ja vei kätensä miehen poskelle -?- ja tuota tapitti siinä ruskeilla silmillään hieman pää kallellaan * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 2:40 pm | |
| * Rin käänsi katseensa Ichiin. #(monia kirosanoja) miks se ei vaan voi kuunnella? painukoot kuuseen sit...# hän ajatteli. "Just" tyttö sai sanotuksi kun mies oli sanonut ettei Nora varmaankaan palaa takaisin. Rin kääntyi katsomaan merta, ei voinut oikein muutakaan tehdä samalla miettien kaikenlaista. * | |
|
| |
Niiskuneitixx Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 953 Join date : 05.05.2013 Ikä : 29
Hahmosivu Hahmot: Kaspar , Elliot , Nora
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 2:34 pm | |
| * ' no luulit väärin, ja niin luulin minäkin ' tyttö sanoi ennenkuin poistui kokonaan kuulo etäisyydestä, nuo ei siis voisi enää huutaa tytön perään, elleivät menisi lähemmäksi. Jälkimmäisillä sanoilla Nora tarkoitti sitä, että hän oli luullut, et Ichi oli jollain tasolla kiinnostunut hänestä, mutta oli ilmeisesti väärässä. *
Elliot jatkoi Minorun hyppyyttelemistä siinä. Hän ei ollut paljoa seurannut tuota tilannetta * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 2:27 pm | |
| * " hei nora , mistä mä oisin sen tienny että rakastat mua? mä luulin et sä tykkäät tuosta elliotista.... ja hei et tee mitään ittelles, on niitä parempiakin miehiä kuin minä... joku sun arvoises" ichi huusi noran perään ja huokaisi kuinka vaikeaa olikaan tyydyttää toisia.. ja katsoi riniin " ei se varmaa tuu enää takas.." ichi sanoi ja katsoi noran suuuntaan
Minoru hymyili elliotille pomppien miehen sylissä ja naureskeli siinä miehen ryhtyessä mukaan leikkiin, heh minoru vaikuttaa jotenkin pieneltä lemmikki apinalta elliotin sylissä leikkiessä * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 2:18 pm | |
| * Rin katsoi miehen perään kun Ichi lähti Noran luokse. #Toivottavasti se tulee tänne..# hän ajatteli tai oikeastaan toivoi. Tyttö katsoi Minorua ja Elliotia, naurahti hieman noille, nuo nimittäin näyttivät hieman huvittavilta siinä. Rin ei alkanut kiusoittelemaan Elliotia, ei tällä kertaa. * | |
|
| |
Niiskuneitixx Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 953 Join date : 05.05.2013 Ikä : 29
Hahmosivu Hahmot: Kaspar , Elliot , Nora
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 2:13 pm | |
| * Vihdoin Nora pysähtyi, hieman vastentahtoisesti tosin. Hän puhui selkä mieheen päin, ettei tuo näkisi hänen kasvojaan. ' Et koskaan usko kuinka kovasti minua satutit Ichi. Ehdin juuri rakastumaan sinuun ja sitten jätit minut rinin takia. Se särki sydemmeni en koskaan tokene tästä, en kestä olla teidän lähellänne. Mene takaisin ja sano rinille ettei mitkään sanat enää auta, mun matka päättyy tähän.' Nora sanoi hiljaa, hieman tärisevällä äänellä, lähtien sitten jatkamaan matkaansa-?- *
Elliot ei voinut olla naurahtamatta Minorulle, tuo kun oli niin hassu. Pojan alkaessa pomppimaan hänen sylissään, Elliot jousti jalkojaan tahdissa mukana * | |
|
| |
miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 2:03 pm | |
| * " miks mä? ei se mua kumminkaa kuutele.." ichisanoi ja nousi ylös "no okei kerran yritän, puhua sille " ichi sanoi ja katsoi riniä mennen noran perään "nora! Rinillä on sulle kotain tärkeetä asiaa ,että mee edes kuuntelee mitä se sanoo, ja anteeks ku oon tälläne idiootti aina välillä.." ichi sanoi katsoen noraa
Minoru kutitteli yhä elliotia ja tunki päänsä miehen paidan alle -?- ja pian poika katsoi paidan alta ellliota -?- pojan pää kun näkyi kaula aukon alapuolella ,pian poika otti pois päänsä miehen paidan alta ja alkoi hieman pomppimaan miehen sylissä -?- ja tapitti miestä, haluten tehdä jotain kivaa* | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 1:55 pm | |
| * "Idiootti.." Rin sanoi, tarkoittaen toista tyttöä. Hän kääntyi katsomaan Ichiä, vilkaisi Noran perään. "Voitko sä hakee ton idiootin ku ei se puhetta taida ymmärtää? Pleasi Ichi" Catherine pyysi ihciltä ja toivoi et mies hakisi Noran takaisin. #Sen oma ongelma jos ei haluu anteeksipyyntöä kuulla..# hän ajatteli. * | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: the unknown | |
| |
|
| |
| the unknown | |
|