Joutsenlammen toinen sivusto !! --> http://joutsenlampixx.webs.com/ |
|
| • Wrong place at the wrong time (17) • | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Niiskuneitixx Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 953 Join date : 05.05.2013 Ikä : 29
Hahmosivu Hahmot: Kaspar , Elliot , Nora
| Aihe: • Wrong place at the wrong time (17) • La Syys 07, 2013 12:13 pm | |
| First topic message reminder :
Roolipelissä hahmosi voi olla joko tavallinen ihminen tai vampyyri. Juonena on, että joku tavan tallajainen sattuu olemaan väärässä paikassa väärään aikaan ja näkee jotain sellaista, mitä hänen ei olisi pitänyt nähdä, jonka seurauksena joutuu vampyyrien kidnappaamaksi. Eipä siinä sen kummempaa, siitä eteenpäin juoni etenee sattuman mukaisesti ja miten roolipelaajat päättävätkin edetä. Tässäkin roolipelissä pätee ne tavalliset rope säännöt, jos et niitä jostain syystä tiedä tai muista niin tarkista vanhemmista roolipeleistä.
Osallistujat : Niisku - Kaspar ( vampyyri prinssi ) Justlive - Catherine ( Ihminen ) Justlive - Victoria ( Vampyyri )
Viimeinen muokkaaja, Niiskuneitixx pvm Ti Loka 08, 2013 10:01 am, muokattu 2 kertaa | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Justlive Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1546 Join date : 13.05.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Sipoo
Hahmosivu Hahmot: Catherine, Victoria, Savannah
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 8:58 am | |
| * Aamulla Erin nukkui kun prinssi heräsi, niinkuin melkein aina ennenkin. Hän ei herännyt kun toinen siirsi tytön kauemmaksi, kääntyi toiselle kyljelleen ja nukkui. Brunette ei nähnyt mitään unta, häntä vain väsytti ja halusi nukkua ja niin hän nukkuikin. Catherinella ei tiennyt mitä Kaspar teki tai missä edes oli.
Pari-kolme tuntia myöhemmin -?- tyttö heräsi, oli valoisaa -?-. Hän haukottilei ja venytteli kun oli saanut silmänsä auki mutta kun katsoi viereensä ei nähnyt miestä siinä -?-. Rin nousi istumaan sängylle, hänellä oli ne samat vaatteet päällään kuin oli ollut yölläkin kun oli tullut kartanoon, kengät ja nahkatakki vain olivat lattialla ellei joku ollut nostanut niitä tuolille. * | |
| | | Niiskuneitixx Aktiivisuus
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 8:32 am | |
| * Erinin nukahdettua, Kaspar oli vielä aika pitkään hereillä ja katseli tuon nukkumista. Lopulta Prinssikin sitten nukahti.
Aamulla(?) Kaspar heräsi ennen tyttöä, niinkuin melkein aina ennenkin(?) Hän siirsi varovasti tyttöä kauemmas, niin että pääsi pois, ilman että herätti tuota(?) Mies kiskotteli ja haukotteli, nousten ylös ja mennen parvekkeelle seisomaan. Hän katseli puutarhaa kaiteeseen nojaten * | |
| | | Justlive Aktiivisuus
Markat : 10 Viestien lukumäärä : 1546 Join date : 13.05.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Sipoo
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 7:17 am | |
| * Brunette kuunteli mitä toinen puhui ollen itse hiljaan. Rin ei huomannut vampyyrin kasvoilla huolestunutta ilmettä kasvoilla vaikka tuota siinä katsoi. Hän antoi miehen kietoa kätensä tytö ympärille, hymyillen miehelle. "Hyvä. Sitten voinkin ihan rauhassa nukahtaa tähän" tyttö sanoi hiljaan haukotellen, meni ihan kiinni toiseen -?- ja sulki silmänsä mutta ei kuitenkaan vielä nukahtanut. Catherine piti silmiään kiinni, viimeinen asia mitä hän ajatteli oli hänen sekä prinssin tulevaisuus ja lopulta Erin nukahti siihen oravan lailla käpertyneenä Kasparin viereen. * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 7:10 am | |
| * Kaspar naurahti hieman, kun toinen huomasi omat kenkänsä olevan vielä jalassa. ' En voi olla aina paikalla, kun tarvitset apuani, mutta yritän parhaani ' hän sanoi mietteliäästi ja huoli kasvoillaan, joka kuitenkin katosi pian. Ei halunnut miettiä asiaa sen enempää sillä hetkellä. Tytön käpertyessä hänen viereensä, Kaspar kiersi kätensä tuon ympärille hellästi(?) ' En lähde minnekkään ja kerron kyllä ' hän lupasi tuolle * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 6:49 am | |
| * Tytöllä oli yhä kengät jalassa, oli unohtanut ne jalkoihinsa. "Ups. Ehkä mä otan kengätkin pois jalasta" hän sanahti hiljaan kun huomasi jaloissaan olevat kenkänsä ja riisuikin kengät lattialle sängyn viereen muiden tavaroidensa viereen. "Niin ku muut on vampyyreitä ja ite oon tällänen heikko ihminen vai? Luotan siihen et sä suojelet mua jos joku yrittää hyökätä mun kimppuuni" Cat sanoi, katsoi kun toinen makasi siinä sängyllä selällään. Erin mietti pienen hetken ja käpertyi toisen viereen katsoen yhä Kasparia ja sanoi tuolle "Et katoo siitä sitten mihinkään", piti pienen tauon miettiäkseen mitä sanoisi ja lopulta sanoi "Jos sul on jano tai nälkä tai mikä nyt onkaan, haluut verta ni sano vaan." * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 6:33 am | |
| * Prinssi kuunteli tyttöä pienen hymyn kera. Hän vilkaisi nopeasti parvekkeen ovelle, vailla sen kummempaa syytä. Tytön mennessä keskelle sänkyä istumaan, Kaspar seurasi häntä sinne. Hänellä ei ollut kenkiä jalassa, koska oli ollut menossa nukkumaan, ennenkuin tyttö oli ilmestynyt hänen ovensa taakse. ' On mukava, kun olet täällä taas, vaikka ei kovinkaan turvallista sinulle ' Nuori vampyyri sanahti ja kellahti selälleen sängylle makaamaan(?) Tapittaen Eriniä kirkkailla silmillään * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 6:23 am | |
| * Rin hymyilin vain toiselle, ei tiennyt mitä oisi sanonut kun mies sanoi h'äntä söpöksi. "Hyvä vain jos et päästä musta irti, en nimitääin halua et päästäisit irti" tyttö sanoi kun toinen pörrötti hieman hänen hiuksiaan. Brunette ei sanonut mitään hiusten pörröttämisestä mutta kasvoilta toinen saattoi huomata ettei tyttö siitä pitänyt. "Meen nukkumaan jos tuut viereen. Tule tule" Catherine sanoi Kasparille ja siirtyi keskelle sänkyä istumaan pitäen katseensa miehessä. Hän riisui nahkatakkinsa ja heitti sen lattialle, samoin laukunkin tiputti lattialle, varovaisesti kylläkin kun olihan siellä kännykkä aika kalliskin sellainen. Tyttö katsoi siinä sitten taas prinssiä hymyillen istuen sängyllä edelleen. * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 6:00 am | |
| * Kaspar hymyili tytölle, kun tuo sanoi, että menisi nukkuu vaan jos hän tulisi tuon viereen. Erinin vetäessä häntä kädestä, prinssi ei voinut olla hieman naurahtamatta. ' Söpö oot ' hän sanahti pää hieman kallellaan hymyillen. ' Enkä minä aio päästää irti sinusta ' hän sanahti ja pörrötti hieman tytön hiuksia(?) ' Nyt nukkumaan siitä ' Prinssi sanahti tuolle yhä pienesti hymyillen * / töööks | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 5:55 am | |
| * Tyttö katsoi toista, piti miehen hymystä ja siitä kun tuo silitti tytön poskea. Hän kuunteli mitä prinssi puhui, tapittaen koko ajan toisata vihreillä silmillään. "Vain jos sä tuut mun viereen" Erin sanoi Kasparille hymyillen, irrottautui toisesta jos toinen edes piti tyttöä sylissä, ja lähti vampyyrin sänkyä kohti kävellen vetäen prinssiä kädestä perässään -?-. Brunette kävi sängyn reunalle istumaan, hänen mielessään tuli kysymys miksi hänelle oltiin valehdeltu et prinssi olisi muka kuollut. "En haluu päästää susta enään irti" hän sanoi miehelle kun tuota katsoi yhä. * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ti Syys 24, 2013 12:46 am | |
| * Suudelman loputtua Kaspar katsoi hymyillen tyttöä. ' Tottakai voit jäädä tänne yöksi ' Prinssi sanahti ja silitti hellästi tytön poskea(?) ' Sinua väsyttää, mene ihmeessä nukkumaan ' Tämä sanoi sitten huolehtivasti.
Sillä aikaa Elenda seisoi kartanon ulkopuolella, ihan Kasparin huoneen, parvekkeen alla, kuitenkin niin, ettei häntä nähtäisi. # Hemmetin tyttö.. se sai selville että huijasin. Halusin pitää hänet vain pois kartanosta... ei näköjään oikein onnistunut. Noh, omapa on kärsimyksensä # Tuo ajatteli ja lähti mutisten pois * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ma Syys 23, 2013 8:28 pm | |
| * Ctherine katsoi prinsssiä. Suudelman loputtua jos se edes loppui, tyttö katsoi edelleen toista, hymyili tuole. Hän oli unohtanut kokonaan että oli yö, kunnes haukotteli ja muisti ettei saaanut unta. "Voisinkohan mä jäädä tänne yöksi?" tyttö kysyi hymyillen ja haukottile uudestaan, ei häntä aikaisemmin ollut väsynyt noin paljon, okei ei saanut unta edes mutta ei edes ollut kovinkaan väsynyt. * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ma Syys 23, 2013 10:52 am | |
| * Kaspar kuunteli hiljaa ja painoi päänsä hieman alaspäin, ihan kuin häpeissään, kun tyttö kielsi häntä olemasta sen näköinen.. tarkoittaen tietenkin ilmettä. Hän nosti yllättyneenä päänsä, kun tuo sanoi, että ehkä jonakin päivänä pyytäisi häntä muuttamaan tuon samankaltaiseksi olioksi. Prinssi ei tiennyt mitä sanoa. Toisaalta häntä inhotti ja pelotti, että tyttö haluaisi muuttua samanlaiseksi hirviöksi, mutta toisaalta taas, ajatus siitä, että he olisivat yhdessä ikuisesti.. tuntui vaan niin ihanalta. Niinpä Kaspar vastasi hellästi ja varovasti tytön suudelmaan, pelkäsi musertavansa toisen, hänellä kun oli sattumoisin vampyyrin voimat * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ma Syys 23, 2013 10:40 am | |
| * Tyttö ei kerennyt tajuamaan mitä tapahtui kun olikin toisen sylissä. Hän ei yrittänyt edes päästä siitä pois, koska ei edes halunnut ja jäi siihen kuuntelemaan mitä prinssi sanoi. "Mä tiedän ja ymmärrän et vampyyrit ovat erittäin vaarallisia. Tiedän myös ettei ehkä oo kaikista fiksuinta olla täällä mutta mä haluan, haluan olla sun kanssas. Älä kutsu itseäs hirviöksi vaikka vampyyri oletkin" Erin sanoi Kasparille samalla kun tuota katsoi vihreillä silmillään. "Älä ole tuon näköinen, tarkoitan siis ilmettäsi. Ehkä jonain päivänä pyydän sua et muuttaisit mut samanlaiseksi, koska en haluu olla mikään ryppynen kun sä pysyt samannäköisenä. Ei kukaan oo nyt ees yrittänyt syödä mua" hän sanoi. Tyttö katsoi vampyyriä pää hieman kalleelaan, otti toisen pään käsiensä väliin ja suuteli tuota hellästi ja tunnustellen -?-. * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ma Syys 23, 2013 10:29 am | |
| * Kaspar kuunteli hiljaa ja kauhistui toisen sanoista. Hän vetäisi toisen nopeasti takaisin syliinsä(?) ' Ei. En yritä. Sinä olet minulle tärkeä Erin, tärkeämpi kun ehkä arvaatkaan. Minä.. kai vain pelkään, että.. jos sinulle sattuu jotain.. Vampyyrit ovat erittäin vaarallisia. Me olemme Hirviöitä Catherine. Hirviöitä. Älä koskaan unohda sitä. ' Hän sanoi hiljaa ja kasvoista näki kuinka epätoivoinen prinssi oli. pelkäsi oikeasti, että saattaisi tytön vielä pahaan vaaraan. * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ma Syys 23, 2013 10:14 am | |
| * Brunette kuunteli vampyyriä ihan hiljaan, katsoi kun prinssi irrottautui hänestä varovasti. "En tiedä. Sarah kyl ymmärtää, jos sanon et oon tavannut jätkän jonka luokse haluan jäädä" tyttö sanoi ja jatkoi kuuntelemista. "Ei mulla ole unelmia ja voin kiertää maailmaa myöhemminkin. Ja sä oot mulle tärkeä niinkuin on myös ystäväni ja perheeni. Et sä oo minkään esteenä" Catherine sanoi Kasparille, piti pienen tauon ja jatkoi "Must tuntuu ettet sä ees haluu olla mun kaa, koska ihan kuin yrittäisit saada mut jatkamaan elämääni ilman sua." Hän ei tiennyt miksi sanoi noin, mutta siltä tytöstä tuntui ettei toinen halunnut olla hänen kanssaan. Erin katsoi miestä ja mietti pitäisikö vain lähteä tuolta mahdollisimman kauas mutta ei hän halunnut, halusi olla toisen sylissä. * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ma Syys 23, 2013 9:42 am | |
| * ' Ihan miten haluat. Mitä sitten ajattelit kertoa Sarahille? Ei hän voi yksin kiertää maailmaa, ties vaikka törmäisi... olkoot. ' Prinssi sanoi ja irrottautui varovasti tytöstä(?) Siis mikäli nuo vielä halasivat, tai jotain. Hän piti kuitenkin käsiään tuon olkapäillä. ' Erin.. ' Kaspar aloitti ja joutui sitten miettimään miten sanoisi sanottavansa. ' Minäkään en halua olla erossa sinusta, en kun olemme olleet 10 kuukautta erossa. Mutta sinun täytyy ymmärtää.. minä elän ikuisesti, mutta sinä et. Sinun täytyy päättää mikä on sinulle itsellesi tärkeää. Jos aiot elää elämäsi ihmisenä, sinun kannattaa kiertää maailmaa ja elää unelmaasi. ' Kaspar ei halunnut ajatella, että jos he olisivat koko tytön elinajan yhdessä ja tuo kuolisi sitten vanhuuteen tai johonkin. Hän joutuisi elämään vielä senkin jälkeen. Ajatus oli sietämätön. ' Nyt kun olet vielä nuori, voit tehdä mitä haluat, en halua olla sen esteenä ' * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ma Syys 23, 2013 9:34 am | |
| * Rin kuunteli prinssiä hiljaan. "Enkö saisi muuttaa suunnitelmiani sun takiasi? Enkö saisi haluta olla sun kanssas? Jos pysyn suunnitelmissani en tiedä milloin seuraavan kerran näkisimme. En halua olla susta erossa, haluun tutustuu suhun ja joo oon valmis muuttamaan suunnitelmiani sun takias" hän vastasi miehen kahteen ensimmäiseen kysymyksiin, piti pienen tauon ja jatkoi "Luulen että osaisi olla hiljaa. Mutta ei hänen tarvitse tietää teistä." Tyttö piti katseensa toisessa, ja kuunteli loppuun mitä toinen sanoi. "En halua puhua asiasta enempään. Oon pahoillani äitisi takia" brunette sanoi hiljaan. * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ma Syys 23, 2013 8:45 am | |
| * ' Kaspar kuunteli hiljaa tytön kertomusta. Vasta kun tuo oli lopettanut, hän alkoi puhumaan. ' Suunnitelmat ehkä muuttuvat? Eikai minun takiani? Se sinun ystäväsi.. Sarah, eikö niin? Tiedätkö.. jos hän tietäisi meistä.. vampyyreistä, osaisiko hän olla hiljaa? ' Hän kysyi. ' Olen pahoillani vanhempiesi kuolemasta. Oma Äitini murhattiin, joten tiedän miltä vanhemman menettäminen tuntuu. ' Kaspar kertoi, pitäen päätään hieman kallellaan samalla kun katsoi tyttöä. * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ma Syys 23, 2013 8:25 am | |
| * Catherine kuunteli mitä vampyyri puhui, ollen hiljaan ja katsoen tuota. "Matkustelen. Oon parhaan ystäväni Sarahin kanssa, tultiin eilen Lontooseen, sitä ennen oltiin pari päivää Dublinissa. Seuraavaks olis tarkoitus mennä Pariisiin, Hollantiin, Saksaan, Roomaan, Venetsiaan ja Barceloonaan sekä Madridiin. Oli tarkoitus et lähdemme täältä parin päivän päästä mut en tiedä.. Voi olla et suunnitelmat muuttuvat" hän vastasi prinssille hymyillen. "Sarah on ollut bestikseni jo monta vuotta. Hän on oikeastaan ainoa ystävistäni jolle voin kertoa asioitani koska tiedän ettei hän ala levittämään niitä. Ehkä ihmettelit silloin viimeksi miks karkasin kotoo. KArkasin sen takii kun en pystynyt olemaan siellä, en pystynyt asumaan isoäitini luona vanhempieni kuoltua tulipalossa. Olin tulossa koulusta kun huomasin liekit ja juoksin oikeastaan koko loppu matkan ja noh yritin mennä sisälle mutta en päässyt kun portille kun naapuri pysäytti mut. Paloa ei saatu sammutetuksi, vanhempani sekä pari kissaa kuoli siinä. Niin ja kaikki kuvat mitkä olivat esillä isoäidillä, kuvat vanhemmistani, en pystynyt katsomaan niitä. Jouduin pian palon jälkeen alkaa käymään terapiassa mut en puhunut siellä, en mitään, aika usein lintsasin istunnot aivan kuten oon muutaman vuoden lintsannut kuraattorin luona käymistäkin. Mutta siis kun karkasin en oikeastaan tiennyt minne menisin ja lopulta olinkin lentokoneessa ja Englannissa ja sit sä kidnappasitkin mut" Erin kertoi samalla kun katsoi Kasparin kasvoja yrittäen saada selville mitä toinen mahtoi ajatella kuulemastaan. * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ma Syys 23, 2013 7:51 am | |
| * ' Joo, kyllä mä rakastan ' Kaspar sanoi , ehkä itsekkin hieman hämillään. Hän kuunteli tuota, hymyillen takaisin pienesti. ' Niin meidän piti ' Prinssi myönsi. ' Minäkin voin kertoa itsestäni mitä ikinä haluatkaan tietää, mutta muista, olen elänyt aika pitkään, joten elämässäni on ehtinyt tapahtumaan vaikka mitä.. tarkoitan vain, että älä sitten ylläty kamalasti ' tuo varoitti. Olihan se hyvä, että toinen tiesi vähän mitä odottaa. ' Mutta hei, mitä teet Englannissa? Ja kenen kanssa olet täällä.. ja kuinka pitkään? ' Hän kyseli ja virnisti sitten omalle kyselylleen. * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ma Syys 23, 2013 7:31 am | |
| * Erin kuunteli Kasparia hiljaan, katsoi tuota ihmeissään kun toinen sanoi ettei koskaan lakkaa rakastasta. "Rakastatko sä mua??" tyttö kysyi ihmeissään koska ei voinut ymmärtää miten vampyyri, prinssi voisi häntä rakastaa tai ylipäätänsä kukaan muukaan jätkä. "En tiedä tarkalleen mitä rakkaus on joten en tiedä rakastanko sua vaiko enkö. Sen kuitenkin tiedän et oon kaivannut sua, oon ihastunut suhun edelleen ja et pidän susta paljon. En haluu menettää sua" Catherine sanoi miehelle hymyillen pienesti. Hän puhui totta ja sen saattoi nähdä tytön silmistä jos osasi lukea toisia silmistä. Tyttö katsoa tapitti prinssiä ja sanoi "Meidän piti kertoo joskus itsestämmen toisillemme mut ei se ikinä tapahtunut ku lähdettiin eri suuntiin. Voin kertoa ittestäni melkein mitä vain jos haluat." * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ma Syys 23, 2013 7:12 am | |
| * Kaspar tapitti tyttöä lempeästi ja kuunteli hiljaa mitä tuo sanoi. # Terapiassa? Meidän takiako tuo kaikki? # Hän mietti ajatuksissaan, mutta ei näyttänyt ulospäin mitenkään mietteliäältä. Ei ennenkuin tyttö kysyi voisiko heistä kahdesta tulla jotain. ' Minun sydämmessäni on aina paikka sinulle Erin. En koskaan lakkaa rakastamasta sinua. ' Hän sanoi hiljaa. ' Minun puolestani voidaan ' Prinssi sanoi sitten, pienesti hymyillen samalla kun katsoa tapitti tuota. # Voi luoja, kuinka minä tuota tyttöä rakastankaan # * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ma Syys 23, 2013 6:48 am | |
| * Brunette piti silmiään kiinni prinssin silittäessä hänen hiuksiaan. "En seurustele. On ollut tärkeempääkin tekemistä.." tyttö vastasi, piti pienen tauon ja selitti "Ei mul oo ollut aikaa seurustella, enkä edes oo halunnut. Vaihdoin koulua, vietin aikaa sukulaisteni kanssa sekä ystävien ja kävin terapiassa, ei siinä ollut aikaa tapailla ketään kun halusin itseni kuntoon vaikka en vieläkään oikein haluaisi puhua.. Ja oikestaan yks syy oli etten seurustele oli se ku ajattelin sua.." Catherine avasi silmänsä ja katsoi toista, päätään kallisti sen verran taksepäin että näki vampyyrin kasvot. "Tiiän ettei mul oo mitää oikeutta kysyy mut.. Mut oisko se mahdollista et.. Et kattoisimme tulisko meist kahdesta mitään?" hän kysyi KAsparilta varovasti kun tuota katsoi edelleen. * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ma Syys 23, 2013 6:35 am | |
| * Kaspar yllättyi tytön kysymystä, hieman jopa jäykistyi, mutta nauroi sitten, silitellen tytön hiuksia. ' Hassu olet ' hän sanahti. ' Ja, ei. En seurustele kenenkään kanssa ' # Enää # Prinssi lisäsi mielessään ja tapitti tyttöä. ' Entä sinä ? ' hän kysyi. Olihan hänelläkin oikeus kysyä sama kysymyksen kun minkä toinenkin oli kysynyt, eikö? * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ma Syys 23, 2013 6:31 am | |
| * Erin kuunteli toista, nautti kun sai olla miehen sylissä. "Ei mitään ihmeellistä" tyttö vastasi toiselle. Hän eio tiennyt mitä prinssille oli 10 kuukauden aikana tapahtunut, ei tiennyt oliko tuo löytänyt jonkun itselleen. Catherine ei ajatellut mitä kysyi kun kysyi "Seurusteletko sä jonkun kaa?" Hän tajusi kysymyksen kysyttyään mitä oli kysynyt ja oli oikeastaan hieman nolona kun tuolla lailla yllättäen kyseli tuollaista. "Sori.. Ei ollut tarkotus kysyy mitään tollasta.." brunette mutisi. * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Ma Syys 23, 2013 12:20 am | |
| * Kaspar piti tyttöä sylissään, kuunnellen hiljaa.' Ei se haittaa, voit tulla tänne aina kun haluat ' Hän sanoi hiljaa. Prinssi kurtisti kulmiaan kun Erin kertoi, että häntä oli huijattu, Kaspar ajatteli ehkä tietävänsä kuka oli kyseessä. ' Ei kuulu oikein mitään. Entä sinulle? ' . Prinssi jätti kertomatta jotain, mutta arveli ettei tytön tarvinnut sitä tietää * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Su Syys 22, 2013 6:12 pm | |
| * Tyttö tunsi toisen silitityksen, tunsi kun prinssi työnsi tytön muutaman hiussortuvan korvan taakse. Hän antoi miehen halata häntä tiukasti, kietoen itse omiaan käsiään miehen ympärille paremmin -?-. "Sori ku tulin tällä tavalla ilmoittamatta.. En saanut nukuttua ku olin illalla nähnyt Nemon ja pari muuta puistossa. Halusin vain nähdä sut mut eksyin ja sit tulin huijatuksi.." Catherine sanoi KAsparille hiljaan, piti pienen tauon ja kysyi "Mitä sulle kuuluu?" eikä päästänyt toisesta irti, ei ainakaan vapaaehtoisesti. * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Su Syys 22, 2013 2:05 pm | |
| * Kaspar katsoi Eriniä lempeästi, hymyili tuolle. Hän silitteli hellästi tuon hiuksia ja työnsi muutaman hiussuortuvan tuon korvan taakse(?) ' Minullakin oli sinua ikävä, todella kova ikävä ' Prinssi sanoi ja halasi tyttöä hetken aikaa tiukasti(?) Kaspar ei ollut tajunnutkaan kuinka kova ikävä hänellä tuota oli ollut * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Su Syys 22, 2013 2:00 pm | |
| * Erin tunsi miehen kädet ympärillään, tajusi kuinka paljon oli kaivannut toista. Hän kuunteli mitä prinssi puhui ja antoi toisen vetää hänet sisälle huoneeseen. "En tiedä, ehkä. Enkä välitäkkään siitä vaikka oisinkin vilustunut.." tyttö vastasi vampyyrille. "Mul on ollu sua ikävä... kova ikävä" hän sanoi toiselle. Catherine hellitti otettaan Kasparista että näki tuon kasvot, katsoi tuota hymyillen. * | |
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • Su Syys 22, 2013 1:47 pm | |
| * Kaspar oli ymmällään. Miten niin hän oli elossa? tai siis, tottakai hän oli elossa, mutta oliko joku sanonut hänen kuolleen? Hän kiersi automaattisesti kätensä tytön ympärille, kun tuo hyppäsi hänen kaulaansa. ' Tottakai olen elossa... ' hän sanoi hieman hämillään katsoen tyttöä ' hei, oletko sinä vilustunut ? ' hän kysyi huolissaan ja veti tytön sisälle huoneeseensa(?) Ja sulki oven. * | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: • Wrong place at the wrong time (17) • | |
| |
| | | | • Wrong place at the wrong time (17) • | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|