Kirjoittaja | Viesti |
---|
Justlive Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1546 Join date : 13.05.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Sipoo
Hahmosivu Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Pe Syys 27, 2013 1:48 pm | |
| * Tyttö tunsi vampyyrin käden liukuvan ylemmäs vartaloaan pitkin, käsi upposi tytön hiuksinn ja toinen vetikin tytön lähemmäksi itseään eikä tyttö vastustellut. Brunette tapitti toista vihreillä silmillään, sydän hakkasi nopeammin mutta hän ei kiinittänyt siihen huomiota kun oli keskittynyt katsomaan miestä. Prinssi oli vain parin sentin päästä Rinin kasvoista, Rin kuuli toisen kuiskauksen ja oli itse hiljaan kuin hiiri. Erin huomasi toisen silmistä rakkauden paistavan mutta ei kuitenkaan ollut aivan varma asiasta. Hän ei tiennyt mitä sanoa, ei tiennyt mitä tunsi koska ei tiennyt mikä se polttava tunne hänen sisällään oli. Tyttö nosti kättään vieden sen miehen poskelle -?- liutti sen toisen suun kohdalle -?- ja tunsi toisen kulmahampaat -?-. "Tää outo tunne.. se polttaa.. miksi? Haluan... Tää on vaahvempaa ku tykkääminen.." Catherine sanoi hiljaan melkein äänettömästi kun toista katsoi silmiin, välillä kuitenkin katse harhautui miehen suulle kun taas katsoi silmiin. * | |
|
| |
Niiskuneitixx Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 953 Join date : 05.05.2013 Ikä : 29
Hahmosivu Hahmot: Kaspar , Elliot , Nora
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Pe Syys 27, 2013 1:31 pm | |
| * Kaspar erotteli mielessään Erinin silmien eri sävyjä. Hän ei saanut katsettaan irti tuosta eikä edes halunnut saada. Vampyyri kuunteli mitä tuo sanoi ja samalla liutti kättään ylemmäs tuon vartaloa pitkin-?- kunnes upotti sen tytön hiuksien sekaan ja veti tuota hellästi lähemmäs itseään-?- ' Ei. Minä en pidä sinusta Erin vaan minä rakastan sinua ' Hän kuiskasi hiljaa, vain parin sentin päästä tuon kasvoista-?- Prinssin silmistä paistoi aito rakkaus jonka tyttö saattoikin niistä nähdä jos vain osasi tulkita sen. Vampyyrin hampaat oli ihan pikkasen esillä, mutta tälläkertaa se ei johtunut siitä, että hänellä olisi ollut jano, vaan yksinkertaisesti himosta jota sillä hetkellä tunsi Eriniä kohtaan * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1546 Join date : 13.05.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Sipoo
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Pe Syys 27, 2013 1:21 pm | |
| * Cat tunsi kun toinen kiristi otettaan pikkaisen tytön vyotäröltä. #Hän on ihana.. Mitä tapahtuu jos me riiidellään? Ei en haluu ajatella mitään tuollaista. Haluun keskittyy vain tähän hetkeen. Mikä tää on? Tää tunne..# tyttö ajatteli ja tunsi rinnassaan jotain lämmintä, se lämmin oli sisäpuolella eikä brunetella ollut siitä hajuakaan mikä voisi olla. Catherine tunsi kun Kaspar silitti hänen kylkiään, tyttö katsoi toista takas suoraan silmiin hieman punastuneena. Punastuminen johtui tunteesta mitä tyttö tunsi prinssiä kohtaan. "Mietin.. Sua. Meitä.. Outoa tunnetta mitä tunnen.." Erin vastasi kuiskaten lumoutuneena vampyyristä eikä saanut silmiään irti toisesta. * | |
|
| |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Pe Syys 27, 2013 1:06 pm | |
| * ' Niin ' Kaspar sanahti ja kiristi ihan pikkasen otettaan toisen vyötäröllä-?- Hän hieman yllättyi kun Erin syvensi suudelmaa ja muutti sen sitten kielariksi, mutta kuitenkin vastasi siihen, iloisena siitä, että tyttö ei pelännyt häntä, olihan hän kuitenkin vampyyri, eikä muuksi muuttuisi. Kaspar silitteli hitaasti Erinin kylkiä-?- Samalla kun katsoi tuota suoraan silmiin. Prinssi ei uskonut löytävänsä koskaan sellaista henkilöä jota rakastaa ja suojella.Sillä rakkautta se oli, ihminen ei vaan 'pitänyt' kenestäkään niin paljoa, se oli jotakin enemmän. ' Mitä mietit ? ' Vampyyri kuiskasi kysymyksen * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Pe Syys 27, 2013 12:56 pm | |
| * Brunette kuunteli mitä vampyyri sanoi. Hän huomasi kun prinssi kietoi kätensä löysästi tytön vyötärölle. "Nii muut eivät ottaisi mut me ottaisimme vakavasti seurustelumme vai?" tyttö kysäsi ja toinen vastasikin siihen suudelmaan varovaisesti. Erin syvensi sitä suudelmaa -?- ja muutti suudelman kielariksi -?-. Hän oli iloinen kun sai olla toisen kanssa. Tyttö kietoi kätensä prinssin ympärille -?- ja katsoi tuota. * | |
|
| |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Pe Syys 27, 2013 12:42 pm | |
| * ' Jaa'a senku kun tietäisi ' Kaspar sanoi muka mietteliäästi ja virnisti hieman leikkisästi. Hän kuunteli pää hieman taakseppäin nojautuen, mitä tyttö sanoi, nyökäten sitten mietteliäästi. ' Periaatteessa niin se menee ja en tiedä miten meille siinätapauksessa käy, ehkä meidän seurustelua ei oteta kovin vakavasti, en tiedä ' vampyyri kohautti olkiaan. Hän katsoi kuinka toinen tuli hänen luokseen ja istahti syliin. Kaspar kietoi kätensä löysästi Erinin vyötärölle-?- ' Minäkin pidän sinusta ' hän sanoi hellästi ja vastasi varovasti siihen suudelmaan-?- * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Pe Syys 27, 2013 12:33 pm | |
| * "Ei mua pelota et söisit mut yöllä koska en usko et söisit mua. Ethän sä syö mua jos oon kiltisti? Paitsit et mikä määritellään kilttinä olemiseksi?" Rin vastasi, hän vain mietti kävikö se varmasti toiselle mutta ei kysynyt mitään. Tyttö kuunteli mitä prinssi puhui ollen itse hiljaan ja katsoi tuota. "Mut mitä jos en haluu tulla prinsessaksi? Eli jos pysyn ihmisenä ni must ei tuu prinsessaa... Mut mitä meille tapahtuu jos en haluu prinsessaksi ja jos pysyn ihmisenää?" Erin kysyi koska halusi tietää. Hän ei ole oikeastaan ikinä haaveillut prinsessana olemisesta mikä saattoi olla hieman outoa kun yleensä tytöt halusivat olla prinsessoja. Brunette nousi sängyltä, käveli prinssin luokse ja meni tuon syliin istumaan -?-. "Mä pidän susta" Catherine sanoi Kasparille ja suuteli tuota varovaisesti -?-. * | |
|
| |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Pe Syys 27, 2013 12:22 pm | |
| * ' Mitä? Pelottaako että syön sut yöllä ? ' Kaspar kiusoitteli. He veivät tytön tavarat hänen huoneeseensa ja Erinin istuttua sängyn reunalle, Prinssi meni istumaan nojatuolille. Hän tapitti tyttöä hieman pää kallellaan ja hymyillen. ' Sinä sovit siihen, minun huoneeseeni. Tiedätkö, jos me jatkamme seurustelua niin sinusta tulee prinsessa.. ' hän sanoi mietteliäästi ja kuvitteli asiaa hetken aikaa mielessään. Kasparin kasvoilla oli hetken aikaa hieman hämmentynyt ilme. ' Ja se taas ei käy jos olet ihminen. ' hän sanoi kulmat kurtussa ja hieman huolestunut ilme kasvoillaan * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Pe Syys 27, 2013 12:13 pm | |
| * Tyttö kuunteli prinssiä. "Haluatko sä mut asumaan sun kanssa vai samaan huoneeseen?" hän kysäsi toiselta. Brunette ei oikein tiennyt mitä ajattelisi, haluaisi toisaalta asua miehen kanssa samassa huoneessa mutta ei oikein tiennyt. Erin nyökkäsi Kasparin viimeiseen kysymykseen kun he nousivat rappusia ylös. He saapuivat yläkertaan -?- ja he veivät tytön tavarat prinssin huoneeseen -?-. "Mitä sä haluaisit tehdä?" Catherine kysyi Kasparilta kun oli laskenut rinkkansa sohvan viereen ja oli itse mennyt sängyn reunalle istumaan tapittamaan toista hymyillen. Hänestä oli kivaa olla taas kartanossa, varsinkin kun sai olla prinssin kanssa. Tytölle oisi ollut ihan sama oisiko Kaspar prinssi vaiko eikö, tiesi vain et piti tuosta eikä halunnut menettää vampyyriä. * | |
|
| |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Pe Syys 27, 2013 12:00 pm | |
| * Kaspar katseli Eriniä sivusilmällä, kun he kävelivät sisälle kartanoon. ' Voit viedä tavarat entiseen huoneeseesi, ellet sitten halua asua minun kanssani samassa huoneessa ' Prinssi sanahti hymyillen ja iski vielä silmääkin. ' jaa'a.. mitäs sitä keksisi tehdä..noh, mietitään sitä kohta, viedään ensin nuo sinun tavarasi, käykö? ' Hän kysäisi samalla, kun he lähtivät nousemaan rappusia ylös-?- * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Pe Syys 27, 2013 11:50 am | |
| * Erin oli hiljaan samalla kun miestä kuunteli, katsoen tuota samalla. Hän nyökkäsi pienesti kun prinssi sanoi ettei tyttö jäisi koskaan kahdestaan Iltan kanssa. He saapuivat pian kartanolle, auton pysähdyttyä brunette nousi autosta ja kuunteli mitä toinen häneltä kysyi. "En oikeastaan tiedä. Olla sun kanssas" Rin vastasi hymyillen ja kysyi sitten "Mihin vien tavarani?" Hän otti takakontista rinkkansa, laittoi sen selkäänsä, laukku oli kädessä ja lähti vampyyrin kanssa sisälle -?-. "Onko sul mitään ehdotuksia mitä voitais tehdä?" tyttö kysäsi KAsparilta. * | |
|
| |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • To Syys 26, 2013 12:59 pm | |
| * ' Elenda on aina ollut mustasukkaista tyyppiä. mutta hänen täytyy ymmärtää, että vaikka hän onkin minun rakas siskoni, hän ei voi omistaa minua, minulla saa olla oma elämänikin ' Kaspar sanoi tiukalla äänellä. ' Ei siitä ole mitään vaivaa, että olet kartanossa minun luonani. Ei ainakaan pitäis olla. Mutta jokapaikasta löytyy aina joku musta hevonen joka luulee voivansa tehdä mitä haluaa. Enkä halua nyt pelotella, mutta ole varovainen Iltan seurassa, älä jää koskaan kahdestaan hänen kanssaan ' Prinssi varoitti ja katsoi lempeästi Eriniä. He saapuivat pian kartanolle (?) Ja Kaspar pysäköi auton tavanomaiselle paikalleen. ' Noniin perillä ollaan. Mitä haluaisit tehdä tänään? ' hän kysyi tytöltä noustessaan autosta * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • To Syys 26, 2013 12:48 pm | |
| * He istuutuivat autoon ja lähtivät ajamaan kartanolle päin. Rin oli laittanut rinkkansa takakonttiin ja laukun ottanut syliinsä pelkääjän paikalle. Hän kuunteli hiljaan prinssiä joka kertoi sisarruksistaan. "Miksi hän sanoi mulle et oisit kuollut? Hän ei taida pitää siitä et me ollaan yhdessä.." tyttö kysyi toiselta kun tuota katsoi. Brunette ei tiennyt mitä tekisi, miten muut mahtaisivat ajatella hänen ja prinssin suhteesta. "Ei kai oikeesti siit oo mitää vaivaa tai mitään et jään kartanoon sun luokses?" Catherine kysyi KAsparilta varovasti. * | |
|
| |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • To Syys 26, 2013 12:09 pm | |
| * Kaspar katseli Eriniä matkalla autolle. Hän mietti pärjäisikö tuon ystävä yksin, vaikkakaan ei ollut hänen asiansa huolehtia siitä.' Ei minulla ole mitään asiaa täällä, voidaan minunkin puolestani lähteä jo kartanolle.' Prinssi sanoi. He istuutuivat autoon(?) Ja lähtivät ajamaan sinne kartanolle päin(?) ' Meitä on yhteensä seitsemän. Viisi poikaa ja kaksi tyttöä. Vain joka neljäs voi periä kruunun. Itse olen sisaruksista neljäs. Vanhempia ovat veljeni Thomas, Richard ja siskoni Zelda. Nuorempia ovat siskoni Elenda ja veljeni Weron ja Cander. Vain siskoni Elenda on palannut, mutta ei halua asua kartanossa ' Kaspar kertoi tytölle. * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • To Syys 26, 2013 11:52 am | |
| * Sarah kuuli miehen mutinan mutta ei sanonut mitään.
Rin ei kuulut toisen mutinaa. Hän kuunteli mitä prinssi sanoi kun he palasivat autolle. "Ei mun oikeastaan tartte käydä kaupassa tai mitään. Mun puolest voidaan palata takas kartanolle" tyttö vastasi ja kysyi "Haluatko sä kiertää Lontoota tai jotain?" Brunette katsoi miestä pieni hymy kasvoillaan, samalla toivoi mielessään et Sarah oikeasti pärjäisi yksin, okei kyl tyttö tiesi ystävänsä pärjäävän. "Asuvatko sun sisarrukset nyt tuol kartanos vai? En nähnyt heitä viimeksi siellä siis silloin kymmenen kuukautta sitten" Catherine sanoi KAsparille. * | |
|
| |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • To Syys 26, 2013 9:46 am | |
| * ' Mä mieluummin vaikka kuolisin kun satuttaisin Eriniä ' Kaspar mutisi, niin, että ehkä Sarah kuuli sen(?) Mutta Erin ei. He lähtivät sitten sieltä huoneesta ja Kaspar piti aistinsa valppaana niinkuin aina. Tosin siihen ei näyttäisi olevan siinä tilanteessa mitään sen kummempaa syytä. ' Juuri siksi. Ja selevä, ymmärretty ' Prinssi vastasi tytölle ja virnisti hieman. He palasivat sinne autolle sitten-?- ' Haluatko kiertää Lontoossa vaiko palata takaisin kartanolla? ' Hän kysyi tuolta * / sekavaa tekstiä, sorry | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • To Syys 26, 2013 9:40 am | |
| * Catherine pakkasi tavaransa rinkkaan joka hänellä oli hotellihuoneessa, oli kyl huomannut kun Kaspari oli katsonut häntä kysyvästi mutta ei sanonut miehelle mitään. Saatuaan pakattu tytöt halasivat hyvästiksi. "Moikka!" Sarah sanoi toisille ja sanoi vielä prinssille "Oli kiva tavata. Varokin jos satutat Rinii jotenkin ni... Ei käy hyvin." Erin ja vampyyri lähtivät pois huoneesta -?-, tytöllä oli rinkka selässään sekä laukku kädessään. "Emmä voinut kirjottaa lapulle mitään et lähen ettimään kartanoa missä vietin muutaman päivän 10 kuukautta sitten. Vai miks sä katsoit mua kysyvästi?" Rin kysyi mieheltä kun Sarah ei ollut kuuloetäisyydellä. * | |
|
| |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ke Syys 25, 2013 7:49 am | |
| * ' öh joo, just, niin ' Kaspar sanoi hitaasti ja katsoi Eriniä kysyvästi hieman huvittunut ilme kasvoillaan. Hän nojasi rennosti seinään ja kuunteli noitten keskustelua. # Sarah on vähän samannäköinen kun toinen siskoistani # Prinssi ajatteli. Hänen mielestään oli aika uhkarohkeaa päästää toinen yksikseen matkustamaan, vaikkakin tuon seuraan liittyisi joku matkan varrella. Vampyyri tutki katseellaan ympäristöä ajankuluksi. * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ke Syys 25, 2013 7:39 am | |
| * "Onko sul 2 siskoa?" tyttö kysäsi, ei tiennyt toisella olevan sisarruksia ja jos tiesi niin ei muistanut. "Juu kyl se käy" hän sanoi prinssille hieman hymyillen ja he sitten lähtivätskin hotelliin ja huoneeseen. Catherinen astuttua sisään huoneeseen, Sarah istui sängyn päällä näpräten puhelintaan mutta nosti katseensa ystäväänsä kun kuuli tuon tulleen. "Rin oisit voinut kyl kertoo eilen illalla et sul on treffit" Sarah sanoi brunetelle, nousi sängyltä ylös ja sanoi prinssille "Moi sä oot varmaan se kundi jonka kaa Rinil oli yöllä treffit. Mä oon Sarah, Rinin bestis." Erin katsoi ystäväänsä, pyörräytti silmiään ja katsoi vieressään olevaa Kasparia -?- toivoen ettei tuo sanoisi mitään ettei heillä oikeasti ollut mitään treffejä. "Mitä mieltä sä oisit siitä jos jäisin tänne Lontooseen ja et sä jatkaisit yksin matkustelua? Kyllähän sä voisit ottaa siel Pariisista sen sun ranskalaises mukaan jos tulee yksinäistä" Rin kysyi ystävältään. "Aiotko sä feidata mut vai? Kai se käy et feidaat mut, oonhan mä feidannut sut pari kertaa sen ranskalaisen takii.. Jää vain jos haluat mutta varokin jos et palaa samaan aikaan takas kotiin, isoäitis vielä huolestuu jos sais tietää.. Mut joo kyl sä voit mun puolest jäädä deittisi seuraan jos haluut, saanpahan sitten olla ranskalaiseni kanssa kahdestaan" Sarah vastasi brunetelle. Sarahilla oli blondit hiukset ja siniset silmät, päällään oli valkoiset caprit sekä pinkki toppi. * | |
|
| |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 9:41 pm | |
| * ' Kyllä, minun toinen kahdesta siskostani ' Kaspar kertoi. Hän tiesi etteivät he siskonsa kanssa olleet kovinkaan samannäköisiä joten heitä ei ensisilmäyksellä tajunnut välttämättä sisaruksiksi. Heidän saavuttuaan hotellin pihaan, Prinssi pysäköi ja sammutti auton. ' Tulen mukaan, jos käy ' hän sanahti virnistäen hieman tytölle ja lähtien tuon kanssa sitten sinne hotelliin ja huoneeseen-?- * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 8:28 pm | |
| * Rin kuunteli hiljaan mitä toinen sanoi, kuullessaan et se nainen oli prinssin siskop kääntyi tyttö miestä katsomaan. "Sun siskos??" tyttö kysyi ihmeissään. "Kävisikö et jäisin sit sun luokses? En haluu olla sust erossa, haluun olla sun kanssas" hän kysyi Kasparilta kun tuota katsoi. Auton pysähdyttyä hotellin eteen -?- Erin nousi autosta ja sanoi "Käyn hakemassa tavarani ja sanon Sarahille. Tuutko mukaan vai jäätkö siihen?" Hän odotti jos toinen tulisi mukaan mutta jos toinen ei tulisi tyttö meni hotelliin ja huoneeseen. * | |
|
| |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 11:58 am | |
| * Kaspar kyllä kuuli mitä tyttö sanoi, mutta oli niin omissa ajatuksissaan, että tavallaan unohti vastata. Vasta heidän saavuttuaan Lontooseen, prinssi tajusi ettei ollut vastannut. ' Ei, en minä tarkoittanut sitä sillä tavalla. Erin, haluan todellakin, että jäisit, en halua olla taas erossa. Se tekee liian kipeää ' hän sanoi, tapittaen suoraan tytön silmiin. ' Ja se nainen, Elenda. Hän on minun... ' Kaspar piti pienen tauon, katsoen ikkunasta ulos ' Siskoni ' * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 11:48 am | |
| * Tyttö kuunteli toista kun tuo vastasi. "Miten niin ettei oo mikään ihme?" hän kysäsi prinssiltä. Erinin kuullessa mitä Kaspar vastasi matkakysymykseen tylysti, tyttö ajatteli ettei toista nähtävästi voinut kiinnostaa koko asia.. #Haluaako hän et lähden??!!# hän mietti. "Toi kuulosti oikeasti siltä et oisi thalunnut musta eroon ja et se ois ollut sulle ihan sama.. Haluatko sä oikeasti et jään vai sanotko vain niin? Susta ei saa selvää.." Catherine sanoi katsoen eteen eikä mennyt enään kauaankaan kun he saapuivat Lontooseen -?-. * | |
|
| |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 11:21 am | |
| * Kaspar ei kääntänyt katsettaan tiestä, ilme kasvoilla oli harvinaisen jäykkä ja vakava. ' Ei mikään ihme.. hän on Elenda ' Prinssi sanoi, kertomatta tuosta sen enempää. ' Tee miten haluat ' Kaspar sanoi tylysti, hän kuitenkin tajusi hetken päästä ja säpsähti rajusti. ' Tarkoitan, että haluaisin sinun jäävän, mutta en aio estää sinua jos haluat lähteä ' Vampyyri korjasi kiireesti, vilkaisten nopeasti tyttöön ja kääntäen sitten katseensa takaisin tiehen * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 10:05 am | |
| * Erin tuli alakertaan ja prinssi lähti viemään häntä sinne Lontooseen. Tyttö huomasi naisen joka seisoi tien vieressä heidän mentyä ohi. Muutaman kilometrin päästä brunette sanoi miehelle "Tuo oli se joka valehteli et oisit kuollut.. Kuka hän on?" Hän katsoi vampyyriin mutta käänsi katseensa eteen ja katsoi tuulilasin läpi edessä olevaa tietä. "Haluatko et lähen Sarahin kanssa Pariisiin ja muualle vai haluatko että jään tänne sun luokses?" tyttö kysyi, otti laukustaan puhelimensa iphone5 ja alkoi kirjoittamaan viestiä Sarahille et oli tulossa takaisin ja pahoitteli kun oli häipynyt yöllä. Saatuaan viestin kirjoitettua Catherine laittoi kännykkänsä takaisin laukkuunsa ja katsoi Kasparia. * | |
|
| |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 9:51 am | |
| * ' Toki voin ' Oli Prinssin vastaus tytön kysymykseen. Hän odotti, että tyttö tulisi takaisin alakertaan(?) Ja lähti sitten viemään tuota sinne Lontooseen päin(?) Heitä vastaan tuli kävellen Elenda.. tai oikeastaan tuo seisoi tien vieressä ja tuijtti heihin päin, kun he ajoivat ohitte. Kasparilta pääsi pitkä huokaisu kun he olivat ajananeet kyseisen neito-vampyyrin ohitse * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 9:36 am | |
| * Saatuaan vastauksen kysymykseensä meni tyttö olohuoneeseen nojatuoliin istumaan rouskutti siinä omenaansa. Syötyään omenan hän kysyi KAsparilta "Voitko käyttää mut Lontoossa?" Erin katsoi prinssiä ja jos sai vastauksen niin hän meni keittiöön viemään omenan raadon roskiin ja meni yläkertaan KAsparin huoneeseen. Prinssin huoneessa tyttö puki nahkatakkinsa päälleen ja kengät laittoi jalkaan samalla kun istui nojatuolissa. * | |
|
| |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 9:27 am | |
| * Kaspar ei heti huomannut, että Erin oli tullut alakertaan, vaan jatkoi juttelemista muitten vampyyrien kanssa. Tytön tullessa olohuoneen ovelle, hän kuitenkin huomasi tuon ja muisti lupauksensa ettei katoaisi mihinkään. Ulettuiko lupaus aamuun asti? ' Et tietenkään ' hän sanahti tuolle , kun kysyi häiritsikö. Prinssi istui rennosti omalla sohvallaan niinkuin aina.. kun Nemo ei ollut sitä vallannut * | |
|
| |
Justlive Aktiivisuus
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 9:06 am | |
| * Tyttö ihmetteli kun ei nähnyt prinssiä huoneessa. #Mihin hän on mennyt?# brunette ajatteli nousten sängystä pois ja mennen käymään kylpyhuoneessa tekemässä asiansa. Tultuaaan kylppäristä Rin meni parvekkeelle, katsoi ympärilleen mutta palasi takaisin sisälle. "Vaatteeni ovat tuossa.. Joku on nostanut ne.. Mutta missä Kaspar on??" hän mietti hiljaan ääneen itsekseen. Erin ei ottanut kenkiään, nahkatakkia eikä laukkuaan vaan poistui vampyyrin huoneesta ja käveli alakertaan, keittiöön ja matkalla huomasi olohuoneessa olevan KAsparin ja muut vampyyrit -?-. Tyttö meni keittiöön ja otti omenan vain kulhosta alkaen sitä syömään nojaten pöytään mutta kuitenkin pian meni olohuoneen ovelle ja kysyi "En kai mä häiritse?" * | |
|
| |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 9:01 am | |
| * Kaspar oli nostanut tytön vaatteet nojatuolin selkämykselle. Hän oli käynyt nopeasti alakerrassa katsomassa ketkä olivat hereillä ja kertomassa samalla noille, että Erin oli palannut, jotta nuo ei ihan kamalasti yllätyisi tytön nähdessään. Hän oli meinannut palata takaisin yläkertaan, mutta joillakin vampyyreillä oli asiaa, niinpä tuo jäi sinne olohuoneeseen istuskelemaan ja juttelemaan noitten kanssa * | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • | |
| |
|
| |
| • Wrong place at the wrong time (17) • | |
|