Joutsenlammen toinen sivusto !! --> http://joutsenlampixx.webs.com/ |
|
| the unknown | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
miciosama Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1076 Join date : 13.05.2013 Ikä : 31
Hahmosivu Hahmot: 5
| Aihe: the unknown Ke Heinä 17, 2013 10:54 am | |
| First topic message reminder :
THE UNKNOWN
15-19 vuotiaaat nuoret ovat lähteneet yhdessä leirikoulu opettajiensa kanssa Marmaras nimiselle saarelle amerikassa jossa viettäisivät leirikouluansa , mutta kuinka ollakkaan jotenkin laivaaa ohjannut kapteeni oli eksynyt kurssista sankan sumun tullessa ylle, kaiken lisäksi laivan moottorit alkoivat pitää autoa ääntä, ja jossain vaiheessa laiva rysähti karille tai no oikeastaan jonkin moiseen saareen, matkustajille ei onneksi käynyt pahempaa kuin joitakin naarmuja ruhjeita mitä pystyy omin konstin hoitamaan, laivan kapteeni pahoitteli tapahtunutta ja yritti saada laivaa kuntoon mutta turhaan laivan etunokassa oli iso ammottava reikä sillä osuihan laiva isoon kiven murikkaan.
Nuoret ovat varmasti ihmeissäänn ja hädissään kuten myös jotkut aikuiset, mutta leirikoulu opettajat yrittävät rauhoitella kaikkia ja sanoivat että he menisivät kotia heti kuin vain pääsevät , ja miten pääsevät jos kännykän kenttä ei toimi eikä pystyisi soittamaan apua? , no siitähän alkaa suuri seikkailu opiskelijoiden alkaessa kukin etsimään jonkinlaista yö sijaa ja turva paikkaa, onni mukana että heillä on jokin verran ruokaa ja juomaa matkassa . opiskelijat ja opettajat kokoontuvat aina välillä yhteen antaessaan tietoja ja puhuessa miten selviävät saarella ynm ja että olisivat varovaisia sillä koskaan ei tiedä mitä tällä todella isolla saarella on jonneka voi eksyä vaikka ikuisiksi ajoiksi jos niin huono tuuri on, kukaan ei tiedä että saarella on alkuasukas ihmisiä joidenka klaanin nimi on Ojibwat , mitenkä opettajat ja opiskelijat suhtautuvat alku asukkaisiin entäs alkuperäiset asukkaat itse tuntemattomiin heidän kaltaisiin olentoihin? jos näkevät toisensa , miten he selviytyvät tuntemattomassa suuressa saaressa eläinten ja alkuasukkaiden keskellä ja vieläpä kun veneellä taikka uimalla ei pääse saarelta pois sillä saari on hyvin kaukana, sekä saarta ympäröi suuri meri , no kaikki näkee roolipelaamalla! : )
Opettajat (20- 40 v): Ichtaca Yuudain ,Elliot
Opiskelijat (15-19 v):Chatarine, Nadja,Nora
Ympäristö: - paljon erinlaisia kasveja tuntemattomia kuin joitain tuttujakin -hedelmä puita sekä pikkusia sekä keskikokosia lampeja joista saisi hyvää pesu vettä , vesiputous -luolia ,sekä kauempana metsän pimennossa alku asukkaiden niin sanotusti oma ”kylä” puumajoineen, tiipiineen - erilaisia eläimiä kuten karhuja, peuroja, lintuja, kaloja hyönteisiä , matelioita sekä hirviä, kaneja muita pikkunisäkkäitä -mielikuvitusta kehiin ympäristöön Mutta pysytään realistisina!!
Ruuansaanti luonnosta: -Metsästämällä eläimiä kuin hyönteisiä ja matelijoita, toukkia ja meren eläviä - marjat sekä hedelmät -kasvit
Ojibwat klaani
Päälikkö: Päällikön vaimo: Lapset:Minoru Serkut:
Ojibwat klaanin aseet:
- keihääät - kivet - puun köynnökset - erinlaiset eläin ansat, omat kädet
vaatetus :
naisilla jokin eläin nahasta tehdyt kaistaleet jotka peittää heidän kriittiset paikat miehet ovat puoli alastomia eläinnahka lanne vaatteissa
SÄÄNNÖT :
- aloita rooli mitä hahmosi tuumaa jumittuessaan tuntemattomalle saarellle -EI parin sanan/ yhden rivin rooleja ,Mielellään piiitkiä rooleja mutta miel 200 merkin rooleja -Ympäristöön mielikuvitusta kunhan ei ole pinkkiä lentäviä poneja , EI magiaa taikka fantasiaa,Pysytään realistisina -EI autohittausta ilman -?- merkkejä -EI tapeta toisten hahmoja ilman tapettavan hahmon roolipelaajan lupaa - Draamaa,rakkautta ynm mukaan -normi rope säännöt!
COPYT
rope:miciosama Idea:miciosama & Justlive Tekstit: miciosama
Viimeinen muokkaaja, miciosama pvm Ke Heinä 17, 2013 12:22 pm, muokattu 3 kertaa | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Niiskuneitixx Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 953 Join date : 05.05.2013 Ikä : 29
Hahmosivu Hahmot: Kaspar , Elliot , Nora
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 1:50 pm | |
| * Nora ei pysähtynyt huudoista huolimatta. Hän jatkoi matkaansa, luvaten samalla itselleen ettei palaisi enää takaisin. Hänellä oli paha mieli ja järkeili, että olisi parempi jos häntä ei olisi. Olihan se hänen syytään, että Minoru oli satuttanut itsensä.
Elliot virnisti, kun tunsi pojan käden paitansa alla, ei kuitenkaan estellyt tuota siinä * | |
| | | miciosama Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 1:44 pm | |
| * " välitämpäs!" ichi huudahti " en minäkään voi kaikkia tyydyttää!" ichi huudahti norallle ja mutisi katsoen riniä ja katsoi tuon perään ja huokaisi istahtaen maahan mumisten.
Minoru tapitti elliotia " elliot elliot" poika sanoi ja vei kätensä miehen paidan allle kutittaen hieman miestä vatsasta -?-* | |
| | | Justlive Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1546 Join date : 13.05.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Sipoo
Hahmosivu Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 1:33 pm | |
| * "Aiku kiusasin muita?" Rin kysäsi mieheltä eikä voinut olla naurahtamatta kun toinen sanoi et hän olikin ihan kiva tipunen. Tyttö antoi Ichin auttaa hänet ylös, hymyili miehelle ja vastasi "Ehkä. Jotenkin.. Emmä oo ihan varma." Rin ei ollut varma pystyisikö kävelemään. Hän käänsi katseensa Noraan ja kuunteli tuon raivoamista, ei ollut ennen nähnyt tyttöä noin vihaisena ja loukkaantuneena. Catherine oli juuri lähtemässä toisen tytön perään mutta kaatuikin siihen maahan, kipeä jalka ei kestänyt astumista, alkoi kiroilemaan siinä. "Hei idiootti! Mul on sulle asiaa et voitko oottaa" hän huusi Noralle yrittäen samalla päästä seisomaan mutta turhaan. * | |
| | | Niiskuneitixx Aktiivisuus
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 1:26 pm | |
| * Elliot virnisti hieman ja tapitti Minorua, oli ollut niin huolissaan tuosta, ettei ollut edes huomannut et tuolta puuttui se lannevaate, nyt mies muuttui hieman punaiseksi siinä. Nora kuuli Rinin ja Ichin äänet takanaan. Häntä suututti ja Ichin kysyessä oliko hänellä kaikki hyvin, tyttö käännähti nopeasti ympäri, katsoen suoraan miestä silmiin. Hän ei välittänyt kyyneleistä. ' Mitä sä muka siitä välität !? Olisitte vain jättäny mut sille karhulle niin en olisi teidän riesananne nyt !! Mä oon vain ihminen, jota voi hyväksikäyttää ja liikutella miten haluaa !! Jättäkää mut rauhaan !! ' tyttö huudahti ja lähti kävelemään rantaa pitkin. Kukaan noista ei ollut koskaan nähnyt tyttöä niin vihaisena ja loukkaantuneena-?- Nora hieman limppas toista jalkaansa, mutta ei välittänyt siitä pirun jalasta * | |
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 1:15 pm | |
| * " olit alussa aika ärsyttävä jotenki.." ichi sanoi rinille " muttta ootkin ihan kiva tipunen" ichi sanoi tapittaen riniä ja auttoi tuon ylös -?- "pystyks ees käveleen kunnol , entä sä onko kaikki hyvi?" ichi kysyi noralta ja riniltä siinä
Minoru katsoi ellioti ja vei kätensä miehen ympärille -?- ja tapitti miestä ,eikä poika huomannut ettei tällä ollut lanne vaatettaaaan,se kun oli tippunut jossain vaiheessa varmaanki silloin karhun hyökkäyksessä, siinä poika istui nakuna miehen sylissä -?-* | |
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1546 Join date : 13.05.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Sipoo
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 1:11 pm | |
| * Tyttö katsoi kun Ichi alkoi hoitamaan hänen haavaansa, oli hiljaan ja kuunteli mitä toinen kuiskasi. "Millä tavalla mä muka oisin ollu paha? Pidätkö sä muka must oikeesti? Entä Nora?" Rin kysyi kuiskaten mieheltä. Toinen hoiti valmiiksi hänen jalkaa. #En taida ikinä ymmärtää jätkii..# tyttö ajatteli, vilkaisi Noraan ja ihmetteli ehkä hieman tuon käytöstä. "Voitko auttaa mut ylös?" Catherine kysäsi Ichiltä, hän aikoi mennä pyytämään anteeksi käytöstään Noralta vaikka luultavasti katuisi sitä myöhemmin. * | |
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 1:04 pm | |
| * Elliot tapitti Minorua takaisin tummilla silmillään. Nora seisoi hiljaa paikallaan, selin noihin kaikkiin, antoi kyyneliensä valua poskillaan, ei halunnut kenenkään näkevän niitä, joten ei liikahtanutkaan paikaltaan. # Mun pitäis olla jo tottunut tähän, aina sama juttu. Ensin ne sanio välittävänsä, mutta sitten jättävät jonkun toisen tytön takia. Jos mä uisin tarpeeksi syvälle merellä niin voisin väsyä ja hukkua... ei en voi tehdä niin. Eikö Ichi huomaa kuinka ilkee Rin on mua kohtaan ? Sillä ei oo mitään syytä olla mulle tommone, se sai ton itelleen, mun se täs pitäis vihoitella sille, mut en vihoittele... koska olen idiootti. Mitä hemmettiä mä voin oikein tehdä ?? #* | |
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 12:51 pm | |
| * Minoru tapitti noraa ja elliota siinä ja katsahti käteensä jossa oli side-?- ja katsoi noraa ja nyölläsi tuolle, kiitokseksi ja katsoi sitten elliota siinä ruskeilla silmillään .
ichi tapitti riniä ja alkoi hoitamaan tuon jalkaaa siinä -?- "oot söpö, ja pidän susta, etsä ookkaa nii paha ku aluks luulin.." ichi kuiski rinille ja tapitti tuota hoitaen valmiiiksi tuon jalkaa -?- ja katsoi ympärilleen rapsuttaen päätään * | |
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 12:44 pm | |
| * Rin katsoi kun Ichi tuli hänen luokseen. "Miks sä suutelit mua? Ei syyks kelpaa et oon söpö" hän kysäsi mieheltä, mulkaisi Noraa nopeasti mutta tapitti sit Ichiä. Tyttö kuunteli mitä toinen kysyi ja vastasi tuolle "Kyl sä saat hoitaa mun jalkaa jos haluut." #Taidan olla mustasukkainen Ichistä...# Rin ajatteli, nautti silloin alussa et sai kiusattuu Elliotia, toisaalta tyttö ei halunnut olla Noralle töykeä mutta ei tiennyt oikein miksi oli töykeä tuolle toiselle tytölle. * | |
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 12:38 pm | |
| * Elliot piti Minorusta kiinni sen aikaa kun Nora hoiti haavaa kuntoon. Tyttöä hieman loukkas Rinin töykes, mutta ei kuitenkaan sanonut mitään. Hän nieli pintaan pyrkivät kyyneleet, kun tunsi itsensä hylätyksi. ' noin, Elliot pidä huoli, että hän lepuuttaa kettään ' tyttö sanoi ja palautti ylimääräiset tavarat Ichin ensiapulaukkuun. Nora vilkaisi Rinin ja Ichin puoleen nopeasti. # Eihän minusta alunperinkään tykännyt, ei olisi muuten jättänyt heti pienen väärin käsityksen takia. Kurjaa, että hänen piti käyttää minua sillä tavalla hyväksi # tyttö ajatteli loukkaantuneena. Hän käveli lähemmäs laivaa, jääden sen eteen seisomaan kädet puuskassa ja vain tapittaen sitä laivaa siinä. # Ärsyttävää, että Rin on minulle niin töykee.. kaimki taitaa vihata mua. Kunpa se karhu olis tappanu mut niin en olisi mikään hemmetin riesa noille # * | |
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 12:02 pm | |
| * minoru tapitti elliota ja muita ja katsoi noraan joka tuli puhdistamaan tämän haavaa poika katsoi ihmeissään ja irvisti aineen kirvellesssä kättä mutta yrittäen pysyä kiltisti siinä joten tapitti ellliotia , ignooraten kivun sillain.
ichi rapsutti pääätään ja katsoi noraan ja siitä sitten muihin ja riniin mennen rinin luo -?- "oot söpö" ichi sanoi tapittaen riniä " hoidanko mä sun jalkas vai?" ichi kysyi katsoen riniä siinä* | |
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 11:56 am | |
| * Rin katsoi Ichiä kun mies kaivoi laukustaan ensiapulaukkua. "Hyvin. Ei sun ainakaan tartte tehä mun jalalle mitään" hän vastasi Noralle hieman töykeästi samalla kun katsoi tuota mutta käänsi sitten katseensa Ichiin ja Ichistä hiekkaan. "Ichi mitä sä tarkotit sil suudelmal?" tyttö kysäsi mieheltä, oli nostanut katseensa tuohon. * | |
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 11:47 am | |
| * Elliot tapitti Minorua ja hymyili tuolle, katsoen sitä haavaa huolestuneen näköisenä ja toivoi, että Nora tulisi pian hoitamaan sen kuntoon. ' Joo mä oon, anteeksi jos huolestutin teidät, en tee niin enää ' Nora sanoi. Hän meni Ichin luokse, katsoen sitä ensiapulaukkua. Hän vilkaisi Rinin jalan suuntaan ' Miten Rinin jalka ? pitääkö sille tehdä jotain ? ' hän kysäsi tuolta ja otti sitten tarpeelliset välineet mukaansa-?- Ja meni Minorun luokse, hoitamaan tuon kättä-?- | |
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 11:20 am | |
| * minoru tapitti elliotia ja pussasi tuota kiitokseksi huulille -?- ja tapitti elliotia ja sitten muita pitäen tervettä kättään elliotin niskalla -?- ja kipeaa kättään sylissään ja ynisi hieman kun haavaan sattui.
Ichi lähti rannalle noran kanssa " oo varovaisempi ens kerralla,ei kannata mennä yksin harhailee minnekkää..." ichi sanoi ja meni rannallle hietikolle istumaan laukkunsa luo ja kaivoi sen ensi apulaukun esille ja laski sen maahan * | |
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 11:10 am | |
| * Rin kääntyi katsomaan metsään ja huomasi kun muut tulivat rannalle -?-. "Te tulitte. Saitte nähtävästi ton yhenkin pelastettua.." hän sanoi. #Onkohan Ichin ja ton yhen välillä jotain? Toivottavasti ei" tyttö mietti. * | |
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 11:04 am | |
| * Nora lähti siis Ichin kanssa sinne rannalle päin. Nora oli varma, että oli menettänyt Ichin Rinille ja soimasi itseään. # Voi hitsi, menetin sen, noh omapa oli mokana # tyttö ajatteli ja pudisti sitten ajatukset pois päästään, yrittäen keskittyä muihin asioihin. Sillä aikaa Elliot tapitti Minorua ja nosti tuon varovasti syliinsä. Hän lähti sitten kulkemaan tuon osoittamaan suuntaan, hee saapuivat vähän muita jäljessä rannalle ja Elliot jätti Minorun istumaan hietikolle, lähtien etsimään sitä ensiapu laukkua * | |
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 10:54 am | |
| * " okei okei on mulla ja katokki ettei toi muukalainen syö mun tavaroita, tosin oma vika jos tukehtuu niihin.." ichi sanoi lähtien noran kanssa rannnalle päin seuraten heidän jalan jälkiä sillä olihan ruohikot ynm tallautunut klinttaan jättäen jalan jäljet tavallaan maahan -?-
minoru katsoi elliotia ja pyysi tuon ottavan tämän syliin -?- ja minou näytti sormellaan missä päin ranta on -?-* | |
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 10:35 am | |
| * Rin tapitti vetää samalla kun oli hiljaan. Hän toivoi et toiset tulisivat takaisin. #Onkohan Ichille käynyt jotain? Onkohan se Nora elossa? En pidä siit tytöstä yhtään...# tyttö ajatteli. * | |
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 10:32 am | |
| * Elliot tuki Minorua ja katsoi tuon haavaa ' ei hätää ' hän sanoi tuolle ja katsoi sitten muihin ' se pitää hoitaa äkkiä ennenkuin tulehtuu ' hän totesi ja yritti miettiä nopeasti mitä tehdä. ' Ichi, sullahan oli joku ensiapu-laukku, vai millä sä hoidit sen rinin jalan ? ' Nora katsoi noita ja mietti hetken ' mä oon käyny ensiapu-kurssin.. ' hän sanoi tuumalainen ja katsoi sitten Ichiin ' Ei ole selityksi, oon ihan oikeasti tosi pahoillani ja en mä Elliotista välitä, susta mä välitän, mut.. no siis.. ' tyttö jätti lauseen kesken ja kääntyi rantaan päin ' Meidän pitäisi varmaan palata ja toi Minorun käsi pitää saada kuntoon ' hän mietti ja katsoi noita, että tuleeko nuo * | |
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 7:25 am | |
| * minoru katsoi elliota joka tuli tän luo ja nousi pitäen tukea elliotista -?- ja katsoi miestä ja sitten haavaansa irvistäeeen ja yritti toisella kädellään elehtiä että käteen sattuu paljon.
ichi katsoi minorua # hullu mikä hullu...no ei oo mun vikä jos tuo kakara heittää veivinsä leikkiessään sankaria..# ichi mietti ja katsoi noraaan " hmm.. ettei oo vaan selityksiä? oletko oikeesti paholla?" ichi kysäisi noralta " kuka sano etten slle puhuis?" ichi kysäisi "pitää nyt kattoo.. en osaa snaoo mtn.." ichi sanoi rapsuttaen päätään * | |
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 6:20 am | |
| * Rin istui hiljaan siinä rannalla ja tapitti vettä miettien samalla Ichiä. #Jos Nora palaa Ichi varmaan alkaa olemaan sen kaa... Nora saa aina kaiken..# hän ajatteli ja tunsi alkoi tulla vihaiseksi. Tytön tekisi miele heitellä tavaroita mutta ei heittänyt kuitenkaan. "Haluun pois täältä..." Rin sanoi hiiren hiljaan itsekseen. * | |
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 5:40 am | |
| * Heti kun Minoru oli hypännyt karhun selkään, Nora nousi hieman ja juoksi nopeasti Elliotin ja Ichin taakse turvaan-?- Hän tarrautui automaattisesti Ichin käsivarresta kiinni, mutta päästi otteensa nopeasti irti, katsoen maahan ' Anteeksi Ichi, mä taisin silloin loukata sun tunteitas, ei mun ollu tarkoitus Elliotia huulille pussata, vaan poskelle, kiitokseks, mutku se liikautti just päätään .. ' tyttö selitti punastuen. Hänellä oli ikävä Ichiä, mutta ei uskonut tuon enää leppyvän hänelle ' Mut juu, mä ymmärrän jos et haluu enää edes puhuu mulle ' hän jatkoi hiljaa ja katsoi karhua ja Minorua, tietämättä mitä heidän pitäisi nyt tehdä. ' Minorua pitää auttaa, se vuotaa verta ' hän sanoi ja Elliot meni Minorun luokse siinä sitten-?- Katsoen tuon vuotavaa kättä-?- * | |
| Aihe: Vs: the unknown Ti Heinä 23, 2013 2:01 am | |
| • minoru katsoi siitä elliotia,ichia ja sitten sitä karhua. Ja hiipi lähemmäs. Karhua ja hyppäsi karhun selkään iskemällä keihään karhun selkään-?- ja minoruviittoi miehiä ottamaan noran turvaan-?- ja minoru itse heilui. Karhun selässsä pysyäkseen kyydissä. Karhun ärjyessä vihaisesti ja jossain vaiheessa. Minoru lennähti maahan saaden karhun kynsistä kolme arpea olkavarteebsa ja huudahti kivusta. Ja nousi hiljalleen seisomaan mätkähtäen takas maahan ja pian. Kokeneemmat karhun kaatajat tuli hätiin-?- eli minorun sukulaiset ,minoeu piti kättää toisella kädellään tyhredyttääkseen. Verta vuotavan kätensä ja siinä katsoi että elliot ja muut olisivat turvassa -?-• | |
| Aihe: Vs: the unknown Ma Heinä 22, 2013 4:17 am | |
| * Rin katsoi Ichtacaa kun mies puhui. Hän tunsi toisen huulet omillaan ja pian toinen suuteli häntä pitkään, tyttö vastasi siihen suudelmaan. Rin katsoi toisen perään kun tuo lähti juoksemaan Elliotin ja Minorun perään, eikä ollut varma tapahtuiko se äskeinen ihan oikeasti vaiko eikö. #Ichi... suuteli mua... Miksi?# tyttö ajatteli ihmeissään, ei ollut odottanut toiselta mitään tuollaista. Hän käänsi katseensa Nadiaan mutta pian katsoikin vettä ja ajatteli äskeistä samalla toivoen ettei muille sattuisi mitään. * | |
| Aihe: Vs: the unknown Ma Heinä 22, 2013 1:24 am | |
| / Welcome ;D Kierros on tähän mennessä mennyt : Mici , Niisku ja Justus , sitten voisit tulla sinä ? :3
* Elliot vilkaisi vielä kerran taakseen ja yritti sitten paikantaa parhaansa mukaan äänen lähteen. Jonkun ajan kuluttua he tulivat kohteeseen-?- Heitä lähempänä oli iso karhu-?- joka ei ollut vielä huomannut heitä. Ihan karhun jalkojen juuressa oli Nora kyyristyneenä, kädet päänsä suojana. Tyttö tärisi pelosta ja oli sulkenut silmänä. * | |
| | | Ladide Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 67 Join date : 16.07.2013 Ikä : 23 Paikkakunta : Pudasjärvi, Kipinä
| Aihe: Vs: the unknown Su Heinä 21, 2013 1:27 pm | |
| / Voisin tulla Charlotella tännekkin :'D | |
| Aihe: Vs: the unknown Su Heinä 21, 2013 12:48 pm | |
| * Minoru lähti juoksemaan elliotin perässä ja poika sohi kaikki esteet pois tieltä saavuttaakseen äänen lähteen paikan, ensimmäistä kertaa poika metsästää jotain itseään isompaa, sillä on tottunut vain kaloihin,jäniksiin ja peuroja metsästämään muttei ole tottunut nniitä suurempia metsästämään muttta kerta se ensimmäinenkin. Ichi katsoi riniin " rin tuun kohta takas , meen kattoon mitä tuolla on " ichi sanoi painaen huulensa rinin huulille-?- ja suuteli tuota pitkään -?- kunnes lähti juoksemaan minorun ja elliotin perään " joo joo seurataan seurataan ei tartte huutaa kumminkaa" ichi huudahti elliotille * | |
| Aihe: Vs: the unknown Su Heinä 21, 2013 12:12 pm | |
| * Rin nyökkäsi Ichille kun mies sanoi et häipyisivät heti kun tytön jalka ois parempi. Kuullessaan Elliotin puhuvan et tytön pitäisi jäädä rannalle Nadian kanssa, Rin sanoi "Emmä mitään lapsenlikkaa tartte ja ihan hyvin pärjään yksinkin rannalla." Hän ei halunnut jäädä kahdestaan rannalle toisen tytön kanssa. * | |
| Aihe: Vs: the unknown Su Heinä 21, 2013 12:07 pm | |
| * Elliot mulkoili Riniä ja Ichiä, kuullessaan huudon ja Minorun ponkaistessa ylös seisomaan, ei mies jäänyt miettimään mitä heidän pitäisi tehdä ' alkakaa tulla !! ' hän huudahti ja juoksi sitten metsän reunalle, kääntyen katsomaan Ichiin. Nadia ja Rin voivat jäädä rannalle, koska Rinin jalka on tohjona eikä häntä voi jättää yksin. Ichi, ala tulla ' Elliot sanoi, näyttäen määrätietoiselta * | |
| Aihe: Vs: the unknown Su Heinä 21, 2013 12:00 pm | |
| * ichi naurahti elliotille " kyllä mä keinon keksin, mut sitä sulle ainakaan kerro" ichi sanoi katsoen riniin "rin het ku jalkas on parempi me häivytään täältä saaresta" ichi sanoi antaen elliotin vain huudellasiinä vaivautumatta välittämään elliotista,pian kuullen huutoa " ei hemmetti, pitäskö meidä mennä kattomaan vai mitä meidän pitäs tehä?Q ichi kysyi katsoen sitten riniin . minoru katsoi elliota tuon nostaessa tämän pois sylistä ja pian poika nousi ylös nopsaa ja otti keihään sä ylös ja osoitti metsää keihäällään yrittäen sanoe että tuolla on jotain * | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: the unknown | |
| |
| | | | the unknown | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|